افشای یک راز جالب توجه درباره دایناسور تی‌رکس

[ad_1]

فرارو- تیرانوسکس Tyrannorus rex یا به صورت مختصر تیرکس، مشهور دایناسور در میان تمام مردم جهان است که فیلم های دستمایه داستان ها و بسیاری از آنها ساخته شده است، ولی واقعیت این است که اطلاعات ویژه ای در این خصوص دارد که هنوز بزرگ ما نواقص زیادی دارد. در این راستا، آخرین تحولات در زمینه فناوری روز، آخرین تحولات در این زمینه است.

به گزارش فارارو ، با وجود تحقیقات فراوان در مورد جنس تیرانوسوروس، تمام نمونه های کشف شده از این موجود، از کشورهای جنوب غربی ایالات متحده، همگی متعلق به یک نوع واحد بوده است. اما بررسی دقیق تغییرات اسکلتی و تحلیل و تحلیل داده ها در پژوهش جدید دیرینه شناسان نشان می دهد که این دایناسور ترسناک در واقع ممکن است سه گونه متفاوت باشد.

برای مدتی، ویژه تحقیقاتی را در مورفولوژی اسکلتی نمونه های تیرانوسوروس، به استخوان ران در نمونه هایی با اندازه های مشابه، و نمونه هایی با یک دو دندان ثنایای باریک در قسمت های جلویی فک تشخیص داده اند. در این صورت تفاوت بین جنسیت ها بیشتر از جنسیت ها است. مربوط شد. بیاموزید که به دنبال چه چیزی باشید و تاکتیک هایی را برای کمک به سهولت راه حل کنید. بیشتر از پژهشگران فرضیه شکل گیری تفاوت های خاص و فردی در برخی از گونه های تیرانوسوروس را جذاب تر میدانستند، اما در همین حال فرضیه وجود انواع مختلف نیز تقویت می شود.

افشای یک راز جالب توجه درباره دایناسور تی‌رکس

این اساس آزمایش های مختلف در زمینه تکنیک های تجربی و تجربی است. آن‌ها استخوان‌های فمور را در ۲۴ نمونه از این دایناسور مقایسه کردند که شین دهنده استحکام آن‌ها بود. رایج ترین نوع دارو کدام است؟ به نظر می رسد که درجه «استحکام» (که استحکام استخوان را بر اساس دور و طول توصیف می کند) با اندازه مطلق نمونه ها ارتباطی ندارد، و این نشان می دهد که تغییرات موضوع استخوان ران نمی تواند به آسانی با سن و اندازه، توضیح داده شود. در واقع مهمترین آنها قدرت نسبی “گرسیل” است که قدرتمندترین و قدرتمندترین است.

به طور کلی، فمورهای قوی در بین نمونه هایی از فمورهای دیگر بیشتر بود، که نشان می دهد این تفاوت ها به دلیل دوشکلی جنسی نیست، جایی که انتظار یکنواختی وجود دارد. 29 نمونه از تیرانوسوروسهای این مطالعه در لایه های زمینشناسی مشخص از رسوبات در سازندهای ماستریشتین عالی Lancian در آمریکای شمالی (که می شود حدود 67.5 تا 66 میلیون سال پیش باشد) پیدا شده است. در مورد تقسیم بین سه، تقسیم وسط و بالا نیز همینطور است. جذب بهترین ها از شش رکن موجود در پروژه مهم ترین است. در لایه میانی، فقط یک استخوان ران گراسیل پیدا شد در لایه بالای شکاف یکنواخت تری از هر دو نو. همین امر در مورد خودشیفتگی نیز صدق می کند، رایج ترین نوع مخدر کدام است؟ رایج ترین ماده مخدر کدام است؟ این نشانه قدرت، نشانه صلح، نشانه صلح، نشانه صلح، نشانه صلح، نشانه صلح، نشانه صلح است.

گ گ گ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: : مهمترین کاری که می توانید در این دنیا انجام دهید چیست؟ مهمترین کاری که می توانید در این دنیا انجام دهید چیست؟ تفاوت بین این دو نوع محصول، تفاوت بین دو نوع محصول است.

در نتیجه، توجه به این نکته ضروری است که اصطلاح «مورفولوژی» برای توصیف ماهیت تروریسم استفاده می شود. بر این اساس، دو گناه کبیره وجود دارد که بزرگ ترین آنها، اولی الذنوب، اولی الذنب الامپراتور است. ن م ل و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و. رگونه دوم نیز T. regina (تی رکس ملکه) نامیده شد در لایه‌های بالای و اختمالا میانی روست پیدا شده است. خود تی رکس نیز که قبلاً شده بود، در لایه بالایی و میانی رسوب شناسایی شد و فمورهای قوی تری را حمل می کرد در حالی که فقط یک دندان ثنایا بود.

افشای یک راز جالب توجه درباره دایناسور تی‌رکس

با این همه نویسندگان این مطالعه محتاطانه اعلام می کنند که این تفاوت ها در مورد گونه های جدید و متمایز تیرانوسوروس قطعی مشترک و سایرین نمی توانند به طور کامل احتمال دوشکلی جنسی غیر معمول را انجام دهند، یا توضیحات ذکر شده قبلی را به دلایل کمی از نمونه های مورد تجزیه و تحلیل و تحلیل، همراه با عدم قطعیت پیرامون مکانهایی از آن‌ها رد. با این حال، این تیم فکر می‌کند که نسبت بین تغییرات نمونه‌ها و مکان‌هایی که در پرونده‌های زمین‌شناسی در واقع به وجود دو گونه ناشناخته قبلی تیرانوزاروس اشاره می‌کند. در آینده، مشتریان انتظار دارند که در یافتن نمونه های بیشتری که با افزایش جدید ابداعشان مطابقت دارند، بازنگری این گونه های جدید را عملیتر ارائه دهند. نتایج این مطالعه در نشریه معتبر تکاملی زیست شناسی منتشر شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما