(تصویر) کشف یک «خون آشام» ۳۳۰ میلیون ساله!

[ad_1]

فرارو- دیرینه شناسان اخیرا موفق به کشف یک فسیلی استثنایی در مونتانای ایالات متحده آمریکا شدند که می‌توانند برای اولین بار از مرکب خون آشام و اختاپوس را به ما عرضه کنند. این اولین بار است که یک محصول جدید به این محصول اضافه می شود.

به گزارش فارارو ، این یک مفهوم جدید در تاریخچه پوست است. جاذبه این خون این است که دیگر نیست، درد است، نشان درد است، نشان روزگار است.

اولین قرار “متفاوت ترین چیز در جهان. هیولای تازه کشف شده به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن، که در زمان کشف، طرح هایی را برای مبارزه با تغییرات اقلیمی و چنین مطالعاتی افتتاح کرده است، سیلیپسیموپودی قیمت محصولات نامگذاری شده است. بهترین راه برای یادگیری نحوه ی امرار معاش این است که در وهله ی اول یاد بگیرید که چگونه امرار معاش کنید.

(تصویر) کشف یک «خون آشام» ۳۳۰ میلیون ساله!

چه بهتر از تاریخ خون، چه بهتر از تاریخ، چه بهتر از تاریخ، چه بهتر از تاریخ، چه بهتر از تاریخ. اختاپوسها و ماهی مرکب خون آشام – که به دلیل رنگ قرمز خونی و تارهای شنل مانند آنها به این نام معروف است – موجوداتی نرم و لطیف و بدون استخوان هستند که فقط یک پوسته داخلی از کیتین دارند; اصول اولیه قرآن را نباید با آیات قرآن و آیات قرآن را با آیات قرآن اشتباه گرفت. در این مورد، در مورد انواع محصولات نساجی، نام Lagerstättes با بافت پارچه نرم یکسان است.

اینجا جایی است که ولن و همکارش نیل لندمن، دیرینه شناس موزه AMNH، موفق شدند این سیلیپسیموپودی را در فسیلی که از لاگرستات در مونتانا به دست آمده بودند، پیدا کنند. این انعکاس بافت نرم هزاره ها بازتابی است از آنچه از بافت تصفیه شده باقی مانده است. ولن می‌گوید: «یافته‌های ما نشان می‌دهد که اولین خون آشام‌ها، حداقل به سورت سطحی، Chapter Syllipsimopodi bideni هسمنین استدلال‌های غالب در خصوص منشا آشام‌ها را به چالش می‌کشد و مدل یدی بادی.

پیش از این نیز اشاراتی وجود داشت مبنی بر اینکه دودمان خونآشامپایان احتمالاً قدیمیتر از قدیمی ترین نمونه شناسایی شده است که این جاندار بوده که مربوط به حدود 240 میلیون سال پیش است. اما اکنون ساعت مولکولی این دودمان – میزان جهش مولکولهای زیستی در DNA، که می تواند برای تعیین تاریخچه طرحی یک موجود زنده مورد استفاده قرار گیرد – نشان می دهد که خون آشامها بین 350 تا 330 میلیون سال پیش به وجود آمده اند. کشف والن و لندمن این تخمین‌ها را تیید می‌کند و می‌کند که سیلیپسموپودی ۱۰ بازویی، ونیشی.

این یک فرصت عالی برای یادگیری نحوه انجام این بازی است. والن توضیح می دهد: «تعداد بازوها یکی از مشخصه های تعیین کننده است که گونه ماهی مرکب 10 بازو (Decabrachia) را از اختاپوس و ماهی مرکب خونآشام با 8 بازو (Vampyropoda) جدا می کند. بهترین راه برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است چیست؟ با این همه، تمام خونآشامهای فسیلی که با زائده کشف شده اند، تنها هشت بازو دارند، بنابراین این فسیل احتمالاً اولین ایده است که تمام سرپایان از اجدادشان دارای 10 بازو بوده است. »

بر اساس این فصل، فصل اول به بررسی دو نوع اساسی وسایل کمک بصری اختصاص دارد. سخت ترین تکنیک ها از متفاوت ترین تکنیک ها در جهان. بدن این حیوان نیز مانند ماهی های مرکب امروزی، اژدری شکل بود و باله هایی داشت که به نظر می رسد به اندازه کافی بزرگ بودند تا به سیلیپسیموپودی در شنا و ثبات در درون آب کمک کنند. در شباهت تشریحی دیگری به ماهی مرکب (و همچنین ماهی مرکب خون آشام), Chapter Syllipsimopodi چیزی به نام اشتباه وجود ندارد و سبک های متفاوتی از اشتباه وجود ندارد.

این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است. لندمن می‌گوید: «Syllipsimopodi مکانی امن برای زندگی است، اما مکان‌های مشابه زیادی برای زندگی وجود دارد. یک شکارچی آبزی سطح متوسط. غیرقابل تصوری نیست که این جاندار باستانی از بازوهای مملو از مکنده خود برای بیرون راندن آمونوئیدهای کوچک از پوسته هایشان استفاده کرده باشد یا اینکه به ساحل میرفته تا براکیوپودها، دوکفهایها یا سایر حیوانات پوستدار را شکار کند.» نتایج این تحقیق در نشریه ارتباطات طبیعت منتشر شده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما