«ایزی پک» یک سرویس بسته بندی مبلمان است

[ad_1]

در فرهنگ ما ایرانیان، مبلمان مرحله ای از زندگی است و علاوه بر اهمیت بالای این مرحله، به فرآیند و نحوه بسته بندی وسایل خود نیز حساس هستیم. الان که اکثر ساکنین تهران مستاجر هستند و هر ساله بنا به دلایلی مجبور به اسباب کشی می شوند، انجام تمام مراحل جابجایی را خودتان واقعا خسته کننده و خسته کننده است. حال به نظر شما چه راهکاری برای کاهش بار اسباب کشی و تهیه اثاثیه وجود دارد؟

از سایت بازیابی شده است بسته آساناسباب کشی کار سختی نیست، آن را درست انجام دهید! اگر بخواهیم این جمله را بشکنیم، همه باید بگوییم که در طول زندگی چندین بار جابه جا شده ایم و در نهایت دیدیم که برخی از وسایلمان خراب یا خراب شده است. پس ایرادات کجاست؟ آیا درست است که ما بر اساس تجربه والدینمان که هیچ اطلاعی از نحوه جابجایی و بسته بندی وسایل ندارند شروع به انجام کار کنیم؟ در واقع شرکت های مبلمان بسیاری وظیفه بسته بندی و جابجایی وسایل شما را بر عهده دارند اما شرکت ایزی پک یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه و اولین مجموعه ای است که فرهنگ ایرانی را با بسته بندی اثاثیه منزل تلفیق می کند. . بنابراین، اگر می خواهید بخشی یا تمام فرآیند مبلمان را برون سپاری کنید، به وب سایت Easy Pack مراجعه کنید!

امروز در این مقاله نحوه بسته بندی اثاثیه منزل را به شما آموزش می دهیم خدمات مبلمان پکیج سبک بیایید با هم آشنا شویم.

خدمات بسته بندی مبلمان منزل

اولین قدمی که همه برای بسته بندی اثاثیه برمی دارند، اما قبل از آن باید مواد بسته بندی را تهیه کنیم. این مواد چیست؟ کارتن مبلمان، حباب، زیپ و … در واقع یافتن این وسایل کار سختی نیست! شرکت ایزی پک فروشگاه اینترنتی تمامی این اقلام را به صورت تکی و عمده به فروش می رساند و شما می توانید در اسرع وقت آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

اکنون همه شرایط ایجاد شده است، شروع به جمع آوری کنید و بسته بندی اثاثیه انجام دادن. در این مرحله از لوازمی که خریداری کرده اید برای تعمیر تمامی ظروف شکسته و وسایل بزرگ منزل استفاده کنید و سپس در صورت امکان در جعبه های مبلمان 5 لایه قرار دهید. چرا گفتیم 5 طبقه؟ توجه داشته باشید که مقوا برای حمل و نقل مناسب است، از 5 لایه مقوای بادوام تشکیل شده است نه مقوای سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها!

حالا ممکن است خیلی ها نتوانند تکالیف خود را انجام دهند و وسایل مورد نیاز را بخرند و علاقه ای به آن نداشته باشند. این شامل بسته آسان است. این شرکت با خدمات بسته بندی اثاثیه منزل می تواند تمامی اقلام شما را از اقلام کوچک داخل کمد و کمد گرفته تا وسایل بزرگ آشپزخانه را تهیه و سپس بسته بندی کند. همچنین یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، لوستر، سرویس خواب و غیره و وسایلی که باید باز و برچیده شوند تا آماده حرکت شوند را باز می کنند.

سرویس کامل مبلمان

اکثر مردم این روزها حداقل دو شغل دارند و باید مواد مناسب را بخرند، اثاثیه را بسته بندی کنند، چمدان مناسب را انتخاب کنند، وسایل مورد نیاز را در خانه جدید قرار دهند و …. . EasyPack اکنون خدماتی را برای کسانی ارائه می‌کند که به دلیل شلوغی و شلوغی روزانه و درگیری‌های خانوادگی، زمانی برای جابجایی اثاثیه ندارند یا حتی فردی را می‌بینند که این مقدار کار را هفته‌ها به تنهایی انجام می‌دهد. او ممکن است در یک زمان خاص به مکان جدیدی نقل مکان کند. در این سرویس کارشناس برای محاسبه قیمت و پاسخگویی به سوالات مشتری به محل شما اعزام می شود و تیم بسته بندی و تبلیغات ایزی پک با توافق طرفین و تعیین وقت قبلی به منزل شما اعزام می شود.

نیروهای بسته بندی با رعایت پروتکل ها و استانداردهای بهداشتی لازم تمامی اثاثیه منزل را با دقت و حساسیت کامل بسته بندی و بسته بندی می کنند و در عین حال کارتن های مبلمان را علامت گذاری می کنند و به نیروهای حمل و نقل اطلاع می دهند که کدام کارتن مبلمان شکننده است. بله، شما می دانید که کدام یک نیست، کدام یک در خانه جدید شما است کارتن های مبلمان برای چه قسمتی از خانه است؟

سپس نوبت به انتقال وسایل به خانه جدید می رسد. در نهایت نیروهای Easy Pack با قرار دادن قطعات بزرگ مبلمان در محل جدید مطابق با سلیقه مشتری و تبدیل مکان جدید به یک خانه قابل سکونت پروژه را تکمیل خواهند کرد.

“ایزی پک” از صفر تا صد خدمات بسته بندی مبلمان و اثاثیه

شرکت ایزی پک او در راستای ترویج فرهنگ نوین مبلمان و بومی سازی خدمات مبلمان، توانست نیازهای مردان ایرانی را تا حد زیادی برآورده کند. در صورت تمایل به استفاده از خدمات یا محصولات ایزی پک می توانید به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و تمامی نیازهای خود را برطرف نمایید.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های ایزی پک می توانید نام ایزی پک را در گوگل جستجو کنید و یا با شماره 02122730100 تماس بگیرید و از مشاوره خوب کارشناسان ایزی پک استفاده کنید.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما