تصاویری از بارگیری بی سیم Apple Watch Watch Wockless Dock منتشر شد – Zomit

[ad_1]

گزارش اخیر کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) نشان داد که اپل واچ سری 7 دارای یک ماژول بی سیم 60.5 گیگاهرتز برای انتقال سریعتر اطلاعات است. شواهد نشان می دهد که ماژول 60.5 گیگاهرتز تنها زمانی فعال می شود که اپل واچ روی یک داک مغناطیسی اختصاصی با ماژول مربوطه قرار گیرد و در نهایت ، با انتشار سری اپل واچ 7 ، مشخص شد که ساعت هوشمند این پورتال زنانه دندانه دار (pogo) ندارد. این بدان معناست که Apple Paul Watch به یک محصول بازیابی با پشتیبانی از انتقال داده های بی سیم مانند Doc احتیاج دارد.

این داک احتمالاً فقط برای کارکنان Apple Pal طراحی شده است. به عنوان مثال ، Apple Paul Stores می تواند از Dock برای بازیابی بی سیم Apple Watch Watch استفاده کند. با وجود این اطلاعات ، هنوز تصویری واضح از این اسکله مرموز منتشر نشده است. اما آژانس نظارتی برزیل عکس هایی از داک بی سیم اپل پل را با تأیید مدل های سری Apple Watch 7 سری Apple به اشتراک گذاشته است.

مقالات مرتبط:

Watch Paul Watch Series 7 Dock به طور واضح برای عیب یابی و بازیابی طراحی شده است و دارای طراحی دو تکه است. در قطعه اول ، ساعت در پایین درگاه شارژ Watch Watch قرار دارد و در قطعه دوم Apple Paul Watch است که با پیچ به قطعه اول متصل شده است. جالب است بدانید که قبل از سری Apple Watch Watch 7 ، کوپرتینویی ها درگاه اتصال را در محل اتصال بندهای Watch Watch پنهان کردند.

پایه بازیابی بی سیم Apple Watch 7 Series

مشخص نیست که چرا Apple Paul Dock جایگزین بازیابی بی سیم شده یا سرعت انتقال اطلاعات بی سیم چقدر است. اما بیشتر اوقات ، انتقال داده های بی سیم از USB 2.0 با حداکثر سرعت 480 مگابایت بر ثانیه پیروی می کند.

پایه بازیابی بی سیم Apple Watch 7 Series

البته شرط احتمالی حذف پورت مخفی Watch Moment Watch می تواند به دلیل گواهی IPX8 باشد که در واقع وسیله ای برای مقاومت در برابر گرد و غبار است. از سوی دیگر ، این حرکت می تواند نشان دهنده روند مشابهی در آینده آیفون باشد.

ویژگی های احتمالی آیفون آینده این است که بدون درگاه است و شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد و اعتقاد بر این است که اپل مصمم به انجام این کار است. اما از لحاظ تئوری ، حذف بندر Lightning چالش ها و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. آیفون معمولاً برای اتصال فیزیکی به سایر دستگاه های بازیابی از پورت Lightning استفاده می کند.

گفته می شود اپل به دنبال راه حلی برای نصب مجدد نسخه کامل است iOS در فرآیند بازیابی آیفون ، نیازی به اتصال فیزیکی نیست و تیم نرم افزاری Apple Pal به دنبال سه راه برای بازگشت iPhone به وضعیتی است که اجازه می دهد بازیابی شود. شاید ویژگی جدید اپل پل واچ با داک مورد بحث نقطه عطفی برای آیفون های بدون پورت باشد و دلیل اصلی پیشنهاد محدود در سری Apple Apple Paul Paul 7 مربوط به این موضوع است.

برای خواندن همه مقالات مربوط به Apple Watch به این صفحه مراجعه کنید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما