محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر

[ad_1]

اگر می خواهید از سفر شمال کشور لذت ببرید، محل اقامت شما باید نزدیک به دریا باشد. مجلل ترین ویلاهای ایران در شمال ایران هستند. شما به راحتی می توانید یک ویلا شمال در علی بابا اجاره کنید. در این مطلب شما را با بهترین ویلاهای چالوس و رامسر آشنا می کنیم.

ویلا در شمال کشور

در شمال ایران ویلاهای زیادی وجود دارد. اکثر این ویلاها در کنار دریا ساخته شده اند و دارای استخر و فضای سبز می باشند. قیمت هر ویلا در شمال کشور به امکانات ویلا، موقعیت مکانی و زیرساخت بستگی دارد. اگر به هر یک از شهرهای شمال سفر کرده باشید، می دانید که افراد دارای پنل فروش ویلا در حال اجاره ویلا هستند و شما می توانید به راحتی ویلا در شمال اجاره کنید.

چالوس ویلاس

شهر چالوس به تهران نزدیک است به طوری که مسافران زیادی از تهران به این شهر سفر می کنند. سالانه مسافران زیادی از این شهر دیدن می کنند. بنابراین این شهر دارای هتل ها و ویلاهای خوبی است. با هر قیمتی که بخواهید می توانید خانه تابستانی در چالوس اجاره کنید. شما می توانید ویلاهای چالوس را هم در شهر و هم به صورت آنلاین اجاره کنید. در ادامه به بررسی بهترین ویلاهای چالوس می پردازیم.

ویلا لاکود

ویلا لاکوده یک ویلای نسبتا بزرگ با 300 متر مربع زیر بنای 110 متر می باشد. ظرفیت این ویلا 4 تا 5 نفر می باشد و اگر بخواهید افراد بیشتری را به این ویلا ببرید باید برای هر نفر اضافه 100 هزار تومان بپردازید. لاکوده دو تخته دوتایی دارد. این ویلاها دارای امکانات بسیار خوبی هستند، اگر بخواهید در مورد امکانات رفاهی این ویلا صحبت کنید می توانید به کولر گازی، گرمایش از کف، آب، برق، حمام، مبلمان و تلویزیون اشاره کنید.

خانه روستایی لاکوده دارای استخر است و هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. این ویلا نزدیک به دریا و جاذبه های تفریحی و گردشگری چالوس می باشد. لاکوده ویلا هشت چالوس در بلوار و 500 متری دریا ساخته شده است.

  • برای ورود به ویلا باید ساعت 14 از آنجا خارج شده و ساعت 12 ظهر آن را خالی کنید
  • سیگار کشیدن در ویلا ممنوع است
  • برگزاری مراسم در این ویلا ممنوع است
  • ورود گروه های مجردی به این ویلا ممنوع است

ویلا سام 1

اگر به دنبال ویلاهای دوبلکس و لوکس در چالوس هستید، ویلا سام بهترین گزینه برای شماست. این ویلا حیاط ندارد اما امکانات بهتر و کاربردی تری نسبت به حیاط به شما می دهد. ویلا سام 1 دارای پارکینگ، حیاط خلوت و تراس می باشد. تراس این ویلا روبروی دریا و جنگل است که می توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

ویلا مجهز به آب، برق، گاز، سرویس بهداشتی ایرانی و ایرانی، حمام، کولر، مبلمان، باربیکیو، تلویزیون، جاروبرقی و ظروف می باشد. ویلا دارای امکانات گرمایشی بی نظیری نیز می باشد. در صورت تمایل امکانات گرمایشی ویلا سام 1 شامل بخاری گازی، شومینه، شوفاژ و گرمایش از کف می باشد.

محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر

جالب است بدانید که برای اقامت کوتاه مدت 10 درصد و برای اقامت طولانی مدت 30 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. اگر افراد اضافی را به این ویلای لوکس ببرید و از امکانات ویلا مانند تخت و سرویس خواب استفاده نکنید، هیچ مبلغی به اجاره ویلا اضافه نمی شود و می توانید به راحتی ویلای چالوس را اجاره کنید.

ویلا رامسر

رامسر یک شهر دریایی و جنگلی در شمال ایران است که هر ساله گردشگران زیادی از آن دیدن می کنند. این شهر دارای اقامتگاه های زیادی است و این یک مزیت برای رامسر است. به راحتی می توانید در رامسر ویلا اجاره کنید.

کلبه صنوبر

اگر به دنبال ویلا یا کلبه ای دور از جنگل و آلودگی صوتی شهری هستید، این کلبه بهترین گزینه برای شماست. کلبه سپیدار مکانی کاملا کلاسیک و زیبا برای استراحت شما در یک مکان به دور از شلوغی است.

کلبه های سپیدار امکانات خوبی دارند و اگر بخواهیم به امکانات رفاهی این خانه روستایی اشاره کنیم می توان سیستم گرمایش مجهز به بخاری گازی و برقی، سیستم تهویه مطبوع، وسایل آشپزخانه، بالکن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی را نام برد.

ویلا رامسر

این ویلا در دل جنگل و در روستایی بسیار زیبا در نزدیکی رامسر ساخته شده است. این ویلا رامسر دارای امکانات خوبی است که اگر بخواهید امکانات موجود در آن را ذکر کنید می توانید باربیکیو، تلویزیون، اجاق گاز و … تهیه کنید. ویلا 4 تا 6 نفر ظرفیت دارد و می توانید اوقات خوبی را در اینجا سپری کنید. اجاره ویلا در رامسر به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است.

در این مطلب نحوه اجاره ویلا رامسر و چابهار و ویلا شمال را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید به راحتی ویلا چالوس و ویلا رامسر را در علی بابا اجاره کنید.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما