ساوتهمپتون 1-1 سیتی؛ تیم پپ استراحت کرد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، رهبر لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی امروز در هفته بیست و سوم از سری مسابقات جزیره میهمان ساوتهمپتون حضور داشت که در پایان این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

میزبان شروع خوبی داشت و در دقیقه 7 اولین گل را به ثمر رساند. ضربه درخشان واکر پیترز به کرنر ادرسون رفت و یک بر صفر پیش افتاد.

پس از دریافت گل، منچسترسیتی کنترل توپ را در اختیار گرفت و رحیم استرلینگ می توانست در دقیقه 35 بازی را به تساوی بکشاند، اما ضربه ستاره انگلیسی کمی از بالای دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

رحیم استرلینگ در دقیقه 39 یک فرصت باورنکردنی برای گلزنی را از دست داد. جایی که در یک نقطه فریزر فورستر دروازه را مهار کرد.

در نیمه اول، حملات منچسترسیتی به گل تساوی ناکام ماند و بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با گل ساوتهمپتون به پایان رسید.

اوایل نیمه دوم ساوتهمپتون در آستانه زدن گل دوم قرار داشت اما ضربه سر بادنارک با واکنش خوب ادرسون مواجه شد. دقایقی بعد رودر می توانست برای منچسترسیتی گل بزند اما فورستر نیز شوت این بازیکن را به کرنر فرستاد.

ساوتهمپتون در دقیقه 54 گلی بی سابقه را از دست داد. جایی که ضربه آرماندو بورخا ابتدا به تیرک دروازه منچسترسیتی برخورد کرد و سپس ضربه بادنارک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 59، منچسترسیتی این بار می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه فوق العاده این بازیکن با اختلاف کمی از دروازه ساوتهمپتون از کنار دروازه به بیرون رفت.

منچسترسیتی در نهایت در دقیقه 65 بازی را به تساوی کشاند. ضربه سر امریت لاپورت با پاس کوین دی بروین باعث برتری 1-1 آنها شد.

تهدید بزرگ ساوتهمپتون در دقیقه 70. جایی که شوت دیدنی کوین دی بروین به تیرک دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 71 منچسترسیتی می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما گابریل ژسوس که جایگزین رحیم استرلینگ شده بود به تیرک دروازه برخورد کرد.

منچسترسیتی امتیاز بازی را بست تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد و در نهایت شاگردان پپ گواردیولا شکست خوردند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما