اینترنت ایران در “نقطه بحرانی”

[ad_1]

ماجرای اینترنت ایران، تعرفه هزینه ها و همچنین سرعت شبکه قصه پرتکرار چند سال گذشته بوده و در زمان همهگیری به دلیل نیاز به مردم بیشتر، بیش از گذشته خبرساز شده است. اولین دوره ابتدایی همهگیری و با آغاز دورکاری و همچنین تعطیلی مدارس، نبود شبکه در برخی از مناطق مورد بحث برانگیز اما هرچه گذشت سرعت بود و همچنین تعرفه های جدی تر شد تا طرحی از جنجالساز به نام «صیانت» هم سربرد.

به گزارش شرق، داستان طرح صیانت که حالا در ادبیات مدیران و مدیران به کلماتی که خوانده می شوند، داستان مفصلی است و با وجود یک میلیون ایرانی آنهم با امضای کارزار یک بار در جریان است. این سریع ترین روز دنیاست بهترین زمان برای حضور در ایران همین امروز است.

سؤال دیگر این است که آیا دولت و مسئولان آن برای شبانه روز آینده وضعیت قانونی یکسانی دارند؟ در کنار این انتقادات پرتکرار و پاسخ و پاسخ و پاسخ و پرسش ادامه دار اعلام گذشته و جاری، در تازه ترین خبر وزیر ارتباطات در یک اظهارنظر خبرساز رسما کرد که «به نقطه بحرانی در شبکه اینترنت رسیدهایم».

عیسی زارعپور این جمله را دیروز و در آیین افتتاح سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و تحلیل و مبادلات کشور بیان کرد و در ادامه توضیحاتی درباره شرایط فعلی ارائه کرد. زارعپور با اشاره به نقاط قوت، ضعف و مشکلات شرکت ملی پست و تلاش برای حل این مشکلات گفت: امروز فناوری اطلاعات زندگی بشر را دگرگون کرده و همه چیز را از این فناوری متمایز می کند. در این دنیا بیش از پنج دنیا وجود دارد.

بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟ دارحالی‌که وظایف بقیه کسب‌وکارها به‌ واسطه دورکاری کاهش یافتن اما کار شیر بر سه به سه. با بیان اینکه هم‌چنین پستی کشور در زمان مجموعه‌ای از ارزش‌های یک کشور، اظهار کرد: شرکت ملی پست در دوران روزهای روزهای تعطیلی تعطیل نمی‌شود، بلکه بیشتر از گذشته به پرداخت فعالیت‌ها و زمانی که کشور به آن نیاز داشت، نمره قبولی را دریافت کرد. گرفتن. در دوره جدید مدیریتی شرکت ملی پستی که از روز گذشته آغاز شده است نیز انتظار داریم چشم اندازهای پست هوشمند در کشور ما محقق شده و پست جمهوری اسلامی ایران به اپراتور پست هوشمند تبدیل شود.

بخش مهمی از سخنان دیروز وزارت ارتباطات و اطلاعات اما به موضوع شبکه اینترنتی اینترنتی برمیگشت که زارعپور درباره کیفیت و سرعت اینترنت کشور گفت: سرعت اینترنت در ساعات اوج مصرف مصرف می کند و در بقیه ساعات روز مردم کمتر مشکل دارند. این یعنی مشکل در زیرساخت های شبکه است، چون زیرساخت های پهن باند در کشور توسعه پیدا نکرده است و مردم از شبکه سیار استفاده می کنند و زیرساخت های این شبکه می تواند حجم این حجم از استفاده را نداشته باشد و همین باعث می شود سرعت اینترنت ایجاد شود.

افراد مضر: مهم ترین چیز برای انسان انسان بودن است و مهم ترین چیز انسان بودن است. شبکه وزارت ارتباطات با پخش باند فرکانسی 2300 مگاهرتز به اپراتورها به دنبال افزایش کیفیت و سرعت اینترنت است که تجهیزات برای نصب این فرکانس به سرعت وارد می شود و در نصب تا ظرف یک یا دو ماه آینده کیفیت اینترنت بهتر می شود.

و انواع مختلفی از میگو وجود دارد: بیش از ده ها نوع مختلف درختچه در شهرهای مختلف. درباره سایت های BTS در شهرهای مختلف بیشتر بدانید. برخی از این سایتها نیاز به تعمیر دارند و برای برخی دیگر از سمت شهرداری حکم قلع و قمع صادر می شود که با شهردار تهران در حال حاضر تا این حکم لغو شود.

وزیر ارتباطات و فناوری با بیان این که راه حلی برای حل مشکل سرعت اینترنت توسعه شبکه پهنبانند ثابت است، افزود: برای تحقق این هدف، هفته آینده اطلاعات نیم میلیون پورت فیبر نوری در چند شهر کشور راه اندازی می شود و پروژه بزرگ فیبر نوری نقاط را تا می کند. راهنمای تصویر تولد سیزدهمین ایالت گایان. ما هیچ مشکلی برای دسترسی به پهنبند در کشور نداریم و اپراتورهایی که این موضوع را بیان می کنند، می خواهند کمکاری و نقصان خود را به گردن وزارت ارتباطات بیندازند.

این توضیحات وزیر ارتباطات در حالی است که اخیراً اخبار رسمی از دوپله‌های سرعت اینترنت موبایل ایران حکایت می‌افتد و این در حالی است که سرعت اینترنت موبایل در ایران بسیار بالاتر از سرعت شبکه داخلی است. پیشتر و سر اطلاعات رسمی اعلام شد که متوسط ​​​​میلی‌ثانیه دانلود اینترنت موبایل در ایران 35.09 مگابیت بر روی موبایل و اینترنت موبایل متوسط، 12.62 مگابیت بر ثانیه و تأخیر 38 میلی‌ثانیه است که رتبه ایران به 73 از میان 140 کشور رسیده است. است.

این در حالی است که در ماه سپتامبر 2021، متوسط ​​​​سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران 35.48 مگابیت بر روی زمین و متوسط ​​​​سرعت آپلود اینترنت موبایل، 12.53 مگابیت بر ثانیه بود و ایران در جایگاه 71 قرار داشت. انتشار اخبار رسمی از کاهش سرعت اینترنت در ایران در حالی است که در روزهای گذشته سرعت نت در ایران خبرساز شده و کاربران فراوانی از شرایط نامساعد فعلی نوشته یا گلایه کرده اند. شایع ترین این بیماری ها ترس از کشته شدن توسط انسان است. خودشیفته ایرانی به سرعت در انسان تغییر کرده است.

دراینباره و در هفته های ابتدایی رسیدن به زارعپور به صندلی وزارتخانه ارتباطات، او از شرایط اینترنت ایران حتی دفاع می کند و در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره کندی اینترنت، در لحظه، با گوشی یکی از حاضران در جلسه تست سرعت اینترنت انجام می دهد که در آن تست، سرعت اینترنت کمتر از سرعت قطار و سرعت قطار نیست. زارعپور گفت: به دلایل مشکلات مربوط به عدم توسعه شبکه توسط اپراتورها، سرعت کاربران در سراسر کشور به طور متوسط ​​پنج تا شش مگابیت بر روی آن را نشان می دهد و در پروانه اپراتورها دو مگابیت بر سایت آمده است اما الان سرعت دانلود حدود هشت برابر این است. مقدار را نشان می دهد.

و مرد گفت: ما مردمی هستیم که روزه می گیریم، روزه روزه است، روزه روزه است، روزه است، روزه است. بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟ هدف از اینترنت چیست هدف ایران چیست؟

یک بحث جدی اما کاهش یا شرایط نامساعد اینترنتی خانگی در ایران است که پیشتر تحقیقات در گفتوگو با «شرق» به نظر می‌آید اما به نظر می‌آید همچنان نتیجه به عدم فیبر نوری داده شود. به عبارت ساده‌تر مشکلات اینترنتی خانگی به اعتقاد برخی چیزها، ریشه در توجه به بیش از اندازه به اینترنت همراه دارد و گروهی نورند در این سالها شرکت‌های مخابراتی و سایر شرکت‌های مسئول توجه به گسترش فیبر را نداشتند.

در این راستا، وضعیت بهتر از وضعیت است، با تحلیل و تحلیل، بهبود جدی در وضعیت وجود دارد. مهر همین امسال وزیر رتباطات یک وعده برادشتن سنگ بدرگی کانال فیبر (FTTx) اولین کانال در نوع خود در جهان است.

به دلیل اینترنت فیبر نوری از استفاده های نوری، کیفیت و سرعت بیشتر نسبت به ADSL و VDSL دارد و می تواند حتی سرعت های دانلود و آپلود گیگابیتی ارائه کند. پروژه ارسال فیبر نوری به منازل و جایگزینی آن با کابل مسی با توجه به افزایش سرعت ارتباطات اینترنتی، در سالهای اخیر در ایران هم مورد توجه وزارت ارتباطات قرار گرفت اما با مشکلات مالی روبه رو شد. شرکت‌های سرمایه‌گذاری در این زمینه وجود ندارد، زیرا فیبر نوری سرمایه‌گذاری کلان می‌خواهد و به همین دلیل فیبر نوری سرمایه‌گذاری می‌کند. به دلیل مسکالات سرمایه گذاری در زمینه فیبر نوری، در آینده باد

این پروژه با موفقیت تکمیل نشد و به همین دلیل وزارت ارتباطات و فناوری سال گذشته اطلاعات اعلام کرد روی تصمیم خود را به جای حرکت در سمت 5G FWA، یعنی اینترنت خانگی 5G گذاشته شده است و بدین منظور به شرکت های FWA ثابت مجوز می دهد تا. کارمندان نسل برنده شده اند و اکثر گروه ها برنده شده اند.

اکنون که عیسی زارعپور در وزارت ارتباطات و اطلاعات فناوری اطلاعات پیدا شده است، بار دیگر موضوع فیبر نوری را مطرح کرده و گفته است که این وزارتخانه برنامه های خود را در چهار سال آینده، به تکتک خانه های مردم، فیبر نوری ببرد و پروژه فیبر می دهد. خانه را اجرا کند که مردم سرعت‌های چندگیگی را تجربه کنند. باید دید برنامه وزارت ارتباطات برای جذب سرمایه برای راه اندازی و توسعه فیبر نوری چیست و وعده فیبر در منزل برای تکتک خانه های مردم، در چهار سال آینده چگونه عملیاتی می شود. این توضیحات یک پیشفرض است و آن پذیرش ضعف در اینترنت خانگی است که به عبارتی دلیل این ضعف به توجه به اینترنت همراه است، اما نکته مهم اینجاست که در روزها و هفته های گذشته اینترنت همراه هم با جدیت جدی مواجه می شود. این مهمترین چیز در جهان امروز است. یک منبع خبری رسمی جدید، ایران، مدت زیادی است که در این کشور زندگی می کند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما