تنها 38 درصد از کاربران از انتشار ویندوز 11 – Zomit مطلع هستند

[ad_1]

در 5 اکتبر ، مایکروسافت نسخه جدیدی از سیستم عامل دسکتاپ خود ، ویندوز 11 را منتشر می کند. تعدادی ویژگی مفید به ویندوز 11 اضافه شده است ، و ردموندی ها در حال بررسی نسل جدیدی از سیستم عامل برای عموم و معرفی از محصولات جدید سرفیس

به گزارش Gizchina ، Saving.com چند روز پیش یک نظرسنجی انجام داد و طبق نتایج ، از 1042 نفری که در نظرسنجی شرکت کردند ، تنها 38٪ از انتشار نسخه جدید Matapihi اطلاع داشتند.

مقالات مرتبط:

جالب است بدانید که برخلاف تصور رایج ، جوانان کمتر از بزرگسالان می گویند. بر اساس نتایج این نظرسنجی ، 56 درصد از افرادی که از انتشار آخرین نسخه متاپیحی مطلع هستند ، بالای 55 سال سن دارند. تنها 28 درصد از افراد 18 تا 24 ساله از انتشار ویندوز 11 مطلع هستند.

دو سوم از افراد مورد بررسی نمی دانستند که سیستم آنها می خواهد ویندوز 11 را اجرا کند. همچنین ، 45 درصد از شرکت کنندگان هنوز نمی دانند که آیا به نسخه جدید ویندوز ارتقا می دهند یا خیر. از 55 درصد باقی مانده ، 41 درصد گفته اند که به ویندوز 11 ارتقا می دهند و 14 درصد نیز گفته اند که هرگز به آخرین نسخه ویندوز ارتقا نمی دهند.

پنجره 11

ویژگی اصلی ویندوز 11 برای افرادی که تصمیم به ارتقاء رایانه خود دارند پشتیبانی از اجرای برنامه های Android است. علاوه بر این ، 14 درصد از این کاربران دلیل ارتقا به نسخه جدید ویندوز را نسخه جدید این سیستم عامل عنوان کردند و 13 درصد از آنها ادعا کردند که قابلیت های بازی منتشر شده در ویندوز 11 دلیل واقعی ارتقا به این سیستم عامل است. سیستم عامل. ناگفته نماند که برای 11 of از شرکت کنندگان ، دلیل بروزرسانی سایر ویژگی های این سیستم عامل به نسخه جدید Matapihi.

پس از ماه ها آزمایش ، مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز 11 22000.194 را برای کاربران Insider منتشر کرد. پس از انتشار اولین نسخه برای عموم مردم و ثبات این سیستم عامل در 4 اکتبر ، می توانید آن را بارگیری کنید. بله ، در حال حاضر امکان حذف ویندوز 11 وجود دارد. اما برای انجام این کار ، باید مراحل دیگری را انجام دهید.

برای حذف و نصب ویندوز 11 ، ابتدا باید بررسی کنید که سیستم شما با الزامات مایکروسافت مطابقت دارد. برای انجام این کار ، می توانید از ابزار PC Health Check مایکروسافت ، با ویژگی جدیدی که چند روز پیش در دسترس بود ، استفاده کنید. اگر سیستم شما الزامات را برآورده می کند ، فقط باید با Microsoft Insider ثبت نام کنید. پس از اتمام این مراحل ، می توانید ویندوز 11 را حذف نصب کرده و روی سیستم خود نصب کنید.

نظر کاربران Zomit در مورد Microsoft Windows 11 چیست؟ آیا سیستم شما شرایط لازم برای نصب این سیستم عامل را دارد؟

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما