(عکس) مردی با 8 زن در یک خانه!

[ad_1]

در حالی که برای اکثر مردان چندهمسر زندگی در یک خانه با دو زن بسیار دشوار است، مردی در تایلند با انتشار بیوگرافی خود زیر یک سقف با هشت همسر جوانش در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران را شگفت زده کرد.

به گزارش فرارو، آنگ دام سوروت هنرمند خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که داستان او را روایت می کرد به شهرت رسید.

وی در این مصاحبه گفت که روابط همسرانشان با یکدیگر خوب است و روابط خانوادگی آنها هماهنگ است.

سوروت چگونه با همسرانش آشنا شد؟

نحوه آشنایی آنها با زوج جوانشان نیز جالب است. در طول مصاحبه، سوروت فاش کرد که با همسر اولش، نونگ اسپرایت، در عروسی یکی از دوستانش آشنا شده است. او از او خوشش آمد و از او پرسید که آیا با او ازدواج می کند؟

به همین ترتیب وقتی همسر دومش نونگ ال را در بازار دید، در نگاه اول عاشق شد. در کمال تعجب، این زن با شناختن شوهر اول خود، با سوروت موافقت کرد.

او در طول این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در بیمارستان و با همسر چهارم، پنجم و ششم خود از طریق اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک آشنا شده است.

سوروت و مادرش که از تمام محبتی که از شش همسر جوانش دریافت کرده بود ناراضی بودند، به معبد رفتند و با زن دیگری به نام نونگ فیلم ملاقات کردند. زمانی که بازی در این فیلم به او پیشنهاد شد، نتوانست نه بگوید.

او با هشتمین و آخرین همسرش، نونگ مای، در تعطیلات خود در پاتایا آشنا شد. در کمال تعجب، او و چهار همسرش دوباره عاشق شدند.

در گفت و گو با این شبکه تلویزیونی همه همسران وی به اتفاق آرا قبول داشتند که او مردی بسیار مهربان و دلسوز است. همه همسرانش موافق بودند: او باید مهربان ترین و مهربان ترین مردی باشد که تا به حال دیده ایم.

گفتند: آنقدر با ما خوب رفتار کرد که ما هیچ شکایتی نداریم.

بر اساس گزارش ها، سوروت در حال حاضر از همسر اول خود یک پسر دارد، در حالی که دو زن دیگر به زودی در انتظار فرزند هستند.

وقتی از آنها پرسیده شد که چرا آنها با مردی که قبلاً ازدواج کرده بودند ازدواج کردند، آنها موافقت کردند که همه زنان دیوانه وار عاشق او بودند.

وی ادعای ازدواج این زنان را برای پول رد کرد و گفت: همه اعضای خانواده من وظایفی دارند و همسرانم با انجام کارهای خانه یا فروش همه چیز از مواد غذایی گرفته تا لوازم آرایش و صنایع دستی امرار معاش می کنند.

(عکس ها)

(عکس ها)

(عکس ها)

(عکس ها)

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما