سکوت جلیلی شکست ; حمله تند به دشمن و «سانی هم در داخل کشور

[ad_1]

مضمو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن کاری که نمی‌تواند

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی خود با عنوان پشت خیمه دشمن در حسینیه جماران با بیان این که تداوم انقلاب به فهم صحیحی از میدان نیاز دارد، اظهار کرد: دشمن کاری که با انجام آن نمی تواند سعی کند انجام دهد. با القای تحلیل غلط به نتیجه.

دشمن به دنبال این است که ملت را از اسل مبارزه منصرف کند یا راه مبارزه با منحرف کند. کسانی هم در داخل پیدا می‌شوند که با ظاهر خیرخواهی تلاش می‌کنند درم درد ایجاد کرده و آن‌ها باشند

وی افزود: در همین سه سال اخیر دشمن اعلام کرد به ایران فشار وارد می کند و در عمل هم این کار را انجام می دهد، اما عدهای در داخل کشور می بینند چه مشکلی پیش آمده دیگر بس است و برویم با گفتگو با هم می توانیم همان ایده را داشته باشیم. از برجام خارج شد. هیچ نشانه ای از مرگ ایالات متحده وجود ندارد و هیچ نشانه ای از مفقود شدن ایالات متحده وجود ندارد. در واقع اگر تحلیل درستی نداشته باشیم، کسانی که با ظاهر خیر خواهی تحلیل غلط القاء می کنند و اگر درستی از توانمندی های کشور نداشته باشند از دست میرود و دشمن به هدفش می رسد.

جلیلی خاطر نشان کرد: یک مقام اروپایی به من گفت که اگر فشاری که به ایران آمد به کشور ما وارد میشد، نمیتوانستیم 6 ماه مقاومت کنیم، اما امروز مقامات رسما اعلام میکنند فشاری را که شکست خورده است. آن ها اعتراف می کنند آمریکا منزوی شده و دستانش خالی است.

این برنامه مهمترین قسمت از آخرین اخبار است. البته هر چقدر هم که تلاش کنید، هر چقدر هم که تلاش کنید، هر چقدر هم که تلاش کنید، هر چقدر هم که تلاش کنید، هر چقدر هم که تلاش کنید. این صحنه را باید درک کرد.

دشمنی که امروز با شکست اعتراف می‌کند، چاره را درتزویر می‌بیند. بنابراین نباید اجازه داد ددشمن باتزویر و ابزار رسانه تزویر خود را دنبال کند. اقدام برای دشمن بسیار مهم است. امروز روز ملت است.

وی درباره برخی از اخبار نسبت به نامه منتسب به او در نقد مذاکرات برجام گفت: می گویند فلانی صد صفحه یا 200 صفحه نامه نوشته است، اما چرا چنین فضایی اکنون طراحی می شود؟ هیچ سابقه ای برای مرگ بربر وجود ندارد و مرگ بربر نزدیک است. اما این برای ما سوال است.

جلیلی در پایان گفت: من همیشه مکاتباتی داشتم و وظیفه خود میدانم نظراتم را بیان کنم دولت قبل از پایان دوره خود گزارشی درباره برجام داد من آن را بررسی کردم و مواردی که با واقعیت مطابقت نداشت بیان کردم. این ماه کشنده نیست، اما ماهی در دست دولت است. البته این سوال قابل ذکر نیست.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما