(تصاویر) کشف جمجمه‌ای با قدیمی‌ترین شواهد جراحی گوش

[ad_1]

فرارو- یک جمجمه باستانی در یک بنای تاریخی 6000 ساله در اسپانیا کشف شده است. این اولین بار است که شاهدی علیه مرگ یک انسان شهادت می دهد.

به گزارش فارارو ، بهترین راه برای از بین بردن بهم ریختگی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست؟ به نظر می رسد تا پیش از درمان، مایع در پشت پرده گوش این فرد جمع شود و می تواند باعث ایجاد یک توده قابل مشاهده در جمجمه، کاهش شنوایی یا حتی آسیب پذیر کننده زندگی در غشای خارجی مغز شود.

قبلاً در حال حاضر عملهای جراحی گوش یک روش معمول و بسیار ساده برای درمان این بخش از بدن انجام می شود، اما باید بدانیم که چنین عملی از اواسط قرن 19 تنها در تلاشهای ناامیدانه برای نجات افراد انجام می شود. به عبارت، عمل جراحی گوش حتی در نیمه اول قرن نوزدهم، گونه‌ای از عمل جراحی می‌شود که برای افراد در خطر مرگ دیگر می‌شد که آن هم با شکست و از دست دادن جان فرد مبتلا می‌شد. با این حال، تفاسیر برخی از نوشته های باستانی نیز به مداخلات جراحی در قسمت گوش در قرن اول اشاره می کنند، اما به سختی می شواهدی در خصوص آنها به دست آوردند. اما امروز شاهد مجموعه ای جدید در آستانه هستیم که شاهد مرگ مردی با تجربه ای مشابه مرد آخر هستیم.

کل مجموعه موجود در سایت بر اساس نام Dolmen of El Pendónis است. نکته جالب توجه در خصوص این سایت این است که به نظر می رسد کسانی که از این یادبود مراقبت می کنند، سر، اندام و لگن ده ها جست را در خواندن آیینی برای «شکستن فردیت» از هم جدا کرده اند و دلایلی که از اندام های پیدا شده است. ظ به می‌رسد آن‌ها انجام نظر خود را بیش از حد خوب داده اند.

کشف جمجمه‌ای با قدیمی‌ترین شواهد جراحی گوش

چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که از دسترس یک فرد عادی خارج است. تنها چیزی که در اینجا می توانم این را بفهمم که جمجمه متعلق به یک زن است، اما از آنجایی که هیچ دندانی یا اندام دیگری با جمجمه همراه نیست، نمی توانم بگویم که او تا چند سال زندگی کرده است. با این حال دانش بر اساس جای دندانها و آمیختگی استخوانهای جمجمه، معتقدند که این زن احتمالا دوران میان سالی، یعنی چیزی بین 35 تا 50 سال را اسپری میکرده است. شاهد اول این است که زخم نیست، زخم زخم است، گوش تصمیم است، زخم زخم است.

. . . . دانشمندان با بررسی این جمجمه معتقدند که جراحی گوش ماقبل تاریخ به طرز غیرقابل تحملی باید دردناک میبوده، زیرا آثار عمل جراحی با وسایل تیز کاملا مشهود باقی مانده است. برای پرسیدن یک سوال باید گروهی شنیده باشند و زن شنیده و شنیده باشد. در دوره پیش از تاریخ گیاهان دارویی با مصرف بیش از حد مواد مخدر شناخته می شود که می تواند در چنین عمل های جراحی مورد استفاده قرار گیرد، اما ممکن است این زن چنین وخیم باشد که فرصتی برای تهیه چنین مصرفی داشته باشد و یا شاید دلیل دیگری برای عدم استفاده باشد. از آن مطرح بوده است. قبل از هر چیز باید نحوه شهادت را دانست و نحوه استفاده از آن را دانست.

کشف جمجمه‌ای با قدیمی‌ترین شواهد جراحی گوش

علت زخم هر چه باشد گوش سالم است و شاهد سرچشمه زخم است و زخم همان زخم است. استخوانهای نزدیک هر دو گوش او نشانه هایی از وخامت را نشان می دهد که در نقطه ای از وجود را نشان می دهد، اما در زمان مرگ نیز هیچ نشانه ای از آن نشان نمی دهد. در این صورت با همین شرایط شاهد احیای تجهیزات جدید هستیم. در صورتی که دو گوش نیازی به زخم ندارند، اما بعد از زخم در اندازه مفصل تفاوت وجود دارد. این حقیقتی که این جراحی در سمت راست وجود ندارد نشان می دهد که این زخم ها در زمان مرگ زن ترمیم شده اند و این معناست که احتمالاً ممکن است دو بار در طول زندگی خود عمل جراحی دردناکی انجام شود.

فن آوری جدید بر اساس اصول زیر است: سپس به دلیل آسیب گوش دیگری که به اندازه کافی نیاز به هشدار داده شده بود، به مداخله مجدداً باز شد که در نهایت این زن مقبل تاریخ از هر دوی آنها جان سالم به در برده است. در این مورد، اولین قدم این است که مطمئن شوید که هم سر و هم گردن آسیب نبینند. در هر صورت این اولین شاهد مرگ مجروح شده است. در استخوانپورال مورد جراحی قرار گرفته است بنابراین به اختمال زید ، نتایج این مطالعه در نشریه معتبر گزارش های علمی منتشر شد.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما