(تصویر) نسخه المپیک سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی شد

[ad_1]

در رفتن سال گذشته، سامسونگ نسخه ویژه ای از گوشی پرچمدار گلکسی اس 21 را در ژاپن به نام گلکسی اس 21 بازی های المپیک منتشر کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه ویژه به افتخار بازی های المپیک تابستانی توکیو طراحی و منتشر شد و اکنون شرکت فناوری کره جنوبی قصد دارد رویداد مشابهی را برای المپیک زمستانی پکن 2022 راه اندازی کند.

به گزارش فرارو، بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ با نام رسمی XXIV المپیک زمستانی از ۶ فوریه ۲۰۱۴ در پکن چین برگزار می‌شود و تا ۱ مارس ۲۰۱۰ ادامه خواهد داشت. از این رو سامسونگ با همکاری برگزارکنندگان رسمی این بازی ها، قصد دارد این رویداد مهم ورزشی، نسخه ویژه ای از گوشی های پرچمدار و تاشو را گرامی بدارد. کهکشان با Flip3 برای ارائه در این کشور.

(تصویر) نسخه المپیک سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی شد

طبق اخبار رسمی، نسخه ویژه این گوشی هوشمند تاشو با گزینه رنگی منحصر به فرد «Winter Dream White» آماده عرضه به بازار است. با این حال، این دستگاه رنگ دوگانه را با نوار مشکی در قسمت بالایی حفظ خواهد کرد. علاوه بر این، قاب و لولاهای این دستگاه طلایی خواهد بود تا حس تجمل و گرما را به کاربر القا کند. در پایین پنل پشتی لوگوی سامسونگ و لوگوی رسمی المپیک زمستانی 2022 پکن قرار دارد.

علاوه بر تغییرات فرمت ذکر شده در بالا، این دستگاه مجموعه ای از تم ها، نمادها و والپیپرهای سفارشی از جمله محتوای بازی های المپیک زمستانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این گوشی هوشمند به یک ساعت صفحه نمایش مجهز خواهد بود که همیشه بر روی قاب آن کار می کند تا متمایزتر از مدل معمولی دستگاه باشد.

(تصویر) نسخه المپیک سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی شد

در مورد قیمت، Samsung Galaxy Z Flip3 Olympic Games Edition با قیمت 1259 دلار در چین برای پیکربندی فضای ذخیره سازی زیر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت، قیمت گذاری خواهد شد. شایان ذکر است که نسخه معمولی این گوشی با همین پیکربندی حدود 1000 دلار آمریکا قیمت دارد که نشان دهنده افزایش قیمت حدود 25 درصدی برای نسخه ویژه بازی های المپیک زمستانی پکن است. البته نمی توان این افزایش قیمت را برای این نسخه خیلی زیاد دانست چرا که ویژگی های اضافه شده به خصوص گزینه های رنگی خاص آن می تواند برای بسیاری گران تمام شود. این گوشی برای پیش خرید آماده است و از 15 ژانویه (25 ژانویه) برای مشتریان ارسال خواهد شد.

به گفته Ferruro، سامسونگ Galaxy Z Flip3 Olympic Games Edition United Set را در همین مجموعه به قیمت 9948 یوان (معادل 5 1565) به فروش خواهد رساند. جدیدترین مجموعه شامل گوشی هوشمند و مانیتور 32 اینچی سامسونگ M7 4K است که به صورت بسته عرضه خواهد شد. مانیتورهای ارائه شده در این پک دارای نمادهای المپیک نیز خواهند بود.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما