سردار کنی: ما با سبک خود انتقام حاج قاسم را می گیریم

[ad_1]

فرمانده سپاه کود گفت: انتقام اصلی ما از دشمن گرفته می شود البته ما سبک جنایتکارانه نداریم اما سبک خودمان را داریم.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل کنی امشب در مراسم یادبود سردار سلیمانی در سالن همایش های برج میلاد با بیان اینکه سلیمانی یار همه رزمندگان و شهدای جبهه مقاومت بود، اظهار کرد: برای خدا و ولایت تلاش کرد. به خاطر همین تلاش ها خیلی بزرگ شد.

وی افزود: راه شهدای ما راه عزت، سربلندی و سربلندی است که پرچم آن را سالار شهیدان برافراشته است و ما شیعیان افتخار می کنیم که همه رهبران ما به شهادت رسیدند. برای ادامه سیر شهدا باید بررسی کرد که شهدا چگونه بر مادیات غلبه کردند و چگونه بر معیارهای جسمانی غلبه کردند. برای ادامه راه شهدا باید به سبک شهدا زندگی کنیم. شعار رسیدن به کربلا یا آزادی قدس شریف یک هدف مقطعی است و در این مرحله هدف نهایی ما رسیدن به حکومت جهانی مهدی (عج) است.

فرمانده سپاه کُرد نیز خطاب به دشمن گفت: شما جوانتر از آن هستید که بدانید در فرهنگ غنی اسلام و تشیع چه نهفته است. شما معنی شهادت را نمی دانید. پاسداشت شهدا و جهاد و شهادت را نمی فهمی. فکر می کنید با شهادت شهدا راه بسته می شود؟ متوجه شدی چه اشتباهی کردی؟ شما مرتکب بالاترین جنایت طبق رویه بین المللی شده اید. اما شهید سلیمانی که از سردار سلیمانی قویتر است در راه حق در دنیا قدم برمی دارد و روز به روز پیشرفت می کند.

سردار کنی در ادامه با بیان اینکه تکریم سردار سلیمانی به معنای ارج نهادن به همه شهدای جبهه مقاومت است، در ادامه گفت: جنایات ترامپ و همدستانش برای ما روشن است. هیچکس به اندازه شهید سلیمان بزرگ به پمپئو توهین نکرده است.

فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی ذلتش تمام می شود. به نظرت تموم شد؟ قاتلان ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا و سردار سلیمانی پنهانی و مخفیانه زیر چشم همه آزادگان جهان قرار دارند. فراتر از جامعه اسلامی و مسلمین، آزادگان جهان آنقدر از شما انتقام خواهند گرفت که هرگز فراموش نخواهید کرد.

سردار غنی در پایان گفت: خروج آمریکا از این منطقه یکی از اهدافی بود که البته با هدف عقب نشینی صورت گرفت. مردم عراق و آمریکا آن را تحمل نخواهند کرد. انتقام اصلی ما از شما گرفته خواهد شد، البته ما سبک خود را داریم. شما سبک جنایی ندارید، شما سبک خود را دارید. راه مقاومت ادامه دارد و شمشیر مقاومت دشمنان را از مسیر خارج می کند.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما