تفاوت جدید حسن یزدانی; 10 یا 300 میلیون واقعیت چیست؟

[ad_1]

حسن یزدانی چهره شاخص کشتی آزاد ایران و جهان با وجود حضور مستمر در سال های گذشته در لیگ برتر باشگاه های کشور، امسال یکی از غایبان بزرگ این رقابت ها بود. البته، با توجه به المپیک و مسابقات قهرمانی جهانی که او به دست آورد، قابل درک بود که River Supernatural Wisdom تمایلی به کشتی گرفتن در لیگ 1400 نداشت.

به گزارش شرق، یزدانی با وجود اینکه بعد از این دو اتفاق مهم دچار جراحات جزئی شد اما آنقدر درگیر مراسم اهدای جوایز در شهرهای مختلف بود که فرصت تمرین نداشت. در همین حال، مرحله مقدماتی لیگ به پایان رسید و قهرمان المپیک 2016 ریودوژانیرو برای فینال لیگ به روی تشک رفت. بر اساس قوانین اتحادیه لیگ کشتی، تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی می توانند برای جذب کشتی گیران جدید اقدام کنند.

اینجا بود که باشگاه فولاد آمل انتصاب یزدانی را اعلام کرد و حاضر شد در این مرحله با او کشتی بگیرد. خبری از حضور نایب قهرمان المپیک توکیو نیست. در حالی که علاقه مندان به کشتی جلوی تلویزیون نشسته بودند تا بار دیگر کشتی زیبا و جذاب این کشتی گیر دوست داشتنی را تماشا کنند، تصمیم گرفتند در مراسم وزن کشی لحظه آخری شرکت نکنند.

پیجمن درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که در سالن مسابقات حضور داشت خستگی و مصدومیت یزدانی را علت این حادثه عنوان کرد: می‌کارد؛ در حالی که در سالن مسابقه حضور داشت. به همین دلیل بهتر بود در مرحله پایانی لیگ شرکت نکند.» قرارداد ستاره کشتی آزاد ایران با نایب قهرمان لیگ ساختگی بود و از آنها پولی نگرفت.

بابک بهمنی می گوید: از حسن یزدانی به خاطر شجاعتش تشکر می کنم، پولی نگرفت و گفت اگر بهتر شوم کشتی می گیرم، گفت سفید امضا می کنم اما در تیم بود و تمرین می کرد و می داد. نکات فنی لازم به کشتی گیران «ما مدیون روح بچه های یزدانی هستیم.» روالی که شروع شد این بود که جدا از توافقات روی کاغذ، پشت صحنه توافقات دیگری هم وجود داشت؛ مثل خیلی از قراردادهای تجاری دیگر در ایران. بازی

نکته دیگر اینکه وقتی ورزشکاری که دو مدال المپیک و پنج مدال جهانی کسب کرده است به بالاترین سطح ورزش حرفه ای دنیا می رسد، بدون در نظر گرفتن هیچ موضوعی بحث اقتصادی مسابقات لیگ را نادیده می گیرد و فقط برای افزایش شور و نشاط از آن چشم پوشی می کند. سایر کشتی گیران تیم سوال دیگری که باور آن را سخت می کند این است که چگونه کشتی گیر مانند کامران قاسم پور که از نظر سابقه کاری از حسن یزدانی فاصله زیادی دارد بابت کشتی نگرفتن در لیگ 400 میلیون تومان از تیم صنایع مازندران گرفت اما ماژانی معروف این کار را می کند. نه اما پس از این دیدارها شایعات مختلفی مبنی بر توافق رسمی حسن یزدانی و لیگ به گوش رسید. برخی رسانه ها روز گذشته مدعی شدند که قرارداد قهرمان کشتی آزاد جهان در سازمان لیگ به مبلغ 10 میلیون نفر تمام شده است.

اما حالا بر اساس اطلاعات موثقی که به «کوسه ها» رسیده، مشخص شده است که حسن یزدانی در ازای دریافت 300 میلیون تومان از فولادین آمل، در نیمه نهایی و فینال لیگ حضور خواهد داشت. کشتی گیران این تیم به او روحیه دادند. وی با حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ، در فینال لیگ به مصاف آرتور نایفانوف از روسیه رفت که مدال برنز المپیک توکیو و مدال برنز مسابقات جهانی (2021) را کسب کرد. ).

او در نیمه‌نهایی اخیر المپیک و قهرمانی جهان دو بار نایفانوف را شکست داده است و قبلاً یک کشتی‌گیر را شکست داده است. در وزن 86 کیلوگرم دیدار فینال هادی وفایی پور جانشین یزدانی در دیداری یک طرفه با نتیجه 11 بر صفر مغلوب احمد باجری شد که با این پیروزی صنایع مازندران قهرمان لیگ شد. .

بدون شک حضور یزدانی در فینال به آملی کمک می کرد تا شانس خود را برای پیروزی در دیدار مقابل صنایع مازندران افزایش دهد. حسن یزدانی احتمالا باید برای نبرد دوم آماده شود. به دعوت فدراسیون کشتی آمریکا از تیم ملی سبک آزاد ایران، تیم های ملی دو کشور در دیداری دوستانه در ایالت تگزاس به مصاف هم خواهند رفت.

مردم آمریکا زمان برگزاری این مسابقات را در ماه فوریه اعلام کرده اند. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هنوز ترکیب تیم اعزامی به تگزاس را اعلام نکرده است اما شنیده ها حاکی از آن است که ایران با تیم اصلی خود که در دنیای نروژ به میدان رفته روی تشک خواهد رفت. جام. در این صورت دوستداران کشتی باید منتظر دیدار جذاب دیوید تیلور و حسن یزدانی دو چهره شاخص وزن 86 کیلوگرم جهان باشند.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما