بیت کوین در روند نزولی؛ آیا امیدی به بازگشت شاه وجود دارد؟

[ad_1]

در رفتن ارزش بیت کوین در ماه گذشته 31 درصد کاهش یافت و اکنون در کانال 35000 دلار قرار دارد. سقوط ارزش پادشاه ارزهای دیجیتال در زمانی اتفاق افتاد که کد ارز در 10 نوامبر سال جاری به 68664 پوند رسید و رکورد قبلی را شکست.

به گزارش فرارو، مهمترین دلیل اظهار نظر کارشناسان بازار مالی در مورد کاهش بیت کوین، احساسات منفی حاکم بر سرمایه گذاران است. جیسون دین، تحلیلگر اقتصاد کوانتومی، به کوین دسک گفت: “آنها ضربه خورده اند.”

از جمله اخبار نگران کننده، جهش دیگر در بازده اوراق قرضه به ویژه اوراق خزانه داری آمریکاست. بازار در حال حاضر حداقل چهار افزایش نرخ را در سال جاری تجربه می کند و پنجمین افزایش نرخ در این هفته انتظار می رود.

در حالی که بسیاری بر بازده اسمی تمرکز می کنند، تحلیلگران دیجیتال دلفی معتقدند که افزایش اخیر بازده واقعی، به ویژه برای دارایی های غیرمولد مانند بیت کوین و طلا، قابل توجه تر است.

چرا بیت کوین در حال کاهش است؟

به گفته کارشناسان، یکی دیگر از دلایل کاهش بیت کوین، استفاده از فرصت های خرید است. بن مک میلان، یکی از بنیانگذاران IDX Digital Assets، معتقد است که فروش روز جمعه در بازار آزاد آسیا به دلیل افزایش فرصت های معاملاتی بوده است.

به گفته لوکاس اوتومورو، رئیس تحقیقات شرکت تحلیلی IntoTheBlock، دلیل سوم همبستگی بین حرکت بیت کوین و بازار سهام است.

او به Quinn Desk گفت که بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال، به عنوان یک طبقه دارایی، بسته به احساس سرمایه گذاران در نوسان است. این بدان معنی است که قیمت آنها به موازات سایر بازارها حرکت می کند و بیشتر از سایر طبقات دارایی تحت تأثیر احساسات منفی قرار می گیرد.

اوتومورو گفت: «این همبستگی همچنین با ترس از عوامل اقتصاد کلان و بازدهی پایین شرکت‌های فناوری تشدید می‌شود.

بیت کوین در روند نزولی؛  آیا امیدی به بازگشت شاه وجود دارد؟

آیا امیدی برای بازگشت بیت کوین وجود دارد؟

سرمایه گذاران و برخی از فعالان بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر نگران هستند که بیت کوین به از دست دادن پایه 34000 خود ادامه دهد و بار دیگر به روند نزولی خود ادامه دهد، ابتدا به 30000 دلار و سپس به 29000 دلار.

در این زمینه، اگرچه چشم انداز بلندمدت جیسون دین، تحلیلگر اقتصاد کوانتومی مثبت است، اما او معتقد است که روند نزولی فعلی بیت کوین احتمالا در کوتاه مدت ادامه خواهد داشت. او معتقد است که کاهش فشار دور از انتظار نیست.

دین می‌گوید وقتی ترس شروع می‌شود زمان می‌برد تا همه چیز تغییر کند. بنابراین قبل از اینکه وضعیت به حالت عادی بازگردد، باید مراقب معامله گران باشید.

اما با وجود این بدبینی، اکثر تحلیلگران معتقدند که روند نزولی بیت کوین موقتی است.

فرارو به تلگراف گفت: بر اساس شاخص های کوتاه مدت، به نظر می رسد که ما بدترین سناریو ممکن را برای بیت کوین پشت سر گذاشته ایم. دلفی دیجیتال همچنین خاطرنشان کرد که شاخص ترس و طمع در پایین ترین سطح خود قرار دارد و از می 2021 بی سابقه است.

علاوه بر این، شرکت تحقیقاتی Decentrader نیز به نتایج مشابهی دست یافته است. این شرکت در مطالعه خود دریافت که زمانی که قیمت بیت کوین به 41000 دلار می رسد، تعداد معامله گرانی که می گویند “من روی زمین خرید می کنم” کاهش می یابد.

تحلیلگران می گویند که با توجه به اندازه و روند نزولی بیت کوین در دو ماه گذشته، “روند صعودی محتمل ترین سناریو است. انتظار می رود قیمت آنها به میانگین متحرک 200 روزه و محدوده حمایتی 49000 دلار برسد. 50000 دلار.” سرک بکش. محوطه های تابستانی خراب.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما