تفاهم نامه ای بین ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری گدیر در زمینه تحول دیجیتال منعقد شد

[ad_1]

ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری گدیر در زمینه سرمایه گذاری تحول دیجیتال قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نمایشگاه ایران تلکام 1400 صبح امروز 4 دی ماه برگزار شد که در آن مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گدیر و مدیرعامل و رئیس گروه مالی گدیر، دکتر سید امیرعباس حسینی حضور داشت. دکتر. تفاهم‌نامه بین بیژن عباس‌یارند، مدیرعامل ایرانسل و معاون فنی و مهندسی ایرانسل و مدیرعامل آزمایشگاه‌های ایرانسل، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانسل و گدیر با هدف ارتقای بهره‌وری و هوشمندی «مشارکت و سرمایه‌گذاری در تحول دیجیتال» امضا شد. امضای فاینانس جدید با استفاده از فناوری در صنایع مادر کشور و پالایش نفت، متالورژی، سلامت دیجیتال.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران و شرکت سرمایه گذاری گدیر، یک هلدینگ چند رشته ای است که مالکیت شرکت های پتروشیمی، پالایشی، معدنی، مالی و فناوری اطلاعات را کنترل می کند و ثبت نام کرده است. بیانیه، برداشت.

این تفاهم نامه با فرصتی ارزشمند برای صنعت مادر به منظور بهره گیری از زیرساخت های ارتباطی و دیجیتال به پایان رسید. همچنین در این جوینت ونچر زمینه های رشد و توسعه اکوسیستم نوآوری ایران با طراحی پلتفرم هوشمند، همکاری با شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های پتروشیمی، سلامت، معدنی، فلزات، حمل و نقل و زنجیره ارزش ایجاد شده است. صنعت اطلاعات

یکی از اهداف اصلی این تفاهم نامه ارائه خدمات جدید در بسترهای 5G با استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل کلان داده در صنایع بومی است.

ایجاد زیرساخت های ایمن، پایدار و به روز برای صنایع مادر، توسعه زیرساخت های ارتباطی و تبادل داده در صنایع پتروشیمی، متالورژی و انرژی، ایجاد کسب و کارهای جدید مرتبط با فناوری مالی، سرمایه گذاری مشترک در استارتاپ های هوش مصنوعی، Big Data، Fintech و IoT. . همکاری و هماهنگی متقابل در زمینه ارزش آفرینی و توسعه فناوری های نوین در حوزه هوشمندسازی از دیگر اهداف این همکاری است.

شرکت سرمایه گذاری دی به عنوان متولی سرمایه گذاری های نوآورانه در گروه گدیر و گروه ایرانسل، شاخه نوآوری و توسعه بستر طوفان فکری ایرانسل، روند رسیدگی به موارد ذکر شده در تفاهم نامه را هدایت و اجرا می کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گدیر در مراسم امضای این تفاهم نامه، ایرانسل را افتخاری برای کشور دانست و با اشاره به وجود دانش و تجربه مناسب، از دو طرف خواست تا کارگروه های مربوطه را برای اجرای آن تشکیل دهند. اجرای این تفاهم نامه.

حسینی به برنامه های این شرکت برای تحول دیجیتال به ویژه در حوزه معدن، مالی و سلامت دیجیتال اشاره کرد و ایرانسل را برندی شناخته شده، با تجربه و توانمند توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال دو طرف بتوانند پروژه های متعددی را راه اندازی کنند.

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به دیدارهای اخیر وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی ایرانسل با معاون وزیر، اطلاع رسانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: تحول دیجیتال یکی از موضوعاتی است که مجلس شورای اسلامی بر آن تاکید کرده و به آن پایبند بوده است. .

عباسی آرند مزایای داشتن ذینفع خارجی در ایرانسل، ارائه تجربه بین المللی از طریق شریک خارجی و حمایت سهامداران و اعضای هیئت مدیره ایرانی و خارجی از پروژه های تحول دیجیتال در ایرانسل را تشریح و به آن اشاره کرد. تجربه موفق گروه اسنپ. ، همکاری ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری گدیر برای اشتغال زایی و حمایت از کسب و کارهای دیجیتال را که برای کشور مفید و مثبت بود ارزیابی کرد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در سالن 8 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 1400 که از 2 تا 5 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

با نبض زندگی دیجیتال، ما جدیدترین محصولات و خدمات خود را در زمینه های مختلف از جمله فناوری ارتباطات، نوآوری و تحول دیجیتال و راه حل های سازمانی معرفی کرده ایم.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکارهای نوآورانه (ایران تلکام 1400) صبح روز پنجشنبه 2 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شرکت های مطرح مخابراتی ایران از جمله ایرانسل و فعالان حوزه ICT آغاز به کار کرد.

امضای قرارداد همکاری ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری گدیر در زمینه تحول دیجیتال //// گزارش

ایرانسل، رکورددار سرعت اینترنت و اولین ارائه دهنده تلفن همراه 5G (5G) در ایران، در این نمایشگاه بین المللی، با ایجاد زنجیره خدمات دیجیتال، کسب و کارهای نوپا را با جدیدترین محصولات و خدمات در حوزه زندگی دیجیتالی می سازد. از جمله برنامه سوپر ایرانسل من، API Digital Exchange Market Y’ello Hub یک راه حل دیجیتالی برای خدمات تبلیغاتی Y’ello Adwise، پلتفرم یادگیری آنلاین داناپلاس و راهکارهای هوشمند مبتنی بر فراداده است.

مجموعه ساب ایرانسل میزبان همایش ویژه سه محور «تحول دیجیتال از رویا به واقعیت»، «تاثیر نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری اطلاعات و کسب و کارهای دیجیتال»، «5G محرکی قدرتمند برای خدمات اینترنت اشیا» است. و “اقتصاد و تجارت نقش شبکه 5G” وجود دارد.

این همایش روز جمعه 3 آذر 1400 در سالن کنفرانس اولین نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. ایرانسل در حال حاضر رکورددار تعداد سایت های تجاری سرعت و 5G در ایران است که هشت سایت تجاری نسل پنجم را شامل می شود.

اقدامات ایرانسل در فرآیند ارتباط با مشتری هوشمند و دیجیتالی شامل سامانه پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیم کارت ایرانسل با پیش شماره جدید 0900، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، درگاه حراج شماره رند، حساب چند کاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه شماره 4444*. از دیگر قسمت های غرفه ایرانسل می توان به تلویزیون اینترنتی لنز، درگاه احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز اشاره کرد.

ارائه جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات B2B بخشی دیگر از غرفه ایرانسل است.

در این بخش به عنوان مثال همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت به عنوان اولین ورود در نسل پنجم تلفن همراه در عرصه صنعت ایران بیان شده است.

خدمات پشتیبانی تخصصی ایرانسل از توانخواهان، توسعه پوشش اینترنت پرسرعت روستایی، حفاظت از محیط زیست و تلاش برای کاهش ردپای کربن، ساخت مدرسه در مناطق محروم و سیل زده از فعالیت ها و برنامه های ایرانسل است. پایداری و مسئولیت اجتماعی به بازدیدکنندگان معرفی شد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکارهای نوآورانه (ایران تلکام 1400) با رعایت پروتکل بهداشتی از تاریخ 2 تا 5 دی، 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران 8 برگزار می شود.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما