تشکیل جلسه ویژه هیئت مدیره سایپا برای افزایش کیفیت و اصلاح قیمت محصولات

[ad_1]

در پی بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری پیرامون شرایط صنعت خودرو کشور و نارضایتی به حق مردم از کیفیت خودروهای داخلی، هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا صبح امروز با تشکیل جلسه فوق العاده، تدوین و اجرای برنامه های راهبردی جهت افزایش کیفیت و اصلاح قیمت محصولات این گروه خودروسازی را آغاز کرد.

به گزارش سایت پانیوز، در این جلسه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه «ایجاد سند نقشه راهبردی صنعتی» و «شتاب گرفتن تولید، و پیشرفت کشور» به عنوان محورهای اصلی در دستور کار قرار گرفت.

گروه خودروسازی سایپا در این جلسه با اشاره به برنامه های اعلام شده خود طی چند هفته گذشته یک بار دیگر بر «تولید اقتصادی» محصولات تاکید کرد و گفت: تنها راهی که می توان بر اساس آن به افزایش کیفیت و کاهش قیمت رسید، تولید محصول اقتصادی را انجام داد. است.

«محمدعلیوری» با بیان اینکه درباره کیفیت و قیمت تمام محصولات تولید خودروهای اصلی مدیران جدید است، افزود: این گروه سایت خودروسازی همسو با راهبردهای اقتصادی دولت سیزدهم و در ادامه منویات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری که عملکرد درست به آن را دارد. توجه و پرداخت نشده، نقشه راهبردی با محوریت افزایش تولید خودرو، ارتقاء کیفیت محصولات و استفاده از فناوری های نوین در صنعت خودرو را با جدیت دنبال خواهد کرد.

تیموری افزود: هر کدام از شرکت های زیرمجموعه سایت باید روی یکی از محصولات تولیدی متمرکز باشند و به جای تنوع کاذب، تولید انبوه، با کیفیت و محصولات اقتصادی را دنبال کنند.

او با بیان اینکه برنامه راهبردی گروه خودروسازی در حد یک شعار باقی بماند و با کمک مهندسان و متخصصان داخلی دنبال خواهد شد، توضیح داد: کیفیت موضوع یکی از چالش های اصلی صنعت است که در این راستا نشست های هدفمند و تخصصی با مجموعه تامین کنندگان خودرو است. قطعات خودرو باید تا نسبت به ارتقاء کیفیت قطعات و محصولات نهایی، کارهای بزرگ و ماندگاری صورت گیرد و در نهایت خودروهایی به دست مردم برسد که باعث افتخار ملی و رضایت آنها شود.

گروه خودروسازي سايپا با اشاره به وجود اظهارات مقام معظم رهبري، برخي از فعاليت هاي اقتصادي در دوره هاي شرط گذشته و وابسته به توافق با غرب و امضاي برجام شده بود، گفت: گروه خودروسازي سايپا تحت هيچ شرايطي خود را معطل چنين موضوعاتي نخواهد كرد. و تما قوا و توان برای توسعه فالیت های ملی و فرامنطقه ای خود برامه ریزی کرده و سند بردنی.

تیموری با بیان اینکه بیشتر بهره برداری از امکانات و تنوع اقتصادی کشور امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، افزود: بر این اساس سعی می کنیم در دو حوزه خودرو و قطعات خودرو برنامه ریزی جامع انجام دهیم تا ایران هم تامین قطعات خودرو را انجام دهد. دنیا شود.

او با بیان فرمات رهبر انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان راهگشا بوده و می تواند راه اقتصاد کشور باشد، تصریح کرد: ما به سمت سایت پایی هوشمند و فناورانه حرکت می کنیم و در این مسیر تمام مجموعه های دانش بنیان را با همکاری و همراهی انجام می دهیم. دعوت میکنیم.

گروه خودروسازی سایپا افزود: بیانات رهبری و اشاره صریح به شکست سیاست های فشاری و ناکامی دشمن برای ایجاد فروپاشی اقتصادی و سیاسی، تاکید بر موقعیت اقتصادی کشور برای بهره برداری از توانمندی ها و توان اقتصادی کشور برای بیاثر کردن تحریم ها بود، از این رو صنعتگران خودرو و. بخش‌سازی کشور در صورت اصلاح رویه قبل می‌توان نغشی غیرقابل انکار کرد

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما