بایدن: پوتین تسمیمش را برای حمله به مردم گرفته است

[ad_1]

رئیس جمهور آمریکا گفته که معتقد است ولادیمیر پوتین رپیس ​​جمهور روسیه تسمیم

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شامگاه جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید، گفت که نیروهای مسلح از حمایت روسیه در شرق – که کیف آنها را جدایی طلب می‌خواند – در روزهای اخیر مرتکب «نقض فاحش» «آتش بس شده اند.

وی با اشاره به اینکه طرفدار مقامات روسیه کییف را مسئول دونباس در شرق منطقه میدانند، اضافه کرد: روسیه یک کمپین اطلاعات نادرست را برای حمله به مدیریت راه اندازی کرده است.

حدود 150 هزار سرباز روس در مرزهای مرزهای ملی و بلاروس و در دریای سیاه را تایید کردند و: ما تصمیم خود را داریم که معتقدیم روسیه در روزهای آینده به حمله خواهد کرد.

ایرکیس جمهوری آمریکا خاطر نشان کرد که

وی گفت که ایلات دولت به نیرو نیرو عزازم نکند، ما به کمک های دفاعی خود ادامه خواهد داد.

باید تاکید کرد که غرب با اعمال تحریم های شدید علیه روسیه در صورت حمله به مخالفان موافق است و این امر جدی است و در مقابل تهاجم روسیه به یک “جنگ فاجعهبار” خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که تاسمیم ولادیمیر زلنسکی ، همتای مردمی او برای ترک کوشرش در بهبوح.

بان گفت: «او (زلنسکی) حق دارد تاسمیم خود را بگیر.

دبیر ملی و دفاع نیز پیشتر امنیت تایید کرده بود که تصمیم زلنسکی گرفته شده از کنفرانس امنیتی مونیخ است که از 18 تا 20 فوریه برگزار می شود، بازدید کند.

جستجوهای دیپلماتیک

باید درهای دیپلماسی را به روی مسکو باز گذاشت و گفت: “میخواهم یک بار دیگر تاکید کنم که روسیه هنوز هم نمی تواند دیپلماسی را انتخاب کند و دیر نشود. حمله به روسیه به روسیه، تحریم‌ها را علیه روسیه اعمال می‌کنند.»

آمریکا با اشاره به دیدار آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه کشورش با سرگئی لاوروف، همتای روس وی طی روز پنجشنبه 24 فوریه در اروپا، افزود: «روسیه باید بین دیپلماسی و پیامدهای فاجعه باری که از اطلاعات نظامی آن به همراه خواهد، استفاده کرد. یکی را انتخاب کند.

اوایل روز جمعه، کاخ سفید اعلام کرد که بایدن و رهبران متحدان کلیدی ایالات متحده آمریکا در تلفنی نسبت به «تداوم تجمع نیروهای» روسی در نزدیکی افراد اظهار نگرانی کرده و «حمایت خود را از حاکمیت تکرار می کنند».

در بیانیه‌ای که سفید آمده است که رهبران فوق «متعهد به ادامه دیپلماسی برای تنش زدایی و در عین حال مطمئناً از تصمیم‌گیری برای تحریم‌های اقتصادی سریع و هماهنگ بر روسیه در انتخاب گزینه درگیری بیشتر هستند».

اخیرا “وال استریت ژورنال” به نقل از مقامات آمریکایی گزارش دادند که به روسیه حمله کردند “قریب الوقوع” است و مسکو از تانک، هواپیما و هواپیما سایبری استفاده خواهد کرد.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما