قالیباف: توضیح دیگر برای عدم شفافیت

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما نیاز به یک تغییر نگرش و باور اساسی در شیوه حکمرانی امروز خود داریم و باید حکمرانی را بنا کنیم که ارکان آن به مردم باوری و خداباوری است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف روز شنبه، 16 بهمن ماه، در یک پیام ویدیویی در اولین همایش از سلسله همایش های «همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب» که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم بر اساس سنتهای الهی به پیروزی رسید و در این راستا نوعی پیوند بین امام (ره) و امتداد بر سر اعتقادات ایجاد شد که به وحدت منتهی و قدرت جریان انقلاب را به دست آورد که نظام طاغوت را به دست آورد. را از جا کند و از ریشه درآورد.

وی با بیان اینکه امام راحل خداباور و مردم باور داشتند، افزودند: ایشان بر همین اساس بودند ما را به خودباوری رساندند و به ما اعتماد به نفس برای انجام کارهای بزرگی مثل انقلاب اسلامی دادند و امروز رمز چیزی جز این نیست.

وی ادامه داد: در طول سالهای پس از انقلاب هر جا که خداباوری و سنتهای الهی را به عمل آورد و زمینه فعالیت مردم را فراهم کرد، راه را برای انجام بزرگترین کارها و عبور از سخت ترین مشکلات را فراهم ساخت و کامان را از کارآمدی انجام داد. شیرین شدیم.

قالیباف خود را نیز معرفی کرد: وقتی از کارآمدی سخن میگوییم باید به تجربه تاریخی در انقلاب اسلامی نیز رجوع کنیم چراکه کارآمدی بهمعنای غلبه بر چالش ها با استفاده از تعداد زیادی از نیروها است و جز با مردم باوری و خداباوری از چالش ها مقدور می شود.

وی تاکید کرد: در موضوع مردم باوری، باید تمرکزمان بر روی حل مشکلات مردم باشد و با قرار دادن آن بهعنوان هدف اصلی، بدانیم که مردم، ذی نفع واحدی هستند و توجه داشته باشند که اولویت را با مردم محروم کنند و پابرهنگانی داشته باشند که به زیبای آن ها بپردازند. امام (ره)، طعم فقر را چشیده‌اند. مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل شود که مردم درک خوبی از آنچه در حال وقوع است و آنچه در پشت صحنه می گذرد دارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خداباوری به معنای قلبی قلبی و یقین به سنتهای الهی است، افزود: سنتهای الهی در اصل، حاکم بر مسائل تاریخی و اجتماعی بوده و از طریق وحی به همه بشریت و ما رسیده است و ما نیز آن را داریم. ما در اسلام تجربه و درک پیدا کردیم و حقیقت و حکمت و حکمت و حکمت را آموختیم که اساس همه ماست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربه تاریخی انقلاب اسلامی در رعایت سه اصل و گذر از دوران دفاع مقدس، ادامه داد: هنوز هم با هیچ حساب مادی نمی توان گفت که با استقلال کامل از قدرت های آن زمان و دو قطبی جهان. که در اختیار شوروی و آمریکا بود، با تجهیزات ساده ای که در جنگی هشت ساله پیروز شد، اما سوال اصلی این است که ما با داشتن این تجربه تاریخی وقابل تکرار در حل دیگر چالش ها از جمله مشکلات اقتصادی، فرهنگی یا آسیب های اجتماعی، باوری. م به مردم و سنت های الهی را گذاشته اند؟

وی با اشاره به لزوم بنای حکمرانی جدید در کشور افزود: هدف اصلی در حکمرانی نو، کارآمدسازی اداره جامعه برای حل مسائل مردم بود که شیوه تصمیم گیری آن از سه جامعه مردمی سازی، هوشمندسازی و شفاف سازی تشکیل و استفاده از فناوری های نو، ابزار اصلی بود. ممنوعیت ظلم وجود دارد.

قالیباف بیان کرد: باید تفکیک نگرش فعلی خود به اداره جامعه را دور ریخته و به یک حکمرانی جدید مبتنی بر ارکان خداباوری، مردم باوری، اصول عدالت و معنویت و با استفاده از شیوه های نو شفاف سازی و شیوه اداره جامعه بر اساس مکتب امام. (ره) و انقلاب دست پیدا کنیم که این نوگرایی در حکمرانی، مقدمات و الزاماتی دارد و بی تردید شایسته سالاری در عرصه سیاسی از مهمترین این الزامات است چرا که دوره دفاع مقدس به ما نشان داد نوسازی نظام جز با مدیریت افراد معتقد به انقلاب، کارآمد و باتقوا ممکن نیست.

وی افزود: شایسته‌گرایی در سایه‌ی همدلی نیروهای انقلاب در جهت مردم قابل وصول است و بر این اساس کارآمدی در گرو وحدت بوده و وحدت نیز باید در جهت کارآمدی باشد.

مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت بدون کارآمدی و کارآمدی بدون وحدت اثری نخواهد داشت، افزودن: کارها نیز جز با شایسته سالاری ممکن است و اگر وحدت ما بر اساس شایسته سالاری باشد و نتوانیم از میزان کارآمدی های انسانی استفاده کنیم، در عمل نیز بسیار زیاد است. موفق و پیروز باشید، موفق باشید و موفق باشید.

وی گفت: ما بهترین های جهان هستیم، ما بهترین های جهان هستیم، ما بهترین های جهان هستیم، ما بهترین های جهان هستیم. برای موفقیت در کسب و کار وابسته به بیش از شانس نیاز دارید و برای موفقیت در کسب و کار وابسته به بیش از شانس نیاز دارید.

قالیباف خود را یادآوری می کند: مردمی که را باور کرده و ایمان دارد که می تواند به ایران قوی حرکت کند، باید به پیشقرای جوانان مؤمن و خلاق در این مسیر حرکت کند و در مقابل، دشمنی که تلاش می کند تا این اعتماد به نفس و ایمان باشد. به ما می‌توانیم برا از مردم و جوانان ما بگیریم.

وی همچنین اظهار کرد: دشمن هر کاری می کند تا محاسبات ما را عوض کند و در این راستا دو هدف «القای ما نمی توانیم» و «فاصله انداختن بین ملت و دولت و امام (ره) و امت» را دنبال می کند چراکه میداند رمز پیروزی ما. هدف و مقصود مردم این است که بهترین و بهترین بهترین و بهترین بهترین و بهترین بهترین و بهترین بهترین باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این پیام ویدئویی با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی یک چراغ راهنما و نامهای است برای درک سرشت و سرنوشت انقلاب است، گفت: این بیانیه یک دیدگاه درست نسبت به تاریخ و مبانی انقلاب اسلامی به ما است. می‌دهد و بیان می‌کند که اکنون در کدام نقطه ایستاده‌ام و کجا هستیم و نشان می‌دهد که ماهیت این مفهوم درک اصل مفهوم و ماهیت محصول است.

وی ادامه داد: چیزی که امروز بیش از هر چیزی به آن نیاز داریم، جماع و همبرد بر اساس این نگاه راهبردی بین مومن به مبانی انقلاب اسلامی است و نهادهای انقلابی نیز باید از یک طرف در جهت همین بیانیه، به صورت راهبردی عمل کنند. و در خدمت بالندگی نیروهای انقلاب باشند و از طرفی دیگر راه را برای توسعه عاملیت مردم باز کرده و جریانهای مردمی را برای پذیرش نقشهای مهم در چلهی دوم انقلا توانمند سازند.

قالیباف در پایان ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این همایش، پیشنهاد امیدواری کرد که این همایش مقدماتی برای اجمالی نهادها و نیروهای انقلابی در این استان و استانها تا مردم از سایر طعم های شیرین نتایج و خروجی های آن کارآمدی و امیدواری و یک سرمشقی است. می .

در پایان این همایش سه مقاله ارائه شده توسط سرنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی، عباس رنجبر شهردار کلانشهر تبریز و علی اصغر عباسزاده مدیرکل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان شرقی بهعنوان مقالات برتر این همایش معرفی شدند.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما