بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از غرفه ایرانسل در تلفن 1400

[ad_1]

نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه 2 دی ماه از غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1400 بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عضو کمیسیون صنعت و معدن، دکتر مصطفی طاهری، عضو کمیسیون اقتصادی، مهندس مجتبی توانگر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی. محسن با پیرهادی بود. مدیرعامل شرکت مخابرات ایرانسل 1400 دکتر. بیژن عباسی آرند آخرین تحولات در حوزه تحول دیجیتال و توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات را معرفی کرد.

طاهری در این بازدید با اشاره به راهکار ارائه شده توسط ایرانسل برای مدیریت ترافیک با استفاده از هوش مصنوعی در شبکه های 5G، ایرانسل به دنبال پیشنهاد تجاری این راهکار بود و اقدامات ایرانسل در ارائه خدمات دیجیتال را مثبت ارزیابی کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در سالن 8 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 1400 که از 2 تا 5 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، جدیدترین محصولات و خدمات خود را در زمینه های مختلف ارائه خواهد کرد. فناوری ارتباطات، نوآوری و تحول. راه حل های دیجیتال و سازمانی را با اعلام نبض زندگی دیجیتال معرفی کرد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکارهای نوآورانه (ایران تلکام 1400) صبح روز پنجشنبه 2 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شرکت های مطرح مخابراتی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزه ICT آغاز به کار کرد.

ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و اولین ارائه دهنده تلفن همراه 5G (5G) در ایران، در این نمایشگاه بین المللی، با ایجاد زنجیره خدمات دیجیتال، کسب و کارهای نوپا را با جدیدترین محصولات و خدمات در حوزه زندگی دیجیتالی می سازد. از جمله برنامه سوپر ایرانسل من، API Digital Exchange Market Y’ello Hub یک راه حل دیجیتالی برای خدمات تبلیغاتی Y’ello Adwise، پلتفرم یادگیری آنلاین داناپلاس و راهکارهای هوشمند مبتنی بر فراداده است.

مجموعه ساب ایرانسل میزبان همایش ویژه سه محور «تحول دیجیتال از رویا به واقعیت»، «تاثیر نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دیجیتال»، «5G محرکی قدرتمند برای خدمات اینترنت اشیا» است. و “اقتصاد و تجارت نقش شبکه 5G” وجود دارد. این همایش امروز جمعه 2 آذر 1400 از ساعت 10 الی 12 در سالن همایش های شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. ایرانسل در حال حاضر رکورددار تعداد سایت های تجاری سرعت و 5G در ایران است که هشت سایت تجاری نسل پنجم را شامل می شود.

اقدامات ایرانسل برای هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرآیندهای ارتباط با مشتری از جمله سامانه پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیم کارت ایرانسل با پیش شماره جدید 0900، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، درگاه حراج شماره رند، حساب کاربری چند کاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه شماره 4444*. از دیگر قسمت های غرفه ایرانسل می توان به تلویزیون اینترنتی لنز، درگاه احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز اشاره کرد.

ارائه جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات B2B بخشی دیگر از غرفه ایرانسل است. در این بخش به عنوان مثال همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت به عنوان اولین ورود در نسل پنجم تلفن همراه در عرصه صنعت ایران بیان شده است.

خدمات پشتیبانی تخصصی ایرانسل از توانخواهان، توسعه پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، حفاظت از محیط زیست و تلاش برای کاهش ردپای کربن، ساخت مدرسه در مناطق محروم و سیل زده از فعالیت ها و برنامه های ایرانسل است. پایداری و مسئولیت اجتماعی به بازدیدکنندگان معرفی شد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (ایران تلکام 1400) با رعایت پروتکل بهداشتی از تاریخ 2 تا 5 دی، 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما