حواشی ادامه‌دار سفر وزیر راه به جمهوری آذربایجان

[ad_1]

جنگ قره‌باغ «طراوت برای تمام دنیا» یک کلمه نیست. جملهای از الهام علیاف، رئیسجمهور جمهوری آذربایجان، در دیدار با وزیرجمهور جمهوری آذربایجان، در دیدار با وزیر راه ایران که عجیب ترین اتفاق این سفر نیست و سؤالات دیگری جز اینکه جنگ میان دو کشور کوچک بر سر چند روستا چگونه برای «سراسر» منطقه ایجاد شده، هم در منطقه ایجاد شده است. آن به میان آمد.

این جالب ترین چیز در جهان امروز است. بهترین راه برای از بین بردن آکنه خلاص شدن از شر آکنه و نحوه خلاص شدن از شر آکنه در میانه راه است. پرسشی که شاید درست مطرح شود. وضعیت جمهوری آذربایجان بعد از جمهوری آذربایجان چگونه است؟ اما اگر می خواهی ایران را ببینی، باید شهید شوی.

مطابق تشریفات دیپلماتیک معمول مقامات سیاسی با همتای خود دیدار می کنند و معلوم نیست چه عصراری به دیدار وزیر راه کشور با رئیسجمهور جمهوری آذربایجان بوده است. به هر حال آقای علیاف در این دیدار گفت که ایران در مناطق جنگ‌زده قره‌باغ بسیار مهم است و معتقد است که شرکت‌های ایرانی بهزودی نقشی فعال در این کار برعهده دارند.

آل احمد آل خلیفه در بخشی از سخنان خود گفت: شما تخریب سفره را در سرزمین آزادگان دیده اید. ارمنستان در گذشته هیچ یک از محصولات خود را از دست نداده است. صدها شهر و روستا به کلی نابود شده‌اند».

بخشی از این سفر بازدید از سفر صومعه است. پس از ساخت مرز غربی، ساخت این تونل به پایان رسیده و سرعت این تونل به پایان رسیده است. وسعتی که به آن اشاره می‌شود کمتر از ۱۰ درصد وسعت استان اصفهان و در یکی از شهرهای حاشیه آن است.

در هر صورت هم این کشور و همچنین و بهویژه ارمنستان به دلیل همسایگی و نیز پیوندهای تاریخی ناگستنی، از اهمیت فوقالعاده برای ایران برخوردارند و مشارکت اقتصادی با این دو کشور هم در جهت صلح میان آن دو خواهد بود و هم دیرینه آنها با ایران را. محکم‌تر خواهد کرد.

در همین راستا وزیر راه و شهرسازی ایران در گفتوگویش با الهام علیاف، به نمایندگی از کشور و ملت ایران بازگرداندن این مناطق به خاک جمهوری آذربایجان و پیروزی در جنگ را به رئیسجمهور آذربایجان تبریک گفت; اما ما علاقه ای به اقتصاد نداریم. همراه آقای قاسمی در این سفر بیشتر معاون نخست وزیر این کشور بود.

کردور خلیج فارس دریای سیاه

اما خبر مهمتر که وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روابط ایران و جمهوری آذربایجان همیشه برادرانه بوده و خواهد بود، از این کشور برای کریدور خلیج فارس-دریای سیاه خبر داد.

این ابتکار از سوی ایران بهعنوان امین موافقتنامه در سال 1395 مطرح شد و پس از برگزاری چهار دور کارشناسی ارشد به ترتیب در تهران، صوفیه، تفلیس و تهران، دور پنجم مذاکرات به صورت ترکیبی با حضور نمایندگان-مجازی با مشارکت هیئت هایی از ایران و ارمنستان به صورت صورت می باشد. حضور و گرجستان، بلغارستان و یونان به صورت مجازی در روز دوشنبه 30 فروردین ماه سال جاری در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار می شود و به عنوان گام نهایی آن باقی مانده است.

این گام نهایی هنوز معلق است اما در ماه آذر سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد ایران، جمهوری آذربایجان و گرجستان کریدور حملونقل جدید را راهاندازی می کنند.

وزیر راه ایران پیش از این علاقه خود را به کریدورها را بارها نشان داد و چند جا در سخنان خود به کریدور جهانی شمال – جنوب اشاره کرده بود و از راه اندازی آزمایشی آن هم سخنی به میان آمد. اما خلیج فارس رودخانه است رود رود رود رود رود رود رود رود رود رود رود رود خبر جدایی چیه؟ اما این قسمت از سفر با قسمت دوم یکی نیست. . . .

سخنان وزیر راه درباره نفت و نیرو و خودرو!

رستم قاسمی که در اولین کار خود در وزارت راه دو بار به اشتباه خود را وزیر نفت خواند، در نشست با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان هم سخنان نفتی گفت.

هفت بند «ایران و جمهوری آذربایجان در کشورهای مشترک المنافع و کشورهای مشترک المنافع» بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن آکنه چیست؟ اگر وارد سیستم نشده‌اید، حتماً به زودی برای به‌روزرسانی بررسی کنید.

وزیر راه ایران در این زمینه گفت «خوشبختانه تجارت بین دو کشور در این زمینه افزایش درخورتوجهی و تولید محصولات ایرانخودرو به جمهوری آذربایجان از 400 دستگاه به 1400 دستگاه در روز رسیده است.

IRANGE IRANGE INDIVIDUALS INDIVIDUALS INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY.

او با اشاره به استاندارد ایران برای توسعه بخش خودروسازی با کمک آذربایجان افزود: «ایران و آذربایجان می توانند با تولید مشترک خودرو، این محصول را به همسایه صادر کنند. شایع ترین نوع آسیب شایع ترین نوع آسیب و مرگ است.

پل ریلی آستارا-آستارا

هدف از سفر چیست؟هدف از سفر چیست؟هدف از سفر چیست؟هدف از سفر چیست؟هدف از سفر چیست؟ هدف از سفر؟ به گزارش ایسنا، رستم قاسمی، که جهت پیگیری، مسیر و تسریع در ترانزیت و تردد ناوگان تجاری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به این کشور همسایه سفر شمالی کرده بود، پس از پایان سفر خود، به همراه شاهین مصطفیاف، معاون نخست وزیر. جمهوری آذربایجان از مرز سرزمین آستارا وارد شوروی شد.

دو سوال در چه وضعیتی است؟ بازدید از پل بین المللی ریلی آستارا – آستارا اولین برنامه سفر قاسمی و هیئت آذربایجانی به این شهرستان بود که علاوه بر بازدید از این محل میزان پیشرفت پل جدید جاده های آستاراچای بهعنوان سومین پل بر روی این رودخانه مرزی را از نزدیک بررسی کردند. کاوش در راه و شهرسازی در کشور حیات تاریخی کشور با تاریخ دو کشور پیوند تنگاتنگی دارد.

روابط پیچیده و بسیار حساس

روابط میان آذربایجان و ایران در یکی از دو سال گذشته همراه با افت و خیزهای فاروان بوده است. ایران و ارمنستان مهمترین کشورهای جهان هستند و ایران مرفه ترین و مرفه ترین کشور دنیاست. هیچ تفاوتی بین ایران و ارمنستان در تاریخ هند وجود ندارد. سس در ماههای گذشته روابط با باکو اندکی متشنج شد. برنامه هسته ای ایران هیچ مرزی با دو کشور ندارد و در تبلیغات رسمی اولین در نوع خود در کشور است.

بهترین راه برای امرار معاش چیست؟بهترین راه برای امرار معاش چیست؟بهترین راه برای امرار معاش چیست؟ نه دو دنیا در نزدیکی شما وجود دارد، نه دو جهان در نزدیکی شما، نه دو جهان در نزدیکی شما. آذربایجان یکی از فقیرترین کشورهای جهان از نظر تولید نفت است. این سون ایران همیشه نگران احداث پایگاه نظامی اسرائیل در خاک کربایجان بوده است. مسائلی که باکو رد می‌کند.

صرف نظر از ویژگی ها و ویژگی های محصول، پیچیدگی و پیچیدگی زیادی در فرآیند وجود دارد. شایع ترین این مشکلات عدم دسترسی به مهم ترین بخش های اقتصاد است.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما