بهترین پارچه ها برای لباس راحتی در تابستان کدامند؟

[ad_1]

برای دوخت لباس راحت باید پارچه، ویژگی ها و شرایط استفاده از آن را بشناسید. شرایط استفاده، فصل، آب و هوا و شرایط لباس پوشیدن راحت. لباس بافتنی ضخیم، پشتی، حوله ای، مخملی و بافتنی بهترین گزینه برای لباس های غیر رسمی در فصل های پاییز و زمستان و در مناطق سردسیر است. لباس‌های راحت دوخته شده با این پارچه‌ها برای استفاده روزمره در خانه، در رفت‌وآمد و بیرون مناسب هستند. اما بهترین پارچه ها برای لباس های راحتی در تابستان کدامند؟ یک لباس راحتی تابستانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ و در نهایت از کجا می توان پارچه لباس راحتی مناسب و با کیفیت را خریداری کرد؟ در ادامه اطلاعات مفیدی در مورد خرید انواع پارچه های نخی و ساتن که مناسب لباس های راحتی هستند را به شما خواهیم گفت.

طیف گسترده ای از پارچه های نخی، انتخابی عالی برای لباس راحتی در خانه

همانطور که ممکن است شنیده باشید به نخ های پنبه ای و پارچه های پود پارچه های پنبه ای یا پارچه های نخ پنبه ای می گویند. اما در میان انواع پارچه های نخی می توان الیاف ویسکوز، پلی استر و کتان یا ابریشم را نیز یافت. بنابراین پارچه نخی بسیار متنوع است و ویژگی های هر نوع پارچه نخی متفاوت است. پارچه‌های پنبه‌ای برای انواع لباس‌های غیررسمی تابستانی، از جمله نخ پنبه، نخ ویسکوز، پارچه پوپلین، نخ کتان، پارچه دیواری و پارچه پنبه‌ای پلی استر مناسب هستند. مهم ترین نکته در مورد این پارچه ها نازک بودن و ظرافت آن هاست که برای دوخت لباس های تابستانی راحت عالی هستند. خرید پارچه نخی برای لباس های روزمره مشکلی ندارد، اما اگر کیفیت پارچه در اولویت شماست، بهتر است از فروشگاه های معتبر پارچه خریداری کنید تا علاوه بر تضمین کیفیت، اطلاعاتی با کیفیت و مناسب برای هر پارچه ارائه کنید.

پارچه نخی یا نخ پنبه ای

پارچه نخ پنبه ای یکی از انواع پارچه های پنبه ای است که تماماً از الیاف پنبه ساخته می شود. نخ پنبه ای سبک، نرم و ضد حساسیت است و برای استفاده روزمره و تماس طولانی مدت با پوست انتخابی عالی است. پارچه این پارچه برای عبور هوا مناسب است و تنفس بسیار خوبی دارد. یکی دیگر از ویژگی های پارچه نخ پنبه، جذب رطوبت و گرما است که رطوبت بدن و گرما و جو را متعادل می کند. با توجه به این ویژگی ها، پارچه نخی برای پوشیدن غیر رسمی در تابستان، مناطق گرم و برای استفاده روزمره توصیه می شود. هنگام خرید پارچه نخی، مقدار آب را از فروشنده جویا شوید.

پارچه نخ ویسکوز

ویسکوز یک الیاف گیاهی است، اما برای استفاده از آن نیاز به پردازش و تولید صنعتی دارد. پارچه نخ ویسکوز بسیار نرمتر و خنک تر است و چروک های کمتری نسبت به پارچه نخی دارد. این پارچه نیز خواصی مشابه پارچه نخی دارد و برای دوخت لباس های راحتی در تابستان گزینه بسیار مناسبی است.

پارچه پوپلین

پارچه پوپلین یکی از انواع پارچه های نخی است که برای دوخت لباس های راحتی استفاده می شود. این پارچه به طور کامل از ترکیب پنبه یا پلی استر ساخته شده است. ماندگاری پارچه پوپلین نخی و کیفیت بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن را برای دوخت لباس های راحت مناسب می کند. همچنین این پارچه بسیار ظریف و نازک بوده و دارای ارتفاع ثابتی برای دوخت لباس های راحتی تابستانی است که بسیار خاص و جذاب است.

پارچه نخ کتان

پارچه نخ کتان نوعی پارچه پنبه ای است که در آن علاوه بر الیاف پنبه از الیاف گیاهی کتان (پارچه کتان) نیز استفاده می شود. قابلیت تنفس عالی، جذب رطوبت و سوزن سوزن شدن ملایم و ضد حساسیت از ویژگی های مهم پارچه نخ کتان برای پوشیدن تابستانی معمولی است. در حالی که برخی از پارچه‌های کتانی تولید می‌شوند و پس از اتمام کار لجن‌دار می‌شوند، هنگام خرید پارچه از فروشنده در مورد لجن بپرسید.

پارچه دیواری

پارچه دیواری ظریف ترین نوع پارچه نخی است که به صورت تمام پنبه یا ترکیبی از الیاف پنبه و ابریشم ساخته می شود. این پارچه نخی بسیار نازک و خنک است و به دلیل سبکی که دارد در تابستان برای دوخت لباس های راحتی استفاده می شود. پارچه های نخی دیواری اغلب در انواع ساده، طرح دار (چاپ) و کرم دوزی در بازار موجود است. ماندگاری پارچه دیواری نسبت به انواع دیگر پارچه های نخی کمتر است، اما به دلیل ظرافت فوق العاده، وزن بسیار کم و چروک کمتر نسبت به پارچه های نخی، به انتخابی عالی برای لباس های راحتی تابستانی تبدیل شده است.

پارچه پنبه ای پلی استر

پلی استر یک الیاف مصنوعی است که برای اکثر منسوجات استفاده می شود. الیاف پلی استر با الیاف پنبه ترکیب می شوند تا خواص پارچه پنبه ای را بهبود بخشند. پارچه پنبه ای پلی استر انقباض کمتر، دوام بیشتر و درخشندگی بیشتری نسبت به پارچه پنبه ای دارد. در این نوع پارچه رطوبت و حرارت کمتری به خود جذب می کند اما با این حال یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت لباس های راحتی در تابستان است. پارچه نخی پلی استر بسیار کاربردی و مناسب برای استفاده روزمره و مداوم می باشد.

چه پارچه هایی برای لباس های روزمره شیک و مجلل مناسب هستند؟

انواع پارچه های نخی برای دوخت لباس راحتی، کژوال، بوهو و پیژامه مناسب است. اما چه پارچه ای برای تابستان و لباس راحتی لوکس استفاده می شود؟ در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که خرید پارچه های حریر ساتن و ساتن برای دوخت لباس راحتی در تابستان های مجلل و شیک توصیه می شود. پارچه های ذکر شده ظاهری بسیار جذاب و شیک دارند که برای لباس های مجلل و شیک بسیار مناسب است. در ادامه به بیان ویژگی های هر یک از این پارچه ها می پردازیم.

پارچه ساتن

پارچه ساتنی که برای لباس مجلسی استفاده می شود، به دلیل درخشندگی خاصی که دارد، برای استفاده در فصل تابستان نیز مناسب است. پارچه ساتن بافتی بسیار نرم و لطیف دارد و به دلیل سطح صیقلی که دارد در تماس با پوست بدن حس خوشایندی ایجاد می کند. از پارچه ساتن طرح دار می توان برای دوخت لباس خواب، رز و پیژامه استفاده کرد. ظرافت و نازکی پارچه ساتن برای تابستان و بهار مناسب است. خرید پارچه ساتن و زیرانداز نرم و لطیف با ارتفاع باز و شیب دار برای دوخت لباس های شیک تابستانی پیشنهاد می شود. هنگام خرید پارچه ساتن می توان کمی انعطاف یا کشش را در نظر گرفت.

بهترین پارچه ها برای لباس راحتی در تابستان کدامند؟

پارچه ساتن ابریشمی

پارچه ساتن ابریشم شبیه پارچه ساتن است و نازک‌تر، سبک‌تر و صیقلی‌تر است. پارچه ساتن ابریشم عالی و مناسب برای استفاده طولانی مدت است. روبان تزیینی توری یا پارچه توری را می توان برای ترکیب با پارچه های ساتن و حریر استفاده کرد.

اما نکته اصلی خرید پارچه ساتن و انواع پارچه های نخی کیفیت آن است. همانطور که قبلا اشاره کردیم، مطمئن ترین راه برای خرید پارچه، خرید آن از فروشگاه های معتبر است. هنگام خرید آنلاین، به دنبال علائم اعتماد الکترونیکی و سایر علائم فروشگاه برای تأیید خرید خود باشید. فابریک نگر با گستره منحصربفرد محصولات خود بهترین فروشگاه برای خرید پارچه های ساتن و انواع پارچه های نخی با خدماتی همچون گارانتی کیفیت، ضمانت بازگشت وجه و ارسال رایگان علاوه بر نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما