سردار سلامی: همه موفقیت های ایران بهترین نمونه رهبری است

[ad_1]

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی گفت: و این خوب است و اینکه گاهی شاهد دفن شهدا در عراق، لبنان، سوریه و یمن هستیم، یک واقعیت بزرگ است. ، حقیقتی بزرگ، نشان دهنده تحول و گسترش بین مسلمانان و جبهه های جنگ است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: دشمن را از تسلط بر این سرزمین دور کرده ایم و روحیه جهادی در همه جا طلوع کرده است و این نشان می دهد که انقلاب اسلامی پیشرفت کرده و سرزمین های پهناور و قلب های بی شماری را فتح کرده و دشمن در حال عقب نشینی است و ما نیز در حال عقب نشینی هستیم. این واقعیت در گستره جغرافیایی شاهد زیبایی دیده می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال تغییر موازنه است و نبرد بین نفس و اسلام واقعیتی است که از مرزهای ایران فراتر می رود و سرزمین های اسلامی در هم تنیده شده و برادری در آن سوی مرز تقویت می شود. عشق شهادت آرزوی امروز جوانان ما شده است.

سرلشکر سلامی افزود: اگر جهاد در سرزمین های اسلامی برقرار شود به مسلمانان توهین نمی شود.

وی گفت: شهدای عرفه جایگاه باشکوه ایمان، نشان ایمان به وفای به عهد و فداکاری ملتی هستند که نگذاشتند سرافراز به نام این ملت بزرگ سر تعظیم فرود آورند. پیام عدالت، دستاوردها هرگز برای ملت آسان نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تاریخ اسلام مملو از واقعیت های تلخ و شیرین است، افزود: آمادگی غیرممکن است. حاکمیت، قدرت، آزادی و آزادی مسلمانان وجود ندارد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه مسلمانان از حقایق تاریخی اولیه اسلام درس گرفتند، گفت: واقعه عاشورا آموخته شده است و شهدای رهروان نیز در همین راستا و در زمان ها و مکان های دیگر یاران عاشورا هستند.

وی خاطرنشان کرد: داستان انقلاب ما در کنار آن درس های بزرگ، جریانی زیبا و تاثیرگذار پیدا کرد. در حالی که آنها متوقف نشدند و پیروز شدند، نبردها نابرابر و جهانی بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «سردار شهید» احمد کاظمی «از اول جنگ لباس جهاد بر تن می کرد همین طور بود.

سرلشکر سلامی گفت که بدن های جوان ما علیه دشمن کار می کنند. اما قلب، روح، ایمان و اعتقاد در حال جنگ هستند. عملیات شمارش را انجام دهید و عملیات موفقی را زمانی انجام دهید که همه سرویس های اطلاعاتی دشمن به ویژه ماهواره های اطلاعاتی آمریکا به صدام هشدار می دادند که اوج قله است.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی و تعالی خرمشهر واقعاً با هیچ یک از معیارهای سنتی نظامی قابل مقایسه نبود و نیاز به پیچیدگی اندیشه، استعداد و هوش و رزمنده ای داشت که وزن این ریشه ها را به دوش بکشد. عملیات ها حتی پس از اعمال تحریم های کامل اقتصادی و خلع سلاح و جنگ جهانی دوم، جنگجویان در اوج نابرابری تسلیحاتی و ایالات متحده، اتحاد جماهیر شوروی، آلمان، بریتانیا، فرانسه، اتریش و کشورهای عربی جنوبی بودند. سواحل خلیج فارس یک اتحاد بزرگ جهانی علیه ما تشکیل دادند.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: شهید «احمد کاظمی» در این شرایط درخشید، ایمانش برآورده شد و در هر عملیاتی ظاهر می شد; شهیدان «قاسم سلیمانی»، «محمدابراهیم همت»، «حسین خرازی»، سپهبد «علی سید شیرازی» و شهدای این سطح که بار اصلی نبرد را به دوش کشیدند.

سردار سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهید «احمد کاظمی» واقعاً یک فرمانده کامل بود، گفت: رمز موفقیت فرماندهان سپاه در قلب و ذهن آنهاست و به تعبیر قرآن کریم بر کفار است. مؤمنان متدین در حال رکوع و سجود، محصول نماز است». شب و نماز و تعلیم در مکتب اهل بیت (ع) است و اجازه تصور مرگ را ندارند.

شهید «احمد کاظمی» فرماندهی با ویژگی های منحصر به فرد و مکتب مدیریتی قوی بر اساس آموزه های اسلامی و سبک نوین فرماندهی بود، گفت: همیشه در خط مقدم بود و لشکر خود را رها نکرد و زمانی که فرماندهی یک فرمانده است. تهدید، واضح است که شخصیت و استقامت او چند برابر شده و در شخصیت ارتش تحت فرمانش ادغام شده است.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: «شهید احمد کاظمی» مردی مهربان، متواضع، ساده دل و منفور بود و مانند پدر و برادر با سربازان صحبت می کرد و منتظر احترام نبود. چنین ژنرال‌های عزیزی قلب ارتش ما می‌شوند و دل‌ها را به دست می‌آورند و وقتی رزمندگان و ژنرال‌های ما این‌طور باشند، این جبهه هرگز از بین نمی‌رود.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ما شکست خورده اند و امیدی به آنها نیست، گفت: معجزه شهدای ما این است که دشمن را از امید خالی کردند و امروز در مواجهه با افسران دشمن خود بی تفاوتی و ناتوانی را می بینیم. پیشرفت. سیاست های آنها.”

وی یمن را پیروز توصیف کرد و گفت: این ملت فقیر و عزیز در برابر محاصره جهانی مقاومت می کند و اگر جوانان قیام نمی کردند ثباتی در یمن وجود نداشت.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: طرح آمریکا برای شکست انقلاب ما یک برنامه جامع بود و همه ابعاد جنگ های مختلف جهانی علیه ملت های مختلف به صورت جمعی برای ملت ما ایجاد شد. آنها از چهار جهت به کشور، ملت و رهبر خود حمله کردند. آنها ما را از نظر مالی محاصره کردند و محدودیت هایی ایجاد کردند. اما نائب امام زمان (عج) بهترین مصداق رهبری ملت این است که می تواند سال ها کشور را در برابر محاصره اقتصادی و تحریم مقاوم نگه دارد، ظرفیت داخلی کشور را فعال کند، اجازه جنگ و گزینه های نظامی دشمن را ندهد. حرکت. کشور پیش رو

وی گفت: آمریکایی ها، اسرائیلی ها، برخی اروپایی ها و برخی رژیم های مرتجع هیچ فضیلتی در این ملت نمی بینند. او گفت: «آنها همه جا آمدند و کشور را تحت فشار فرهنگی سیاسی قرار دادند. رسانه، ماهواره و فضای مجازی در کنار هم قرار گرفتند. شبهه افکنی در اعتقادات جوانان ما برای تشکیک انقلاب اسلامی. اما دشمن شکست خورد و ناامید شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواست بین ما و سایر مسلمانان تفرقه بیندازد، گفت: نیروی گرانش انقلاب از مرز عبور کرده و حزب الله سرافراز لبنان ستون استقامت الهی را در کنار مردم لبنان بنا کرده است و نبردهای بزرگی در این کشور انجام شد. که نبرد “شمشیر اورشلیم” ستون فقرات نفس جهانی را شکست.

فرمانده کل سپاه گفت: هدف ما حفظ این بردباری و هدف دشمن شکست آن است. اما واقعیت های میدانی می گوید که ما پیروز شدیم. در اقصی نقاط جهان اسلام شمشیرهای مسلمانان کشیده شده و سرزمین امنی برای دشمنان خدا نیست و دیگر امکان تسلط کفار بر مسلمانان وجود ندارد و امروز ایران یکی از الگوهای آن است. مقاومت بزرگ

سرلشکر سلامی گفت: مشکلاتی وجود دارد اما ما تنها مشکل نداریم. اما دشمنان نیز مشکلات زیادی دارند، آمریکا امروز در بحران مالی و خسته از پیگیری اهداف سیاسی خود است و فرار از افغانستان و شکست عیان الاسد را شاهد بوده ایم.

زمانی که ما در میدان جنگ جهانی دوم بودیم، آمریکا ما را تهدید به درگیری کرد و مانند آمریکا به دعوت مقامات یک فرمانده غیرمسلح را اخراج کرد، ما نیمه شب عراق را نکشیدیم. او گفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در انتقام‌جویی شدید شرکت کرده‌ایم و هنوز بخشی از آن وجود دارد و همه می‌دانند، مسئولان آمریکایی باید بدانند که یک ملت قابل تهاجم نیست و انتقامی نیست. “

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: در این نبرد ما بر خطرات ناگوار غلبه کرده ایم و قدرت داریم و می توانیم به زیبایی از آزادی خود دفاع کنیم و نگران دشمنان خود نباشیم، این توانایی ها در کشور ما کافی است و داریم. ملت فهیم و دانا و این همه برکات کشور را به بزرگترین تمدن دنیا می رساند و این طرح مرحله دوم انقلاب است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما