تبلیغات جذاب با چاپ استیکر بر روی آذین هنر

[ad_1]

شاید بارها دیده باشید که هنگام چاپ استیکر و توری در مکان های مختلف، روی ویترین مغازه ها و مغازه ها، تعداد زیادی استیکر تبلیغاتی در ابعاد مختلف برای معرفی محصولات و برندهای خاص وجود دارد. برای تبدیل شدن به یک برند، شرکت های مواد غذایی نیاز به چاپ و نصب برچسب در مکان های شلوغ مانند مغازه ها و مراکز خرید دارند.

به گزارش سایت خدمات چاپ آذین هنر، چاپ استیکر در تبلیغات محیطی کاربرد زیادی دارد، این روش تبلیغاتی ارزان و پرکاربرد است. در این مقاله به اهمیت، انواع و کاربرد استیکرها می پردازیم.

چگونه استیکرها را چاپ کنیم؟

چاپ استیکر را می توان در دسته روش های چاپ دیجیتال دانست که در این نوع چاپ متریال مورد استفاده PVC می باشد. برچسب چاپ شده را می توان در مکان های مختلفی از جمله سطوح دیوار، ویترین مغازه ها، بدنه اتوبوس و وسایل نقلیه استفاده کرد. استیکرها نه تنها برای اهداف تبلیغاتی بلکه برای اهداف تزئینی نیز قابل استفاده هستند.

یکی از ویژگی های استیکر قابلیت شستشوی آن است که امکان استفاده در مکان های مختلف را فراهم می کند. در کنار این ویژگی ها می توان به مقاومت در برابر نور خورشید و باد در طول زمان و … اشاره کرد که باعث افزایش ماندگاری تبلیغات می شود.

استیکرها با طراحی های زیبای خود می توانند توجه رهگذران و عابران را به خود جلب کنند و مخاطب را به سمت محصول یا خدمات جذب کنند.

انواع استیکر

استیکرها را می توان در دو نوع شیر یا شیشه درست کرد. در چاپ استیکر شیر زمینه سفید است و از دو طرف دیده نمی شود در حالی که در استیکرهای شیشه ای دید از دو طرف تامین می شود و بیشتر در جاهایی که بینایی رخ می دهد از این نوع برچسب استفاده می شود. هر دو طرف لازم است. رودخانه. قیمت برچسب شیر کمتر از شیشه است. استیکرها را می توان به صورت مات یا براق بسته به نور محل نصب آنها ایجاد و چاپ کرد.

چاپ مش چیست؟

در بعضی جاها لازم است نور و روشنایی جو حفظ شود، چاپ مشبک برای این مکان ها مناسب تر است. روش چاپ و ساخت توری مشابه استیکرها است، به استثنای سوراخ های کوچک روی توری که نور از آن عبور می کند. بنابراین با نور، درخشندگی محیط حفظ می شود. بنابراین بدون محدودیت نور محیط می توان از کارهای تبلیغاتی مشبک استفاده کرد.

چاپ مش و استیکر به صورت حرفه ای در مجموعه آذین هنر انجام می شود.

چاپ استیکر برای ماشین و وسایل نقلیه

کاربرد ویژه استیکرها برای چاپ بر روی خودروها و وسایل نقلیه مانند اتوبوس، کامیون مواد غذایی و غیره است. چون این وسایل حمل و نقل برای اکثر مردم قابل رویت است، تبلیغی برای مردم است. تولید کنندگان مواد غذایی معمولا از چاپ های بزرگ استفاده می کنند و آنها را روی وسایل نقلیه قرار می دهند.

تبلیغات جذاب با چاپ استیکر بر روی آذین هنر

چاپ ماشین بسیار سودآور است زیرا مخاطبان زیادی را جذب می کند. همچنین کیفیت چاپ استیکر به گونه ای است که در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران مقاوم بوده و بر روی خودروها ماندگاری بالایی دارد. بنابراین می توان این روش را ارزان ترین روش در تبلیغات دانست.

هزینه و هزینه چاپ استیکر چقدر است؟

در تعیین قیمت چاپ استیکر عوامل مختلفی از جمله کیفیت چاپ، تعداد چاپ، ابعاد و متریال وینیل موثر است. برخی برای کیفیت چاپ بالاتر از خدمات چاپ EcoSalon استفاده می کنند که زیباتر و برای نگاه دقیق تر مناسب است. هزینه این نوع چاپ متفاوت است. همچنین محتوای مواد ایرانی با مواد خارجی متفاوت است و در نتیجه هزینه های نهایی متفاوتی به همراه دارد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار تعداد و تعداد چاپ است که معمولاً تیراژ بالایی دارند و مراکز خدمات چاپ برای مشتریان تخفیف ارائه می دهند.

برای چاپ روی خودرو و وسایل نقلیه به چاپ در مقیاس بزرگ نیاز است که هزینه آن متفاوت است.

برای ساخت و سفارش چاپ استیکر می توانید از سرویس آذین هنر استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.azinhonar.ir مراجعه کنید. ارائه هنر چاپ ارزان و با کیفیت در آذین.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما