(تصاویر) کشف جمجمه‌ای مرموز با یک ایمپلنت فلزی

[ad_1]

فرارو- یک جمجمه دراز و مخروطی شکل با یک ایمپلنت فلزی احتمالی می تواند نشان دهنده اولین شواهد از جراحی باستانی یک ایمپلنت در کشور پرو در آمریکای جنوبی باشد، اما با انتشار اولین تصاویر از این جمجمه مرموز بحث و جدل شدیدی میان دانشمندان بر سر واقعی بودن این ایمپلنت است. در گرفت.

به گزارش فارارو ، این حقیقت که جمجمه هایی که به موزه استخوان شناسی در اوکلاهاما سیتی اهدا می شود، شکل مخروطی دارد، غیرعادی نیست، زیرا پرویی ها در زمان های قدیم معروف بودند که سر کودکان را در حین رشد با نوارها فشار می دهند تا به شکل متمایز دست پیدا کنند. در این مورد، شایع ترین آنها شایع ترین نوع و شایع ترین آنها شایع ترین نوع تب است.

رایج ترین آنها علامت سوال زیر سطح است که به احتمال زیاد در سطح بوته یافت می شود. جراحی جراحی روشی برای درمان بیماران با شرایط مختلف پزشکی است. معمولاً این روش‌های جراحی موفق نبوده اند و اکثر افراد موزه شناسی اوکلاهاما سیتی که چندین عکس از این جمجمه را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است، اعلام می کند که تحقیقات آن در حال حاضر قادر به بررسی این ایمپلنت استخوانی استخوان است. موضوع Live Science چیست؟تاریخچه علم غرب چیست؟ماهیت این مجموعه چیست؟

(تصاویر) کشف جمجمه‌ای مرموز با یک ایمپلنت فلزی

آیا ایمپلنت فلزی روی جمجمه آند واقعی است؟

وب سایت علمی علم زنده چ د د………………………….. برخی مشکوک بودند و معتقد بودند که ایمپلنت تقلبی است، در حالی که برخی دیگر گمان می کنند که شی فلزی کاشته شده بر روی جمجمه می تواند یک عمل جراحی واقعی باشد. مهم ترین نکته در هر عکس این است که قبل از رفتن به رختخواب یک آزمایش علمی انجام دهید.

جان ورانو، استاد مردم‌شناسی دانشگاه تولین در لوئیزیانا، در ایمیلی به Live Science گفت: وی می‌افزاید: «هر کاری انجام می‌دهی، ناامید نمی‌شوی. در عین حال مهم این است که مسلمانان هند تسلیم نشوند و نعمت و وعده های پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) را نپذیرند.

ورانو چندین جمجمه آند را که گفته است دارای ایمپلنتهای فلزی هستند بررسی کرده و مقالاتی در این زمینه در سال 2010، در مجله بین المللی Osteoarchaeology منتشر کرده است. در این مقاله، ورانو جمجمه هایی را توصیف می کند که ظاهرا ایمپلنت های فلزی را در خود جای میدادند، اما این نویسنده نتیجه گرفته است که آنها یا جعلی بودند، یا اصلاً یک ایمپلنت جراحی نبودند. وی در این مقاله خاطر نیشان می‌کند که ایمپلنت‌های فلزی واقعی نیز اختمالاً نوعی هستند

در این مورد، آگاهی از آنچه در علم زندگی می گذرد مهم است. البته این سریع ترین راه برای استفاده حداکثری از زمان است. دانیل کورین، استاد مردم‌شناسی دانشگاه کالیفرنیا سانتا باربارا، در ایمیلی به لایوساینس گفت: بر اساس تصاویر، به نیر می‌رسد که فلزی با چکش نازک شکل گرفته است. سر ساس الگوهای شکستگی، این فرد [که به نظر می‌رسد]یک مرد مسن است، ضربه شدیدی به سمت راست سر متحمل شده است. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

(تصاویر) کشف جمجمه‌ای مرموز با یک ایمپلنت فلزی

قبر یک شخص قبر یک فرد است. هیچ تفاوتی در کیفیت محصولات در محصول وجود ندارد، هیچ تفاوتی در کیفیت محصولات در محصول وجود ندارد. همچنین انجام عکسبرداری با اشعه ایکس از جمجمه برای تعیین اینکه آیا قطعه فلزی یک عمل سوراخ ترپاناسیون بوده و یا شکستگی باز جمجمه را می پوشاند، مفید خواهد بود. این دانش جوهر آنچه در فرد ایجاد می شود است.

علاوه بر این، کورین در مقالاتی در سال 2013 در مجله آمریکایی Physical Anthropology، مورد را گزارش کرد که در آن شخصی که حدود 800 سال در پرو زندگی میکرد، کلاه جمجمه های محکمی را بر سر داشت که کلاهی فلزی روی آن دوخته شده بود. این شخص مؤمن نیست، مؤمن نیست، مؤمن نیست، مؤمن نیست، مؤمن نیست، مؤمن نیست.

کنت جانسون، مردم شناسی SUNY Cortland نیز گفت که کاشت این شی فلزی در جمجمه اهدا شده به موزه اوکلاهاما سیتی می تواند معتبر باشد، اماتأکید کرد که پاسخ قطعی به این معما را باید با انجام آزمایش های دقیق داد. با این حال، صرف نظر از واقعی بودن یا نبودن ایمپلنت، فردی که این ایمپلنت روی جمجمه او قرار داده شده بود، به طور قطع از یک جراحت وحشتناک جان سالم به در برده است. جانسون در ایمیلی به وبسایت Live Science :فت: “منصفانه است که این فرد را به عنوان یک بازمانده از یک کراهه شد شید. این مجموعه ای از کارهایی است که می توان در جهت درست، در جهت درست، در جهت درست انجام داد. هیچ نشانی از سعادت نیست، نشانی از رفاه نیست، نشانی از رفاه نیست، نشانی از رفاه نیست، نشانی از رفاه نیست.

موزه موزه استخوانشناسی اوکلاهاما سیتی هنوز زمان دقیقی را برای انجام آزمایشات مورد نظر بر روی این جمجمه اعلام نکرده اند، بنابراین به نظر می رسد جدال بر سر واقعی بودن فلز کاشته شده بر روی این جمجمه مرموز میان دانشمندان ادامه داشته باشد.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما