انجمن USB-IF از لوگوی جدید کابل ها و شارژرها رونمایی کرد

[ad_1]

انجمن USB-IF با هدف جلوگیری از چاپ لوگوهای جعلی در برخی از محصولات ارزان تر بازار ، لوگوهای جدیدی را برای نشان دادن ویژگی های کابل ها و شارژرهای USB4 ، USB Type-C و USB و مشخص کردن انتقال قدرت و کابل رونمایی کرد. سرعت و شارژر

طبق برنامه اعلام شده ، کابل هایی که از استاندارد جدید USB PD 3.1 با استاندارد 60 وات یا 240 وات استفاده می کنند ، باید از لوگوی جدیدی استفاده کنند که قدرت کابل را نشان می دهد. تصویر زیر نشان کابل های 240 واتی را نشان می دهد و یک لوگوی مشابه برای کابل های 60 واتی ارائه شده است.

لوگو

کابل های USB 4 که به طور مشابه از سرعت 20 یا 40 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کنند ، اکنون با لوگوی جدیدی نمایش داده می شوند که نه تنها سرعت انتقال داده بلکه سرعت شارژ را نیز نشان می دهد.

لوگوهای جدید اعلام شده توسط این انجمن بر روی تمام کابل ها ، شارژرها و بسته بندی دستگاه استفاده می شود. این روش تضمین می کند که مشتریان نه تنها از قدرت و رتبه کابل خود آگاه هستند ، بلکه از استاندارد های USB-IF نیز پشتیبانی می کند.

با این حال ، USB-IF برای جلوگیری از چاپ لوگوهای جعلی در کابل های ارزان قیمت در بازار که استانداردها را رعایت نمی کند ، اقدام کرده است. به عنوان مثال ، برخی از کابل های موجود در بازار نه تنها آرم ، بلکه تصاویر هولوگرافیک و کدهای QR را نیز ارائه می دهند که کاربران می توانند از آنها برای اسکن پشت جعبه های کابل خود برای تأیید اعتبار آنها استفاده کنند.

با این حال ، انتظار می رود کابل ها و شارژرهای جدید با این لوگو به زودی وارد بازار شوند.

در چند وقت اخیر و به ویژه به دنبال گزارش اتحادیه اروپا ، همه تولیدکنندگان ، از جمله اپل ، باید از درگاه USB-C برای همه گوشی ها و دستگاه های الکترونیکی کوچک مورد استفاده در همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا استفاده کنند و کابل ها متصل شوند. و شارژر توجه زیادی را به خود جلب کرده است. با این حال ، باید دید اپل در قبال این موضوع چه واکنشی نشان می دهد و قانونگذاران برای آینده چه برنامه ای دارند.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما