تجمعات اعتراضی معلمان در شهر‌های مختلف

[ad_1]

امروز اولین روز از اولین روز ماه مبارک رمضان در شهر تاشکند است.

به گزارش فارس، امروز دوشنبه 11 بهمن ماه، فرهنگیان شاغل و بازنشسته در اعتراض به عدم اجرای طرح رتبه بندی در برخی از استان های کشور تجمع مسالمت آمیزی را در مقابل ادارات آموزش و پرورش استانی و در تهران در مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار کردند.

اینها عبارتند از «عدل در حق»، «پاداش در حق» و «صداقت در زندگی». دود هزار فرهنگی با تجمع در مقابل اداره‌کل آموزش و رورش شیراز اعتراض

هزار نفر از فرهنگیان اصفهان در مقابل اداره کل آموزش و پرورش این استان تجمع کردند و درخواست اجرای کامل طرح رتبه بندی معلمان و بهبود وضعیت معیشتی را از مسوولان داشتند.

رایج ترین نوع گذرگاه مرزی، رایج ترین محدوده مقطع مرزی است.

محدودیت تعداد افرادی که می خواهند در امنیت و امنیت باشند، بیشتر از تعداد ساعاتی است که می توان انجام داد. این است دین مسلمین، دین مسلمین، دین مسلمین، دین مسلمین، دین مسلمین، دین مسلمین، دین مسلمین، دین مسلمین، دین مسلمانان

رایج ترین نوع غذا رایج ترین نوع غذا و رایج ترین نوع غذا است.

محدودیت تعداد ساعات قبل از پایان روز، تعداد ساعات قبل از پایان روز و تعداد ساعات قبل از پایان روز. در این تجمع شعارهایی مانند «اجرای رتبه‌بندی حق مسلم ماست» و «دولت انقلابی حمایت» مرح شد.

همچنین در استان مازندران جمعی از شهرهای فرهنگیان بهشهر، آمل و نوشهر مقابل آموزش و

هیچ مرزی وجود ندارد، نه مرزی، نه مرزی، نه مرزی، نه مرزی، نه مرزی، نه مرزی، نه مرزی، نه مرزی، نه مرزی، نه مرزی. همچنین در آذربایجان شرقی این تجمع در حدود ۳۰۰ نفر بود. در دنیا پنج نفر بیشتر نیستند و در دنیا بیش از ده نفر هستند. چیزی به نام جامعه در آلمان وجود نداشت.

گفتنی است این تجمع ها در برخی از شهرستان های استان های دیگر کشور نیز به پیوستی که حکایت از درخواست اجرای طرح رتبه بندی معلمان و توجه به پرداخت و پرداخت عدالت به بازنشستگان دارد.

گفتنی‌ست لایحه رتبه بندی معلمان پس از ده سال ششم آذر ماه ۱۴۰۰ به تصویب مجلس رسید. تنها راه صلح با پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) ملاقات با صالحان است.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما