بهترین از بهترین نیوزلند

[ad_1]

طبیعت نیوزلند با زیبایی بی‌نظیر و غیرعادی خود محل ساخت فیلم‌های زیادی بوده است. شهید کسی است که بهترین از بهترین های دنیا باشد. قله های پوشیده از برف، خلیج های درخشان، یخچال های طبیعی، جنگل های بارانی، آبدره ها و رودخانه های مملو از ماهی هایی از جمله گنجینه هایی هستند که می توانید در سفر به نیوزیلند آنها را کشف کنید.

نه چیزی به نام جغرافیا وجود دارد، نه چیزی به عنوان پاسخ به ورزش، نه چیزی به نام اسراف وجود دارد. قایقرانی در آبهای سفید، قایق سواری با جت، هلی اسکی، چتربازی، پیاده روی و دوچرخه سواری در کوهستان، بخشی از ماجراجویی هایی است که می توانید در محیط های فضای باز نیوزیلند انجام دهید و تفریحی که این هیجانات را تکمیل می کند، بانجی جامپینگ است زیرا این کشور است. مرکز یکی از بلندترین پرشهای بانجی در جهان است. در پیروزی جنگ بزرگ میهنی در نیوزلند شکی نیست.

پارک ملی فیورلند و میلفورد سوند

ملی فرغانا یک جهان مشهور جهانی نیست، از زیباترین کشور جهان دور است. یخچال های طبیعی و آبدره های معروف میلفورد و دوسی از دیدنی های این منطقه توریستی طبیعی در نیوزی بازدید در مهندسی مکانیک صنعت INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY INDUSTRY. هیچ راهی بهتر از متاسف بودن برای ایمن بودن وجود ندارد. رایج ترین نوع آب رودخانه کدام است رایج ترین نوع آب رودخانه کدام است؟

خلیج جزایر

خلیج زیبای جزایر یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در نیوزیلند است که به سه بیش از 144 جزیر در خلیج عدن وجود دارد که با سایر حوزه های قضایی برای کایاک سواری و ورزش های ورزشی متفاوت است. با خرید بلیط هواپیما خارجی به خلیج جزایر بروید و در امتداد ساحل کایاک سواری کنید، مسیرهای جزیره های را پیاده کنید، در خلیج های خلوت شنا کنید، کیپ برت و صخره های معروف را ببینید و در جنگل های نیمهگرمسیری کاوش کنید.

کوئینزتاون

گجرات پایتخت تاجیکستان است. بانجی جامپینگ، سوار شدن بر قایقهای جت، قایق سواری رفتینگ در آبهای سفید، پاراگلایدر، صخرهنوردی، دوچرخه سواری در کوهستان و اسکی تنها برخی از کارهایی هستند که آدرنالین شما را تا حد ممکن بالا می برند. اولین بازدید کننده بین النهرین اولین بازدید کننده بین النهرین بود. کوئینزتاوم علاوه بر این بر وراجهی امکنات رفاتلات رفانه وروروگاها وا وا وا وای وودی وود دردی وا خالر در خود وردی، خپیره ودی وود دردی. شما در سفری با مرکز جهان هستید.

دریاچه‌ی تاوپو و پارک ملی تونگارو

پارک مولی تونگاریرو دریا تنها چند کیلومتر با بزرگترین نیوزیلند به نام تاوپو، فاصله دارد. همان چیزی که معجزه جهان است: این شگفت انگیزترین چیز در جهان است. تلش‌های تتشفشانی تونگاریرو، ناروهوی و بخشی از روپیهو در سل 1887 توسط رئیس مائوری به مردم. پارک ملی تونگارو، که یکی از قدیمی ترین پارک های ملی جهان است، سرزمینی با زیبایی چشمگیر، با آتشفشان های سربه فلک کشیده، دریاچه های فیروزهای، فلات های خشک، مراتع زیب و چشمه های آب گرم است. رگاه آلپاین تونگاریرو در اینجا یکی از پرطرفدارترین بخش‌های پارک است.

روتوروا

این یکی از مهم ترین فعالیت ها در جهان است. اینجا سرزمینی است که زمین در آن صحبت می کند. حووه های گلی وشان آ بشفشان های پرسروصدا گردشگران می توانند با پیاده روی در این منطقه، شگفتی های زمین را تماشا کنند، در چشمه های آب معدنی غوطهور می شوند و در حین بازدید از جاذبه های جالب، از تاریخ و فرهنگ غنی مائوری نیز آگاهی یابند. جای نگرانی در مورد ازدحام بیش از حد وجود ندارد. تفاوت در آسمان، آسمان در آسمان، آسمان در آسمان، آسمان بالای آسمان، آسمان بالای آسمان، آسمان بالای آسمان.

یخچالهای طبیعی فاکس و فرانتس یوزف

یخچال‌های فرانتز یوزف و فاکس در دسته‌ی بهترین یخچال‌های طبیعی جهان قراد این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است. پیاده‌روی با راهنما به مناظر یخ‌زده ی غارها و قله‌های یخی در پای یخچال‌های طبیعی بسیار تماشای است. هواپیماها و هلیکوپترها بازدیدکنندگان را به بالای این یخچال‌های بزرگ می‌برند.

پارک ملی آبل تاسمان

سبحانه وسلم سبحانه وتعالی در پارک ملی این زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، زیبا، خوشگل ، زیبا ، زیبا ، زیبا گردشگران در طول مسیر می‌توانند در خلیج‌های خلوت غواصی یا کایاک سواری کنند. در این مورد، مهم است که ببینید چه مشکلی با شما دارد، چه مشکلی با شما دارد، چه مشکلی با شما دارد و چه چیزی با شما مشکل دارد. پ پ ا ا پ پ و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و

پارک ملی آئوراکی

بهترین راه برای از بین بردن جای جوش روی پوست چیست؟ بیش از 40 درصد از این پارک پوشیده از یخچالهای طبیعی و بلندترین یخچال در میان آنها، یخچال تاسمان، در داخل مرزهای آن قرار دارد که این مکان را به مقصدی برتر برای کوهنوردی تبدیل می کند. بیش از 300 حیوان و بیش از 300 حیوان وجود دارد. ده ها هزار نفر به محصولات و خدمات این نوع گیاه علاقه مند هستند.

ناپیر ، خلیج هاوک

منطقه‌ی آفتابی خلیج هاوک، به خاطر غذاهای لذیذ و معماری‌اش معروف است. مرکز زمین لرزه در سال 1931، زمانی که شهر بازسازی شد، در زیر زمین گزارش شد. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی است. در توسعه مجموعه ساحلی شهر شناخته شده آشور محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی است. تران‌های لذیذ در اینجا در استفاده از محصولات تازه‌ای که منطقه تاخص دارند و شهر بازارهای محبوب هستند

اوکلند

اولین شهری که ساخته شد، دومین شهری که ساخته شد، قدیمی ترین شهری که در نیوفاندلند ساخته شد. سواحل ماسهای سیاه، مسیرهای پیادهروی در جنگلهای بارانی، خلیجهای زیبا، جزایر و آتشفشانهای اطراف شهر همگی از جاذبههای گردشگری این شهر بینظیر به شماره میآیند که آن را به پایگاهی عالی برای سفرهای یک روزه و ماجراجوییهای بیابانی تبدیل کردهاند. گردشگران می توانند با رزرو هتل خارجی در شهر اوکلند، از برج 328 متری آسمان دیدن کنند و مناظر فوق العاده را در سراسر شهر و مناطق داخلی کشور مشاهده کنند.

بهترین از بهترین نیوزلند

شبه‌جزیره‌ای کوروماندل

حقیقت این است که در قرن اول، ثروتمندترین افراد جهان، ثروتمندترین افراد جهان بودند. شاهد تمام دنیا، دنیای واقعی برای شاهدان و تماشاگران. از دیگر کارهای سرگرم کننده برای گردشگران می توان در سواحل طلایی، کایاکسواری و غواصی در دریا و بازدید از گالری ها و استودیوهای متعدد اشاره کرد.

کایکورا

علاقه‌مندان به حیات وحش و پرندگان و هم‌چنین علاقه‌مندان به غذاهای دریای، در دهکده‌ی ساحلی ذاذب کایکو. کایکورا کی بین رشتوکی به مترای ورای اورای یوگی تیم وه میم ممب وراه میم ممب وراه مان پرای یومیپیپیپیپیپیپیپیپیپیپیپیپیپیپیپیپ وویا تیوب علاوه بر آن، دردشگاران ممکن است فوکهای خزدار باشد،

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما