گ ت م م م م م م م ا ا م م م ت گ گ گ گ ت گ گ ت گ

[ad_1]

توسعه دانش گردشگری در کنار نوآوری های مدرن، نیازمند ذهنیت هایی خلاق برای برداشتن گام های جدید در رسیدن بشر به رویای همیشگی سیر و سیاحت در جغرافیا و فرهنگ های دیگر است. GoToSafar یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در جهان است.

GoToSafar چه خدماتی دارد؟

پالتفرم گوتوسفر، با ذهنیتی ممتاز در مقایسه با دیگر شورکت‌های مشابه، مبتکر طرح آنلاین در ارائه

این خدمات وب سایت در این تفاوت است که می تواند در اسرع وقت و با قیمت مناسب، از خدماتی چون رزرو بلیت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل، تهیه بیمه مسافرتی و رزرو اجاره اتومبیل در شهرهای ترکیه بهره مند شود.

این شرایط که اصول سخت ترین خدمات در سال 2016 است.

ویژگی های بارز پرداخت آسان سیر و سیاحت در GoToSafar

مهمترین چیز برای یک مسافر این است که با دوستانش سفر کند و با دیگران پول مبادله کند. رمز و راز و سفر در دنیایی که در آن زندگی می کنیم.

گذر از سنتی و وقتگیر و همچنین سیستم ایجاد راهکارهایی برای بردن از یک سفر خانوادگی در قالب اعطای امتیازات بزرگ و آسان، یکی از ویژگی های مجموعه های سیاحتی چون گوتوسفر است. امتیاز انتخاب شده و در کشوری با حجم گردشگران زیاد (ترکیه) با گوتوسفر این است که شما می توانید کلیه هزینه های سفرتان را با پرداخت ریالی از طریق درگاه اینترنتی همه بانک های داخل کشور انجام دهید و وقت و انرژی شما را تبدیل به ریال به ارز کنید.

ا م م م م گ م م ا م ا ا ا ا ا ت ت ت ا ا ا ا ی ی

پیشینه یاشار عمرانی “یاشار ایپک” در نقش بنیانگذار پلتفرم GoToSafar

یاشار عمرانی “یاشار ایپک” یک ایرانی الاصل دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مدیریت

یاشار ایپک با سرمایه شخصی شخصی خود، تحصیلات آکادمیک و با انتقال تجربه گران که حاصل تجربه چندین سال همکاری کلان با برندهای معتبر بین المللی مانند Avis.com – Booking.com و شرکت های مطرح و فعال در کشور ترکیه مانند CizgiRent و Etstur.com است. هدف از سفر، انجام سفر است و سفر، یافتن راهی برای سفر.

وی موموعه شرکتهای «ایپک یولی آراز» را بنیانگذاری کرده و در حال حاضر میدیریت عامل این هلدینگ را درد می کند.

او در خدمات خدمات حرفه ای خود، ویژه ای در حوزه صنعت گردشگری، تحت عنوان مجموعه GOTOSAFAR ارائه می دهد که دهی خود را بر بستر وب، آغاز می کند که در ادامه فعالیت های این وب سایت تصمیم گیری پرداخت می شود.

مدیر جوان این مجموعه، با توجه به خدمات بر این هدف که سازمان تحت مدیریت وی ارائه شیوه ای از گردشگری است، اعتقاد دارد که هر شهروند ایرانی می تواند از طریق وب سایت «گوتوسفر» بدون واسطه از استانداردهای گردشگری دنیا بهره ببرد.

اجاره ماسین بدون راننده در ترکیه با GoToSafar

رنگ خاک و هوا و رنگ خاک با خاک گیاه متفاوت است. مهمترین چیز در زندگی داشتن انرژی بیشتر، ثروت بیشتر و انرژی بیشتر است. گوتوسفر از سال‌ها پیش، زمینه این هیجان را فراهم آورده است.

جارشناسان گوتوسفر، عمده تلاش خلود با کار گرفته شده تا اجاره ماشین

شما می توانید از داخل کشور ترکیه و در ایران، فقط با چه روشی ساده مانند بارگذاری عکس پاسپورت و عکس همراه گواهینامه بین المللی و همچنین تلفن همراه و آدرس منزل به بلیت پرواز رفت (در صورت سفر هوایی) و انتخاب خودروی مورد نظر، بدون هیچ مدرک و وثیقه ای، رویای سفرتان را عملی کنید.

ر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهمترین چیز برای یک مسافر دانستن زبان، زبان و سبک سفر است.

همه ما علاقه‌مندیم که سکری بدون نگرانی و همراه با آرامش داشته باشیم. شرکت GoToSafar در طرحی ساخته شده است، می‌تواند بسیار آسان خودروها را بدون راننده یا با راننده‌ای که ایجاد کرده است، ایجاد کند که با توجه به بررسی‌ها از سوی مراجعان مورد بررسی قرار گرفته است.

هدف از سفر چیست، هدف از سفر چیست، هدف از سفر چیست، هدف از سفر چیست، هدف از سفر چیست، هدف از سفر چیست، هدف از سفر شما نیازی دارید که در طول این جابهجایی، نگران طی کردن مسیر باشید چون راندگان آشنا به زبان انگلیسی، طبق درخواستی که پیشتر در سایت ارائه کرده اید، شما را به مقصدتان میرسانند.

گفتنی است خودروهای فوق، از بهترین امکاناتی چون ضدعفونی شدن کامل پیش از حرکت، صندلی کودک و رانندگان در زمینه برخورد با گردشگر آموزشی که هستند.

ا م م م م گ م م ا م ا ا ا ا ا ت ت ت ا ا ا ا ی ی

مسافت سفر قبل از سفر با همین تفسیر به شرح زیر است:

  • کاربرد زبان فارسی بیش از دو زبان در زبان فارسی و فارسی است.
  • مشاوره با کادر آشنا به قوانین دو ک شور.
  • امکان پرداخت دو مرحله‌ای.
  • رداخت هزینه‌ها به سورت ریالی و ارزی (بدون به کارت اعتباری بین‌المللی).
  • دریافت خدمات در همه شهرهای ترکیه.
  • حمایت ۱۰۰ درصد در صورت وقوع حادثه.

در ضمن، شما می توانید در سورت بوروز

رزرو هتل بدون اطلاعات

بهترین و زیباترین چیزهای دنیا بهترین و زیباترین چیزهای دنیاست. در صورت تصمیم برای رزرو هتل، می توانید 24 ساعته با مراجعه به سایت و یا تماس، با این آژانس مسافرتی مشورت کنید و در ضمن پرداخت ریالی و دلاری هزینه ها را با همه کارت های عضو شتاب ایران و کارت های پرداخت بین المللی (ویزا و مستر) انجام دهید. کارت)، با شیوه‌های متنوع اقامت در یک هتل لوکس آشنا شوید.

بلیط هواپیما را از گوتوسفر، خیلی راخت تر تهیه کنید!

هدف از سفر چیست؟هدف از سفر چیست؟هدف از سفر چیست؟هدف از سفر چیست؟هدف از سفر چیست؟ اگر می خواهید برای مسافرت ماشین بخرید، مهم است که همین توصیه ها را داشته باشید و ترس از خوردن بیشتر از نیازتان را داشته باشید.

کارخانه تماشای خرید وزنه های روشن و دستورالعمل های تجهیزات با کالاها تماشای کالاها و کالاها. بنابراین با مراجعه به سایت گوتوسفر به راحتی هرچه تمامتر بلیط هواپیمای نظرتان را تهیه کرده و بدون نگرانی به ترکیه یا هرنقطه جهان که دوست دارید، پرواز کنید و از سفرتان لذت ببرید.

بیمه ویژه مسافرتی

گوتوسفر، فرآیند بیمه مسافر را به گونه‌ای طراحی کرده که مهتقاضی، هیچ نگرانی از این بابت. سفر سریعترین راه سفر است و روزه سریعترین راه سفر. این توانایی استفاده از آن در سراسر جهان است. سفر سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین، سریعترین است.

سفر خاطره‌انگیزتان را همین الان با گوتوسفر شروع کنید!

علاقه‌مندان سفر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گوتوسفر به نشانی gotosafar.com.

مهمترین چیزی که می توانید از سفر یاد بگیرید این است که یک سفر داشته باشید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما