بازیکن تیم ملی هندبال بانوان پیدا شد; شقایق باپیری: من تبعید شدم

[ad_1]

شاهایق باپیری بازیکن تیم ملی هندبال ایران در ویدئویی ناپدید شدن یا دزدیده شدن خود را تکذیب کرد.

به گزارش فرارو، روز گذشته گزارش شد که شقایق باپیری، ملی پوش هندبال بانوان ایران در اسپانیا مفقود شده و مدیران این تیم از این موضوع بی اطلاع بودند.

در همین رابطه شاهایق باپیری، ملی پوش هندبال ایران در ویدئویی با تکذیب مفقودی یا سرقت خود گفت: دلیل پناهندگی من این بود که آینده خوبی در ورزش و پیشرفت ورزشی داشته باشم. تمام عمرم در جستجوی ورزش بوده ام و هیچ وقت در سیاست نبوده ام.

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان پیدا شد;  شقایق باپیری: من تبعید شدم

ماجرای ناپدید شدن شقایق باپیری

گفتنی است روز گذشته شقایق باپیری ملی پوش هندبال بانوان ایران در اسپانیا مفقود شد و مدیریت این تیم از آن بی اطلاع بود.

آخرین بازی ایران در جام جهانی اسپانیا دوشنبه شب مقابل آنگولا بود تا اینکه باپیری در کنار این تیم بود اما از روز سه شنبه در هتل دیده نشد.

خبر غیبت یک بازیکن پیشکسوت در تیم ملی هندبال بانوان همه را شوکه کرد اما تاکنون واکنشی از سوی مسئولان فدراسیون هندبال ایران و کادر نظارتی حاضر در اسپانیا نشان داده نشده است.

شایان ذکر است مسئولان فدراسیون جهانی هندبال و مسئولان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در گفتگو با شبکه اسپانیایی “TV2Sport” این مشکل را فاش کرده و آن را تایید کرده اند.

این خبر را روز سه‌شنبه دریافت کردیم و بلافاصله به پلیس اطلاع دادیم؛ پلیس تحقیقات درباره ناپدید شدن بازیکن 30 ساله ایرانی را آغاز کرده است و اولین قدم بررسی این است که آیا جرمی رخ داده است یا خیر.

پلیس همچنین در حال تحقیق در مورد ناپدید شدن چهار بازیکن کامرونی است، اما تاکنون گزارشی از آنها گزارش نشده است. البته تاکنون گزارشی از جنایت در این زمینه گزارش نشده است. “در حال حاضر نمی توانیم کار زیادی انجام دهیم.”

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان پیدا شد;  شقایق باپیری: من تبعید شدم

به گفته مدیر کمیته مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا، با وجود اینکه رسانه های خارجی از عبارت «حیوان گم شده یا ناپدید شده» استفاده می کنند، بعید است اتفاق بدی برای این ورزشکار افتاده باشد. چرا که علاوه بر او، 4 نفر از ملی پوشان کامرون نیز دست به چنین اقدامی زده اند که شایعه پناهندگی آن ها را به راه انداخته است.

اویسن به مشکل پناهجویان در مسابقات بین المللی اشاره کرد و به این نتیجه رسید که ناپدید شدن پنج هندبالیست ایرانی و کامرونی پناهنده بوده است.

این رسانه دانمارکی می نویسد: «اگر مرور رویدادهای گذشته در مسابقات ورزشی مهم باشد، می توان نتیجه گرفت که این بازیکنان گمشده به احتمال زیاد به دنبال پناهندگی هستند.

این چیزی است که در گذشته رایج بود و در المپیک نیز دیده شده است. در چنین مواردی معمولا بازیکنان برای چند روز ناپدید می شوند و سپس به کشور همسایه درخواست پناهندگی می دهند!

شقایق باپیری یکی از مسن ترین بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان ایران است که در چندین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی ایران شرکت کرده است.

گفته می شود این هندبالیست بالاترین آمار ورزش ملی را دارد. شقایق همچنین اولین کاپیتان زن هندبال ایران است.

او این تجربه را با حضور در لیگ هندبال اربیل عراق به دست آورد. نام تیمی که برای عراقی های باپیری بازی می کرد «افریتون هولیر» بود.

اگرچه این تیم موفق به کسب عنوان نشد، اما ستاره ایرانی این تیم در ترکیب تیمش عملکرد خوبی داشت و خانم گلی عنوان قهرمانی را به دست آورد و به استعدادهای موجود در ترکیب خود توجه کرد. افریتون هولیر..

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما