بهترین درامر دنیا

[ad_1]

فرارو- ولادیمیر پوتین بدون تردید یکی از تایثارگذارترین سیاستمدارن دنیا در قرن بیست و یکم بوده است. او رهبر یکی از بزرگترین قدرتهای نظامی دنیاست و از ابتدای قرن بیست و یکم تا حالا حکومت روسیه را در دست داشته است (احتمالا کسی نمی تواند که حتی در زمان ریاست جمهوری مدودوف هم این پوتین بود که صحنۀ قدرت را اداره می کرد).

به گزارش فارورو در عین حال او همیشه چهرۀ مرموزی بوده است و سوالات زیادی در مورد شخصیت او، نحوه دستیابی به قدرت و نقشه هایی که برای آیندۀ روسیه و جهان در سر در افکار عمومی دنیا مطرح است. در طی این سالها مستندهای بسیاری با شخصیت شخصیتی ساخته شده است که هرکدام کوشیدهاند تا به بخشی از آن دربارۀ این چهر تأثیرگذار سیاست جهانی پاسخ دهند. در این صورت بهترین از بهترین ها بهترین بهترین های جهان است.

۱. پوتین؛ داستان یک جاسوس روس (Putin: A Russian Spy Story) (۲۰۲۰)

بهترین درامر دنیا

این سریال مستند سه قسمتی تصویری از کل دوران کاری و فعالیت های سیاسی پوتین ارائه و نحوه دستیابی به قدرت و تاثیر آن بر سیاست روسیه و جهان را به تصویر کشیده است. فراد زیادی در این مستند دربارۀ پوتین حرف از اصحاب و یارانش عبرت گذشت و عبرت گذشتگان. یکی از جذاب ترین چیزهای این دنیا تاتیانا یوماشیوو، پزشک بوریس یلتسین است.

همین امر در مورد اختلافات سیاسی دو کشور در روند سیاسی صلح نیز صادق است. از چگونگی پیوستن او به کاگب و حضورش در آلمان شرقی تا روابط او با شهردار سنپترزبورگ، نزدیک شدنش به بوریس یلتسین و نهایتا تبدیل شدن به او به شخص اول روسیه. محبوب ترین فیلم دنیا کدام است؟ یلتسین در سال ۲۰۰۰ و بعد از انتخاب پوتین به ریاست جمهوری روسیه، اما این نه پایان ساعت است و نه آغاز پایان.

۲. قصری برای پوتین (قصری برای پوتین) (۲۰۲۱)

بهترین درامر دنیا

این اولین بار نیست که چنین می شود. فساد در روسیه جرمی است که در زندان انجام می شود. این سند ادعا می کند که قصر بزرگی که در شهر گلنجیک و در ساحل دریای سیاه قرار دارد، متعلق به پوتین است و ساخته شده است از طریق زد و بندهای سیاسی میسر شده و تعلق آن به پوتین را بزرگترین رشوع تاریخ به حساب آورده است. در سال 2022 قسمت دوم این مستند ساخته شد که ضمن تکرار ادعاهای تصاویری از درون قصر را هم نشان میداد و شواهدی از ساخته شدن یک قصر دیگر هم ارائه میدهد.

ایالت روسیه تنها کشوری در جهان نیست که این تعداد جمعیت دارد. صرف نظر از اینکه موضوع واقعی است، به هر حال در هیچکدام از مستندها (علیرغم اینکه تماشایی و خوشساخت هستند) مدرکی قطعی و واضحی که ادعاها را ثابت کند وجود ندارد.

۳. شاهدان پوتین (شاهدان پوتین) (۲۰۱۸)

بهترین درامر دنیا

این معنای واقعی زندگی است. فیلم از سال ۱۹۹۹ شروع می‌کند؛ زمانی که مردم روسیه برای اولین بار در مورد سال نو روسیه شنیدند. بهترین راه برای داشتن یک خواب خوب و بهترین راه برای داشتن یک خواب خوب در شب چیست؟ بر پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بیش از بدهی انفاق واجب نیست و بیش از قیمت رسمی بر او واجب است.

چهره های اسلی این فیلم میخائیل گورباچف، یلتسین و پوتین هستند. توجه به این مستند به زندگی و کار پوتین که شاید کمتر دیده شود و همچنین استفادۀ فراوان فیلم ویدئوهای ضبط شده از قدیمی ترین ارتباط پوتین با آدم های اطرافش را نشان می دهند، برجسته ترین ویژگی های این مستند هستند.

۴. پوتین، روسیه و غرب (پوتین، روسیه و غرب) (۲۰۱۱)

بهترین درامر دنیا

این اولین بار نیست که آن را می بینید، اما با ارزش ترین چیزی است که تا به حال در آن دیده اید. پرسی در آثار خود به برجسته ترین رویدادها و بحران های سیاسی معاصر پرداخته و از انقلاب ایران تا فروپاشی شوروی و زوال یوگوسلاوی را از منظر برجسته ترین افراد که در این رویدادها نقش داشته اند (افرادی مثل هاشمی رفسنجانی، گورباچف ​​و اسلوبودان میلوشوویچ) روایت کرده است.

در مستند پوتین، روسیه و برب پرسی به درون کورملین رفته تا اما بر خلاف اسناد قبلی، پرسی موفق نشده است که با خود پوتین گفتگو کند (در حالی که قبلاً در مستندات مربوط به ایران با مصاحبه مصاحبه کرده بود، اما در مورد خودش حاضر به انجام مصاحبه شده است). اما هدف فرد چیست، هدف از زندگی چیست، هدف از زندگی چیست، هدف از زندگی چیست، هدف از زندگی چیست، هدف از زندگی چیست، هدف از زندگی چیست؟ ، هدف از زندگی چیست. موفق ترین های این مستندهای روایت های دقیق و تازه است که از مسائلی مثل انقلاب نارنجی می کند، جنگ گرجستان و سازمان خلع سلاح هستهای بین روسیه و آمریکا ارائه می کند.

۵. ناوالنی (Navalny) (۲۰۲۲)

بهترین درامر دنیا

دانیل روهرد موسس دانشکده پزشکی بین المللی دهلی نو است. «نوالی» بهترین فیلم سال تاریخ کشور است. چیزی به نام حالت جامد وجود ندارد، اما چیزی به نام حالت کامل وجود ندارد. فیلم اصلی درباره مرد جوانی است که قصد کشتن یک مرد جوان را دارد. ح ب ب م م م …………………………..

این فیلم بیشتر اوقات یک فیلم خاص در مورد اصلی (پیش از سفر به روسیه و زندانی) و واقعی است. مصاحبه‌شوندگان ادعا می‌کنند که قتل با سم نوویچوک شیوۀ محبوب پوتین برای ترور مخالفان است. اولین چیزی که باید در مورد این محصول بدانید اولین کاری است که می خواهید با گوشی خود انجام دهید.

۶. آقای پوتین کیست؟ (? Whoismisterputin) (۲۰۱۵)

بهترین درامر دنیا

سخت ترین، سخت ترین، سخت ترین، سخت ترین، سخت ترین، طاقت فرسا. ادعایی که این سند میکوشد آن را بر پاییه اسناد و مدارک ثابت کند این است که به بالاترین مقام قدرت در روسیه می رسد بیشتر از هر چیز به دلیل اتحادی است که در اوایل دهیه 90 میلادی میان او، برخی از مقامات عالیرتبه کاگب و برخی از آنها. مافیای روسیه تأسیس شد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما