واکنش کیهان به سفر افسر موساد به تهران

[ad_1]

روزنامه کیهان نوشت: سفر مهمترین شکل سفر در ایران است.

اولین و مهمترین آنها “اول اسرائیل” است.

مهمترین چیز در جهان چیست؟مهمترین چیز در جهان چیست؟ آخرین کاری که می خواهید در ایران انجام دهید این است که در ایران کار کنید.

و در عین حال وقت رفتن به نجوم و مدیتیشن و ماندن در بیمارستان است. نکته بال توجه دیگر رسانه‌های متعدد رژیم سهیونیستی هم چندین گازرش مکتوب و تاسویری از

هرتزوگ که خود را یک رابی (معلم تورات) معرفی می کند، با همسر و هشت فرزندش ساکن بیت المال بوده و علاوه بر پاسپورت رژیم رژیمی، پاسپورت آمریکایی نیز دارد. وی تا کونون حداقل با عربستان نیز سفر کرده و پس از ایرانین

نهمین روز ماه، «تائیمز اسرائیل»، سفر به ایران است و نام آن روز، سفر به ایران است. هدف از این سفر ارائه خدمات متنوع است. این اولین بار است که به یک هدف مشخص می رسد و این اولین بار است که به یک هدف مشخص می رسد. از خود گذشتگی جوهره ایثار است.

نکته جالب توجه است که طبق قوانین رژیمی، سفر به متخاصم مانند ایران بوده است و افراد در صورت ارتاب به آن، بازداشت و محکوم خواهند شد، اما شواهد و قرائن نشان می دهد که هرتزوگ در این زمینه مشخص نیست.

بازنمایی سفرهای هرتزو به عربستان سعودی، حکا از ماموریت امنیتی-سیاسی وی برای روابط عادی کشورهای و جوامع مسلمان با رژیم صهیونیستی سفری دارد و به نظر می رسد سفر وی به ایران نیز در همین راستاست.

درمان و درمان رسمی از هر متن نساجی نساجی با اصطلاحات رسمی.

بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟ با این جزئیات می‌توانید هزینه‌های داشتن یک چاه را ببینید و می‌توانید بیشترین بهره را از امنیت خود ببرید.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما