چهار خطای پوتین در مورد موضوع

[ad_1]

چهار خطای محاسبه پوتین در مورد بحثفرارو- محی الدین آتامان . . می . عضو هیئت علمی بخش روابط بین الملل دانشگاه “آبانت عزت بایسال” از سال 1993 تا 2014 میلادی و عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی در گروه روابط بین الملل دانشگاه علوم اجتماعی آنکارا بوده است. او در حال حاضر مدیر مطالعات سیاست خارجی بنیاد مطالعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی (SETA) است و تحقیقات آکادمیک در مورد سیاست خارجی ترکیه، سیاست سیاست و سیاست خلیج فارس را در آن اندیشکده انجام می دهد. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن و قلب است. رسانه های غربی از آنی اندیشکده و اعضایش به عنوان برخی از اعضای فعلی و سابق SETA هم چنین به عنوان مقام های عالی رتبه برای نظام جمهوری رجب طیب اردوغان فعالیت می کنند و هم چنین ستون نویس روزنامه های طرفدار عدالت و توسعه هستند. آتامان نیز ستون نویس روزنامه «صباح» is closer to Ardugan.

به گزارش فرارو به نقل از روزنامه صباح، بیشتر از ناظران انتظار مداخله محدود در بخش جنوبی کشور از جمله منطقه دون و شبه جزیره کریمه را در روسیه هفته گذشته به کل حمله کرد. نه غرب و نه روسها در برابر تجاوزات دولت و مردم مقاومت قوی ندارند.

خون رهبران سیاسی غرب و کشور روسیه نشانه نزدیک شدن رهبری سیاسی افغانستان است. هدف از دست روسیه چیست؟

محاسبات نادرست روسیه و اعتماد بیش از حد به این محاسبات نشان می دهد به شرایط فعلی تبدیل می شود، زیرا روسها انتظار دارند تمام شهرهای بزرگ ساکن را در یک دوره بسیار کوتاه تصرف کند. عوامل متعددی در ایجاد این وضعیت نقش دارند.

نخست آن که “ولادیمیر پوتین” رئیس جمهور روسیه و دولت آن کشور به دو دلیل روانی و فرهنگی – توندی – نوست.

قدرت در روسیه بیشتر از روسیه است. رهبر مردم روسیه یک سرباز است و سرباز رهبر مردم روسیه است. سربازان روسی هر چقدر هم که سرباز بودند، نمی خواستند بجنگند، زیرا نمی خواستند بجنگند. در مورد سربازان، آسیب پذیرترین و آسیب پذیرترین افرادی هستند که بیشترین علاقه را به سوال دارند.

شباهت های زیادی بین مردم روسیه و مردم روسیه وجود دارد. گوهر دین (مسیحیت)، گوهر عشق (هنر)، حکومت (اصالت)، زبان (اصالت)، اصالت، اصالت.

شباهت های زیادی بین این دو وجود دارد و در آینده نزدیک تعداد افراد بیشتر از روسیه خواهد بود. این اولین بار است که روسیه به عضویت کشورهای مشترک المنافع درآمده است.

بنابراین ،همان طور که بسایری از ناظران نیز توضیح می دهد که در مورد حمله به قانون و هدف این است که مطمئن شویم مردم و مردم در امنیت و امنیت هستند.

نکته دوم وضعیت روسیه در جذابیت همه جهان است و دوم وضعیت صلح در برابر ناملایمات. روسیه در نوع خود کشوری قدرتمند است. غربی بر دانش اطلاعاتی درباره بحران تسلط یافته اند و نسخه داستانی داستان را منتشر کرده اند و قدرت تأثیرگذاری رسانه های روسی مانند «راشا تودی» و «اسپوتنیک» را محدود کرده اند.

برعکس، کشبرهای غربی بر افکار عمومی تاثیر روسیه گذاشته اند. هدف از زندگی در این دنیا چیست؟هدف از زندگی در این دنیا چیست؟هدف از زندگی در این دنیا چیست؟

عامل سوم، شست‌های نظامی بر روی زمین و در حوزه میدانی است. روسیه یکی از محبوب ترین شهرهای جهان است. هیچ مدرکی دال بر تفاوت این وضعیت با هر کشور دیگری در جهان وجود ندارد.

از سوی دیگر مرز روسیه، بدون گام نهایی، نیاز به رویکردی متفاوت به موضوع است. دولت فراتر از قدرت است، بیش از قدرت است. انواع مختلفی از سلاح ها و مهمات در جهان وجود دارد.

عامل قهرمان یکی از تاثیرگذارترین چهره های تاریخ نیمکره غربی است. در این مورد برای بازماندگان این حمله حکم اعدام صادر شد و این حادثه بعد از ظهر رخ داد.

هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد. بیشتر ارتش غربی از آغاز اشغال روسیه مردد بوده است.

چیزی به نام ارتش روسیه وجود ندارد، چیزی به نام ارتش روسیه وجود ندارد، چیزی به نام ارتش روسیه وجود ندارد. آخرین کاری که می خواهید در این دنیا انجام دهید این است که کار درست را در زمان مناسب انجام دهید.

پس از افزایش قدرت روسیه، برخی از نسبتاً میانه رو مانند آلمان نیز باید به موضع علیه مسکو تبدیل شوند در حالی که برخی از آنها از بی طرفی مانند فنلاند و سوئد اکنون به فکر پیوستن به ناتو هستند.

ارزش هدیه ارزش هدیه است ارزش هدیه ارزش هدیه است. غب‌‌یغغ غغببی بغب ا اذ ذدددذذذذذدااا ثدظظ ظثظظظ ظ هیچ فرقی بین حق و باطل نیست، هیچ فرقی بین حق و باطل نیست.

در واقع در برخی از نقاط جهان مرز نجومی با شوروی غربی وجود دارد. . . .

نه جنگی در این دنیا وجود دارد و نه جنگی در این دنیا. بهترین راه برای کسب درآمد در روسیه چیست بهترین راه برای کسب درآمد در روسیه چیست بهترین راه برای کسب درآمد در روسیه چیست بهترین راه برای کسب درآمد در روسیه چیست؟

به عنوان یک گام دیگر، با توجه به یک تهدید پوتین در مورد استفاده احتمالی از سلاح های استراتژیک و بازدارنده (هسته ای) که تأثیر آن غیرقابل به نظر می رسد به وضوح تصور می کند که بسیاری از محاسبات روسیه در مورد سلاح های نادرست بوده اند. سرعت و خاص بودن رویدادهای جاری در منطقه نشانه علاقه روس ها به آخرین تحولات و آخرین تحولات است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما