داریا شریک دائمی محصولات Shop.ir می باشد

[ad_1]

یعنی شامل گارانتی نمیشه؟ بنابراین چه کار کنم اکثر مردم این سوالات را در مورد ضمانت نامه های نامعتبر می شنوند. همه ما می دانیم که محصولات معیوب و مشکل دار در شرایط خاصی می توانند به دست خریدار برسند. این تقریباً اجتناب ناپذیر است. برای این منظور سرویسی به نام خدمات پس از فروش برای جبران خسارت مشتریان ایجاد شده است تا در صورت بروز چنین مشکلی، مشتریان آسوده خاطر شوند. در این مقاله به بررسی خدمات پس از فروش محصولات Shop.ir می پردازیم. پس با ما همراه باشید

معرفی مختصر شرکت داریا

داریا همراه پایتخت تجربه زیادی در زمینه واردات گوشی های سامسونگ و خدمات پس از فروش آن دارد. این شرکت به لطف خدمات مفید و کارآمد خود توانست به سرعت جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند و نام آن نوعی آرامش خاطر برای خریداران است. از طرفی مغازه هایی که می خواستند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند به سراغ گارانتی داریا رفتند. ارائه خدمات در داریا مطابق با استانداردها و هنجارهای سامسونگ بوده و از این نظر مزیت محسوب می شود. این شرکت روابط گسترده ای با سامسونگ برای بهبود کیفیت خدمات مشتریان برقرار کرده است.

محصولات سامسونگ shop.ir را با گارانتی معتبر خریداری کنید

Shop.ir همواره در تلاش بوده تا مشتریان وب سایت خود را از بهترین خدمات موجود راضی و راضی نگه دارد. تمامی گوشی های سامسونگ در فروشگاه ما با گارانتی داریا تقدیم شما می شود. ما همیشه سعی کرده ایم خدمات مناسب را ارائه دهیم. بنابراین در خدمات پس از فروش باید به اصول خود پایبند باشیم و از خدمات بازار با کیفیت برای محصولات استفاده کنیم. واردات گوشی های موبایل سامسونگ توسط داریا کاملا قانونی و معتبر بوده و منشور حقوق مصرف کننده این شرکت شامل خدمات جامع و جامع می باشد.

منشور حقوق مصرف کننده شرکت داریا

  • کلیه خدمات فنی ارائه شده و تعویض تا 6 ماه شامل گارانتی می باشد.
  • مدت پشتیبانی و تامین قطعات از تاریخ فروش 5 سال می باشد.
  • ارائه فیش رسید جهت دریافت فرم کامل اظهارنامه مشتری و دریافت گوشی از سوی شرکت الزامی می باشد.
  • برای هر سرویسی (چه دستگاه دارای گارانتی باشد و چه نباشد) رسید لازم است.
  • شرکت ها و آژانس ها موظفند قبل از شروع تعمیرات، محدودیت های هزینه را اعلام کنند.
  • حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخگویی اولیه به مشتری 3 روز کاری می باشد.
  • در طول مدت گارانتی 18 ماهه، در صورت پذیرش گوشی و طی مراحل انجام کار توسط کارشناسان فنی، اطمینان حاصل شود که مشکل با تعمیر قابل حل نیست و تلفن همراه مورد قبول مشمول شرایط ابطال گارانتی نمی شود، شرکت موظف است موبایل آکبند را با همان مدل (در صورت وجود) جایگزین کنید.

شما می توانید نسخه کامل این منشور را به همراه کلیه مقالات و یادداشت ها در سایت رسمی شرکت داریا مطالعه فرمایید.

دفاتر خدمات پس از فروش

این شرکت دارای دفاتر متعددی در تهران می باشد و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش سایر شهرها بهتر پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. همچنین این شرکت دارای دفتر خدمات پس از فروش در نزدیکی Shop.ir مجتمع کامپیوتری در پایتخت می باشد.

داریا در حومه تهران نیز دفتر دارد. از جمله می توان به نمایندگی رباط کریم، اسلامشهر و پردیس اشاره کرد.

همچنین در استان البرز، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کوم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، مرکزی، همدان و یزد نماینده دارند.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما