چرا مدرسه بازرگانی تهران؟

[ad_1]

برای کسانی که دائماً به دنبال یادگیری و ارتقای دانش خود هستند، انتخاب محیط آموزشی یا دوره آموزشی مناسب بسیار مهم است. مهارت های راه اندازی و اداره یک کسب و کار سودآور نیز از این قاعده مستثنی نیست. تجارت خود علم گسترده ای است که برای رسیدن به مرحله ثروت آفرینی نیازمند دانش، بینش و توانایی بالایی است. به همین دلیل موفق ترین مدیران کسب و کار و صاحبان مشاغل سودآور و کارآفرینان صاحب نام جهانی همواره بر لزوم آموزش در این زمینه تاکید داشته اند.

راه درست اداره یک کسب و کار هم به دانش نظری و هم مهارت های عملی و عملیاتی نیاز دارد تا با شرایط بازار و دنیای در حال تحول سازگار شود. بنابراین ممکن است مدیران و کارآفرینان با توجه به یکی از این جنبه ها کارایی لازم برای دستیابی به حداکثر بهره وری کسب و کار خود را نداشته باشند.

مدرسه کسب و کار، دانشکده بازرگانی یا مدرسه کسب و کار (مدرسه کسب و کار) این یک موسسه آموزشی است که از نظر اعتبار علمی همتراز دانشگاه است. هدف از تأسیس این نوع مؤسسه این است که یک مرکز هدفمند و حرفه ای برای آموزش دوره های مدیریت بازرگانی در سطوح عالی تحصیلی باشد که هم جنبه نظری و هم جنبه عملی را برای دانشجویان برای دستیابی به کسب و کار موفق تقویت کند.

مدارس کسب و کار در سراسر جهان دارای آموزش های تجاری اعتباری نمونه هستند. این آموزش می تواند جنبه های مختلف کسب و کار را پوشش دهد. مسائل تجاری، تحقیق و برنامه ریزی تا بازاریابی، اجرای سیاست ها و فنون مذاکره. تخصصی بودن این آموزه ها و افزایش تمرکز بر مسائل عملیاتی کسب و کار باعث شده است که تدریس در این مدارس بیش از آنچه دانش آموزان در دانشگاه و به صورت آکادمیک آموخته اند، پرطرفدارتر و کاربردی تر شود.

تفاوت اساسی بین دانشگاه و مدرسه کسب و کار چیست؟

فارغ التحصیلان دانشگاهی مدیریت حرفه ای کسب و کار (MBA)، دکتری حرفه ای مدیریت بازرگانی (DBA) یا دیگر دوره های مرتبط با کسب و کار و با مباحث نظری و علمی در زمینه تجارت، تجارت بیشتر آشنا می شوند. با توجه به سطح بالای مطالعه و عدم دخالت مدیریت در فرآیند عملیاتی، کمتر می توانند آموخته های خود را در فضای واقعی کسب و کار به کار گیرند و به کار گیرند.

اما فارغ التحصیلان دانشکده بازرگانی به جای تمرکز بر کتاب و مطالعه، با روش های فعلی و عملی آشنا می شوند. و از آنجایی که بیشتر مخاطبان این دوره ها افرادی با تجربه مدیریتی و اجرایی هستند، وجود حوزه کاری و تخصصی به آنها شناخت عمیقی از آموخته هایشان می دهد. آنها را در عمل، در سازمان یا کسب و کار خود پیاده کنید و تأثیر یادگیری را در بهبود وضعیت آنها و پیشرفت مستقیم ببینید.

بنابراین اعتبار دوره های آموزشی و گواهینامه های صادر شده توسط دانشکده های بازرگانی هم برای علم و هم برای ادامه تحصیل و هم برای ایجاد فرصت های شغلی جذاب و پرسود از دوره های دانشگاهی در همان رشته بیشتر است. افرادی که از این مدارس فارغ التحصیل می شوند می توانند به راحتی به عنوان استراتژیست، مدیر اجرایی، تحلیلگر، بازاریاب، سرمایه دار، مشاور و سازمانی با توانایی و مهارت برای راه اندازی یک تجارت جدید به عنوان مدیران منابع انسانی یا کارآفرین استخدام شوند.

همچنین شهرت نام مدارس تجاری می تواند به مردم کمک کند ادامه یادگیری یا استخدام در کشورهای دیگر فرصت های بهتری وجود خواهد داشت. بنابراین توجه به پیشینه و سطح تحصیلی و رتبه مدرسه بازرگانی نقش مهمی در آینده فردی که تصمیم به تحصیل دارد خواهد داشت.

اما تنها مدرسه بازرگانی در ایران کجاست؟

اولین و تنها مدرسه بازرگانی در ایران نامگذاری شد موسسه علم و صنعت تهران این مدرسه که با نام مدرسه بازرگانی تهران نیز شناخته می شود، در سال 1374 به همین منظور تأسیس شد. این به معنای دریافت آموزش های مدیریتی یکپارچه، به روز و تخصصی است که برای مدیران کارآمد و برای صاحبان مشاغل موثر است. این مرکز با دانش و مهارت هایی که برای طراحی و اجرای دوره های MBA، DBA و سایر رشته های مدیریت بازرگانی در پژوهشگاه علم و صنعت تهران دارد، توسط پیگیران هدف اعلام شده یعنی آموزش عمیق و کاربردی انتخاب می شود.

این دانشکده با سالها تجربه مستمر در برگزاری دوره های بازرگانی در موسسه علم و صنعت تهران، تنها موسسه ایرانی است که در فهرست برترین دانشگاه های جهان قرار گرفته است. فارغ التحصیلان این موسسه پس از فارغ التحصیلی مدرک معتبری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت می کنند که توسط چندین سازمان بین المللی مانند وزارت امور خارجه و سازمان ارزیابی خدمات آموزشی کانادا (WES)، دانشگاه جهانی قابل ترجمه می باشد. موسسات معرفی شده و موسسات آموزشی و استخدامی اروپایی دارای ارزش و اعتبار هستند.

برای اطلاعات بیشتر از تاریخچه موسسه علم و صنعت تهران، دوره های آموزشی و یا آگاهی از خدمات معاونت خدمات بین الملل این سازمان می توانید به سایت www.tbs.ir مراجعه کنید. می توانید با شماره 02122057120 تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی کامل در مورد مدرسه بازرگانی تهران بهره مند شوید.

مدیریت کسب و کار را به صورت یکجا مطالعه کنید مدرسه کسب و کار یک انتخاب هوشمندانه در عین حال مستلزم صرف زمان، پول، تلاش و پشتکار فراوان است. اما در نهایت، این یک سرمایه‌گذاری شخصی است که مهارت‌های کسب‌وکار اساسی را در یک محیط کسب‌وکار واقعی توسعه و توسعه می‌دهد، و با تجربه‌ای غنی در هر دو زمینه آموزش و مهارت، موفقیت بیشتر از نظر چشم‌انداز شغلی و درآمد، فرد را به میل خود نگه می‌دارد. این نوع آموزش مداوم و همه جانبه مدیران را به رهبران آینده تبدیل خواهد کرد.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما