بیانیه قوی سازمان برنامه و بودجه علیه محمد کردبچه

[ad_1]

در رفتن سازمان برنامه و بودجه بیانیه تندی علیه محمد کردبچه از مسئولان سابق این سازمان صادر کرد. کردبچه یکی از صاحب نظران حوزه بودجه است و دهه هاست که مسئول بودجه ریزی در دولت های مختلف بوده است.

مدت کوتاهی بود که در دولت احمدی نژاد حضور داشت اما با وجود بازنشستگی دوباره به او نیاز بود و از مهارت و تجربه خود استفاده کرد.

کردها اخیراً از دولت ابراهیم رئیسی برکنار شده اند. او در مصاحبه ای گفت که این بار دیگر به سازمان برنامه و بودجه باز نمی گردد. او تاکید کرد که اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است.

وی گفت: ستاد بودجه در سازمان برنامه و بودجه همیشه در فاصله مرداد تا مهرماه که نوبت به تهیه لایحه بودجه سال آینده می شود، تهیه می شود. بودجه را اعضا در ستاد تعیین می کنند، دلیل این امر چیست؟ من سال‌ها عضو HQ بوده‌ام و همیشه نتایجی داشته‌ام.»

کردباچه افزود: وقتی از مسئولان سوال کردم گفتند که با نمایندگان مجلس توافق کرده ام و به همین دلیل به حکم من عمل کرده اند، گفتن آن برایم خیلی سخت بود، مجلس آنقدر به من اعتماد دارد که به من اعتماد کرده است که وقتی این اتفاق افتاد حتی نگاه نکردند ببینند من چه کار کردم و امضا کردند.

وی ادامه داد: من به آنها گفتم اگر نماینده فعلی یا سابقی را پیدا کنید که حرف شما را تایید کند، حرف شما را می پذیرم، در مورد من چه می گویید؟

کرد بچه گفت: وقتی برای تحویل کلید رفتم انتظار می رفت با این همه تجربه تعقیب شوم اما یکی از نیروهای خدماتی همراهم آمد و کیفم را داخل ماشین گذاشت و رفت و من به خانه رفتم. . من آدم معمولی نبودم، مردی بودم که نیم قرن خدمت کردم.» سازمان را نیمه کاره رها کردم و گاهی تا صبح آنجا می ماندم.

پاسخ سازمان برنامه و بودجه

اما امروز سازمان برنامه و بودجه در بیانیه ای به انتقادات این پسر پاسخ داد وی نوشت: اخیرا آقای محمد کردبچه پس از خروج از سازمان در مصاحبه با برخی رسانه ها مطالبی را بیان کردند که کیلومترها با واقعیت فاصله دارد.

این سازمان به دلیل سابقه طولانی و حفظ اعتبار خود تاکنون از پاسخگویی به این ادعاها خودداری کرده است، اما به دلیل تداوم جاسوسی و بیان مطالب خلاف واقع، موارد انگشت شماری ذکر شده و جزئیات و جزئیات موضوع اجتناب شده اند.

واقعیت این است که با توجه به اساسنامه رسمی یکی از نهادهای نظارتی و امنیتی که استفاده از آنها در مشاغل حساس را به شدت محدود کرده است، امکان ادامه خدمت در سازمان برنامه و بودجه عملا منتفی است. لذا اعلام رسمی این است که از حضور آنها در جلسات مختلف بدون دعوت جلوگیری شود.

از سوی دیگر آقای کورادبچه سال ها پیش بازنشسته شد و بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشستگان، پرونده ای برای مسئولان این سازمان در یک نهاد نظارتی دیگر به دلیل پاسخگویی به پرداخت های غیرقانونی تشکیل شده است که مجموع آنها قابل توجه بوده است.

در این میان و با وجود ابعاد مختلف، شری. کوردبچه بدون اجازه مراجع و بدون اجازه مدارکی را از سازمان حذف کرده است.

به دلیل نگرانی‌های امنیتی، این موضوع تحت بررسی جدی قرار دارد زیرا مدت‌هاست منطقه بسیار حساس و بسیار قابل دسترسی بوده است.

علیرغم همه این تردیدها، سازمان تصمیم گرفت برای تجلیل از او جلسه ای برگزار کند که در آن او دعوت را رد کرد و به عاملان خاص روی آورد و کلیپ ها و سخنرانی های غیر صادقانه منتشر کرد.

اسناد مربوط به این موضوعات نزد سازمان نگهداری می شود و بنا به صلاحدید مقامات امنیتی برای جلب افکار عمومی منتشر می شود.»

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما