اگر زیر 40 سال سن دارید ، بلایای شدید آب و هوایی را تجربه خواهید کرد – زومیت

[ad_1]

یک مطالعه جدید ناهماهنگی شدیدی را در بینش نسل جهانی نشان می دهد. اما دانشمندان می گویند تغییرات آب و هوایی تأثیر بیشتری بر کودکان کشورهای در حال توسعه خواهد داشت. طبق تحقیقی که چگونه تغییرات آب و هوایی بر نسل های مختلف تأثیر می گذارد ، کودکی که در سال 2021 متولد می شود ، هفت برابر موج گرما ، دو برابر طول عمر متوسط ​​نسل والدین خود ، زندگی می کند. آتش سوزی و خشکسالی تقریباً سه برابر ، محصولات کشاورزی و رودخانه را در برگرفت.

بر اساس یافته های مجله علوم پایه گرمایش زمین و به ویژه حوادث شدید آب و هوایی ، زندگی جوانان و کودکان را به طور نابرابر تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این مطالعه جدید اولین نمونه ای است که مدل مفصلی از حوادث شدید آب و هوایی آینده و شرایط مختلف آب و هوایی را ارائه می دهد و پیش بینی های مستقل از نحوه برخورد مردم در سنین مختلف در سراسر جهان با بلایای آب و هوایی در طول زندگی خود ارائه می دهد. در گروه های مختلف جمعیتی استفاده می شود. به گفته ویم تیری ، هواشناس در دانشگاه مستقل بروکسل در بلژیک ، که این تحقیقات را رهبری کرده است ، اگر گرمایش زمین کنترل نشود ، می توان میزان گرم شدن زمین را تار کرد. او می گوید:

ما دریافتیم که افراد زیر 40 سال امروز از نظر مقابله با امواج گرما ، خشکسالی و سیل در شرایط بی سابقه ای زندگی خواهند کرد. این امر حتی در شرایط محافظه کارانه نیز رخ خواهد داد.

این مطالعه یک تفاوت شدید در بینش نسل جهانی نشان می دهد. اما محققان می گویند تغییرات آب و هوایی تأثیر بیشتری بر کودکان کشورهای در حال توسعه خواهد داشت. حتی اگر کشورهای متعهد به توافقنامه پاریس میزان انتشار گازهای گلخانه ای خود را کاهش دهند ، فشارها همچنان یکنواخت نخواهد بود. توافقنامه پاریس یک توافق جهانی آب و هوا است که توسط بیش از 190 کشور امضا شده است.

سیل در کلن ، آمریکا

پس از طوفان گرمسیری ایدا ، یک کودک در 30 آگوست در کلن ، می سی سی پی قایق می سازد.

به گفته محققان ، بر اساس تعهد فعلی کشورها ، 172 میلیون کودک در آفریقای سیاه می توانند 50 برابر موج گرما و 6 برابر شرایط شدید آب و هوایی را تجربه کنند. در همین حال ، 53 میلیون کودک هم سن در اروپا و آسیای مرکزی در این موقعیت باقی خواهند ماند.

مقالات مرتبط:

نتایج در حال حاضر نگران کننده است ؛ اما تأثیر آن بر زندگی مردم ممکن است بیشتر از برآورد مطالعه باشد. این امر به این دلیل است که محققان فقط بر روی فراوانی حوادث جدی تمرکز کرده اند که مدت و شدت آنها را در نظر نگرفته اند.

مطالعات مختلف نشان داده است که تغییرات آب و هوایی نه تنها احتمال امواج گرما ، خشکسالی و آتش سوزی را افزایش می دهد ، بلکه شدت آنها را نیز افزایش می دهد. تیری گفت: “ما این واقعیت را در نظر نمی گیریم که موج گرما می تواند دو برابر بیشتر از امروز طول بکشد.”

محققان موارد جدی را به طور مستقل در نظر گرفتند. بنابراین ، این مطالعه به بررسی این موضوع نمی پردازد که اگر این رویدادها همزمان اتفاق بیفتند چگونه بزرگ می شوند. تئوری می گوید: “این موارد معمولاً همزمان رخ می دهند.” “به عنوان مثال ، امواج گرما و خشکسالی یا طغیان رودخانه ها و طوفان های گرمسیری را در نظر بگیرید.”

البته دلایلی برای امیدواری وجود دارد. طبق نظریه ، اگر کشورها بتوانند انتشار گازهای گلخانه ای را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و اثرات گرمایش زمین را محدود کنند ، از برخی از وخیم ترین سناریوهای مطالعه اجتناب می شود.

جوانان با جنبش هایی مانند “جمعه برای آینده” در خط مقدم فعالیت های اقلیمی قرار دارند و از دولت ها می خواهند که اقدامی انجام دهند. نشست سران جهان از 31 اکتبر تا 12 نوامبر در اسکاتلند برای شرکت در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد 2021 برگزار می شود. بحث هفته آینده قابل توجه خواهد بود و انتظار می رود که شورا اهداف بلندپروازانه ای را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 تعیین کند.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما