ایران با دوپینگ ۵ بدنساز ایرانی قهرمان جهان شد!

آیسان اسلامی

هم چنین او می گوید که من به فعالیت هایی در رابطه با مصاحبه کردن علاقه ای ندارم. رابطه نزدیک و خوب این بلاگر با طرفداران و هم چنین سلبیرتی های مختلف نشان می دهد که او فرد بسیار مهربان و خاکی می باشد. در واقع دلیل محبوبیت او در دل بسیاری از افراد همین ویژگی خاص و منحصر به فرد وی می باشد.

از دیگر موضوعات مربوط به این بلاگر ثروتی است که اکنون دارد چرا که وی از ابتدا فردی پولدار و مرفع نبوده و کم کم به چنین موقعیتی رسیده است. برخی از خبر رسانی ها نیز اخباری را در جهت نحوه کسب این اموال راجع به آیسان منتشر کردند تا نشان دهند او نیز فردی کلاهبردار می باشد. البته باید بگوییم که تمامی این شایعات رد شده است و خود آیسان به طرفدارانش ثابت کرده است که از راه درست به چنین ثروتی رسیده است.

  • اسلامی درآمد اصلی خود را از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی به ویژه از اینستاگرام و از طریق بلاگری به دست می آورد.
  • البته همه آن ها دروغین می باشند و اطلاعات خاصی در اختیار بیننده قرار نمی دهند.
  • این آقا مدعی شد که رابطه ای با هم ندارند و تنها دوست می باشند.
  • آن ها مدعی شدند که او نباید به دلیل داشتن ثروت زیاد سعی داشته باشد که خواننده شود.
  • یکی دیگر از دوست های سلبریتی و معروف این بلاگر رپر نسل چهار به نام هیپ هاپولوژیست می باشد.

همچنین پدرش به همراه دوستان خود زمان زیادی در طول روز را تریاک می کشیدند. علاوه بر این، پدر و مادر او زمانی که آیسان 10 ساله بود از یک دیگر جدا شدند و آیسان با پدرش زندگی می کرد. علاوه بر این، آیسان در مورد زندگی پدرش می گوید که او کار خاصی نداشت و تا لنگ ظهر می خوابید.

او می گوید آن مدت بدترین قسمت زندگی اش بوده که حاضر نیست هیچ گاه دوباره آن را تجربه کند. اکنون که این آقا به صورت جدی تمرینات خود را انجام می دهد بدنی به شدت ورزیده و متناسبی دارد و اکنون عاشق استایل خود می باشد. پس از این امر تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در پلتفرم یوتیوب نیز گسترش دهد.

این آقا به دلیل استوری هایی که از روتین زندگی خود منتشر می کند معروف شده است. تمام طرفداران آیسان اسلامی مدعی هستند که این آقا تنها را به دلیل این که زندگی دروغین و نمایشی ندارد دوست می دارند. و در بسیاری از مواقع حرکات ورزشی خود را با دنبال کننده هایش ب اشتراک می گذارد. Aisan Eslami سبک زندگی سالمی داشته و همه را به این سبک زندگی دعوت می کند. او به طور مرتب به دنبال کننده هایش توصیه می کند تا به ورزش، تغذیه مناسب و بهداشت خود اهمیت دهند. آیسان اسلامی از طریق شبکه اجتماعی انستاگرام به شهرت و محبوبیت بسیار بالایی دست یافت و تبدیل به یکی از موفق ترین بلاگر های ایرانی شد.

مهم‌ترین علت ردصلاحیت حسن روحانی   (۱ نظر)

او قبل از این که به طور کامل به آمریکا مهاجرت کند، ابتدا یک بار دوبی و سپس به ترکیه رفت و برگشت. آیسان اسلامی در تاریخ 30 مرداد 1402 اعلام کرد که مادرش به دلیل سکته مغزی فوت کرده اما از کاربران و دنبال کنندگان او درخواست کرد که برای او پیام تسلیت ارسال نکنند. تا کنون موزیکی به طور رسمی و به تنهایی توسط این بلاگر منتشر نشده است. در پی آشنایی این آقا و حسین تهی، موزیکی منتشر کردند با نام کودتاگر که در کل آهنگ گاهی صدای آیسان نیز شنیده می شود. در واقع حسین تهی از اصطلاحات آیسان اسلامی در متن موزیک خود استفاده کرده است و نام این ترک را کودتاگر گذاشته است.

برخی از گزارشات مبنی بر این بوده که آیسان از ابتدا اهمیتی به مادر خود نمی داده است. او مدعی می باشد که خوده مادرش با تصمیمی جدی، آیسان و پدرش را رها کرده و به همین دلیل از طرف پدرش قدیر اجازه دیدن مادرش را نداشته است. آیسان اسلامی همیشه سعی دارد به طرفداران خود بیاموزد که داشتن یک زندگی مرفع برای هر کسی ممکن می باشد چرا که خودش از صفر به صد رسیده است. او مدعی است همان طور که سوار ماشین های گران قیمت خود می شوم و خوشحال هستم، به افراد نیازمند هم کمک می کنم و به همین خاطر است که خداوند مواظب من می باشد.

با این حال آیسان نیز کوچک ترین واکنشی در این خصوص نداشت و به دنبال آن نیز مدتی بعد همه این شایعات تمام شد. آیسان اسلامی با 192 سانتی متر قد و حدودا 94 کیلوگرم وزن یکی از طرفداران ورزش بدنسازی می باشد. این آقا در طول روز زمان هایی را به تمرینات بدنسازی می پردازد. او از تمام ورزش های خود برای طرفدارانش استوری هایی منتشر می کند. آیسان معمولا بعد از یک تمرین سخت تغذیه مناسبی دارد و مقدار زیادی پروتئین به بدن خود می رساند.

وی معتقد است که در این خصوص استعداد خاصی ندارد و در رابطه با هم کاری اش با حسین تهی می گوید من متنی نخواندم فقط از اصطلاحات من در آن موزیک استفاده شده است. تا کنون که آیسان اسلامی مصاحبه ای نداشته است و مشخص هم نمی باشد که آیا در آینده تصمیمی در این خصوص بگیرد یا باز هم از آن اجتناب کند. به هر حال همه چیز در رابطه با این سلبریتی واضح است و تمامی اطلاعات در مورده وی موجود می باشد تا طرفدارانش بتوانند با او بیشتر آشنا بشوند.

گاهی این بلاگر از خاطرات کودکی و نوجوانی خود در نوشهر می گوید. قدرت تأثیرگذاری آیسان اسلامی بر مخاطبان او مدعی است با وجود زندگی سختی که در آن سال ها داشته هنوز هم به یاد آوردن خاطراتش شیرین می باشد. آیسان همیشه می گوید اگر روزی بتوانم به ایران برگردم حتما اولین جایی که خواهم رفت چلندر می باشد.

هم چنین او می گوید که من به فعالیت هایی در رابطه با مصاحبه کردن علاقه ای ندارم. رابطه نزدیک و خوب این بلاگر با طرفداران و هم چنین سلبیرتی های مختلف نشان می دهد که او فرد بسیار مهربان و خاکی می باشد. در واقع دلیل محبوبیت او در دل بسیاری از افراد همین ویژگی خاص و منحصر به فرد وی می باشد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما