امیرعبداللهیان: مهم ترین چالش کنونی در اخذ مدرک ضمانت است

[ad_1]

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در پنجاه و هشتمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در شهر مونیخ آلمان حضور دارد، امروز (شنبه) 30 بهمن ماه در این نشست شرکت کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی ضمن ارائه خورسندی از حضور در این نشست

وی افزود: هفته گذشته چهل و سومین سالگرد انقلاب بزرگ ایران را جشن گرفتند، انقلابی که با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، الگوی نوینی از دموکراسی را به جهان پیشنهاد کرد که در آن ۴۳ انتخابات عمومی با مشارکت روز بزرگی برای مردم است. آخرین تحقیقات در مورد ایران با تشکیل دولت “مردم و تروریسم” به پایان رسید.

وزیر بیان کرد: آنچه امروز به عنوان سیاست خارجی متوازن، دیپلماسی پویا و هوشمند در دولت عملگرا و نتیجه محور جناب آقای رئیسی مطرح می شود، ترجمان آرمان انقلاب اسلامی ایران و در واقع برخواسته از نفوذ ملی ما است.

امیرعبداللهیان ادامه داد: بازگرداندن توازن به روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران، چه از بعد روابط با حوزه های جغرافیایی مختلف و چه در روابط خارجی مانند سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، در این تحول در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد. دارد.

وی: این سیاست خارجی بر ستونهایی گفت: «همسایه پایگی»، «آسیاگرایی»، «تعامل هوشمند و گسترش روابط با همه جهان به ویژه جهان اسلام بر اساس ویژگی مشترک، احترام متقابل و عدم مداخله در امور داخلی مشترک» و «ترویج» و حمایت از چندجانبه گرایی و مقابله با یکجانبه گرایی »بنا شده است.

* آنچه در نظر داریم کاملا منطقی و عادلانه است

رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: در حالی که با هم صحبتی می کنیم که نزدیک به پنج سال از خروج غیرقانونی آمریکا از برجام و اعمال تروریسم بر علیه ملت ما و امروز اما بی عملی سه کشور اروپایی میگذرد. این در حالی بود که جمهوری اسلامی ایران یک سال تمام به صورت یکجانبه برجام را اجرا کرد، در برجام ماندگاری و فرصتی طولانی را در اختیار دیگران قرار داد تا به عمل خود عمل کنند. نتیجه چیزی نبود. ایران از تمام منافع اقتصادی محروم شده است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دور دود جدید ماذارات، با جدیت ح حسن نیت و آنچه در نظر داریم کاملا مونتقی و عادلانه است:

. . . بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟

وی افزود: آنچه در مواجهه با این موضوع مهم است، وضعیت سیاسی و اقتصادی است.

عبداللهیان در ادامه گفت: بر اساس قانون زمان آن فرا رسیده است که دولت چهره جدیدی بسازد. رئیس مجلس نمایندگان مریکا و رئیس سنا بسورت مشترک و شخصی بیانیه در حمایت از نتیجه ماکارات دهنده.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه امنیت خلیج فارس و غرب آسیا پیوندی مستقیم و محکم با امنیت مناطق جغرافیایی همجوار از جمله اروپا دارد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ایده و طرحی که -بدون مداخله خارجی- به ثبات و صلح در منطقه کمک کند استقبال می کند. می کند. هنر ساخت و ساز در چه وضعیتی است ساختمان سازی جنوب چگونه است؟ همین امر در مورد مصریان مصر نیز صادق است.

وی افزود: معتقدیم زرادخانه های تسلیحاتی در منطقه، هرگز امنیت به همراه نمی آورد. ضضور و مداخله قدرت‌های بیگانه در منطقه تنها موقعیت امنیتی را پیچیده و بدتر می‌کند و مشکالات را می‌کند. همه ما نصیحت، نصیحت، نصیحت و امنیت یکسانی داریم.

وزیر مشاوران کرد: ما جنگ شاهد طولانی بودن و وضعیت تراژیک انسانی در یمن هستیم. حل و فصل بحرانیمن در گرو توجه به ریشه های این منازعه، ایفای نقش محوری سازمان ملل متحد، احترام به اراده مردم یمن در تعیین سرنوشت شان و رفع محاصره اقتصادی، انسانی، آتش بس و شروع گفتگوهای یمنی-یمنی است. جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اصول صلح و امنیت در جهان است و جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول صلح و امنیت است.

وی به منطقه اشاره کرد و گفت: افغانستان امروز در یک بحران فراگیر انسانی وضعيت امروز اين كشور از كاربرد كانال و استفاده از كامپيوترهاي كامپيوتر براي اين كوشور است. سیاست ایالات متحده در افغانستان که برای یک سال افزایش یافته است ما مردم افغانستان هستیم، ما مردم افغانستان هستیم. دولت و ملت ایران مردم افغانستان هستند و مردم افغانستان مردم افغانستان هستند. ما قوی ترین فضانوردان و تروریست ها در افغانستان و فعال ترین تروریست ها در افغانستان هستیم.

وزیر مشاوران گفت: موج واقعی آوارگان افغان به کشورما و دیگر همسایگان بسیار نگران کننده است. بهترین نصیحت و نصیحت جامعه جهانی برای عرسال بهترین توصیه برای انسان است.

امیرعبداللهیان بیان کرد: به باور ما تشکیل دولت

In the Persian Gulf, the Persian handicraftsman’s diary: خمایت از فلسطین و سلح در منطقه خرمیانه مورد. جمهوری اسلامی ایران از نظر جامعه سیاسی و دموکراتیک راه درازی در پیش دارد. ما معتقدیم که برگزاری یک رفراندوم در بین ساکنان اصیل فلسطین شامل مسیحی – یهودی و مسلمان از طریق حمایت همه دولتها از نتیجه این رفراندوم بهترین راه حل است. مردم فلسطین نباید در مورد سرنوشت آن مرحوم سردرگم شوند.

وی گفت: ما بیشتر و بیشتر به توسعه روسیه و روسیه علاقه مندیم. جمهوری اسلامی ایران با سه قسمتش بهترین دنیاست.

امیرعبداللهیان ادامه داد: ما بر ضرورت حل و فصل مسائل آمیز منطقه ای از جمله در شبه جزیره کره و اختلاف در دریای چین جنوبی – بدون استفاده از قدرت های فرامنطقه ای – تاکید داریم. باور کنید که می توانید بدون از دست دادن همان ارزش های پایه، از درک قانون و حق بسیار در درازمدت بهره مند شوید.

وی افزود: در پایان مایلم بار دیگر مشخص می شود که دولت جدید جمهوری اسلامی ایران، عمل دولتی گرا و نتیجه محوری است و بر همین اساس تمرکز دارد تا با همه کشورها بر اساس روابط متقابل و بین روابط سازنده و پایدار بماند. توجه به این نکته ضروری است که این مهمترین بخش برنامه است و آگاهی از آن برای همه شما مهم است.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما