جدیدترین راهنمای استعلام و خرید بیمه خودرو و بیمه موتور

[ad_1]

بیمه شخص ثالث موتور و خودرو برای حامی شما در تصادفات جاده ای

همانطور که می دانید وسایل نقلیه جزء جدایی ناپذیر جامعه امروزی هستند و خودروها و موتورسیکلت ها را نمی توان حذف کرد، بنابراین تصادفات همیشه یک نگرانی هستند. بنابراین بیمه شخص ثالث خودرو و موتور می تواند همیشه در زمستان 1400 به عنوان کمک مالی نزد بیمه و رانندگان باشد. از بین طرح های بیمه ای ارائه شده توسط شرکت های مختلف بیمه، بیمه شخص ثالث رایج ترین و پرطرفدارترین بیمه نامه است. شاید دلیل اصلی اجباری بودن این بیمه نامه باشد، اما پوشش این بیمه نامه در صورت بروز حادثه به بیمه گر کمک می کند و عواقب ناشی از خسارت را جبران می کند. استفاده ایمن از این وسیله نقلیه و به دست آوردن مزایای آزادی عمل در هنگام رانندگی بسیار مهم است. حتما بیمه موتور سیکلت خوب با پوشش مناسب برای آن تهیه کنید. حال سوال این است که چگونه می توان بیمه موتور سیکلت را دریافت کرد؟ بیمه موتور سیکلت برای ما چه کند؟ بیمه شخص ثالث خودرو و موتور سیکلت را می توان از شرکت های مختلف بیمه تهیه کرد. در این مطلب از بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه زمینی برای شما می گوییم، با ما همراه باشید.

دلیل نامگذاری بیمه شخص ثالث

در بیمه شخص ثالث شرکت بیمه شخص اول را شرکت بیمه شخص ثالث و مصدوم حادثه را شخص ثالث می نامند. از نام بیمه نامه شخص ثالث خودرو مشخص است که غرامت فقط به زیان دیده پرداخت می شود و به راننده مقصر خسارت پرداخت نمی شود اما در بیمه خودرو علاوه بر پرداخت هزینه شخص ثالث، زیان دیده. راننده نیز جبران می شود.

بیمه شخص ثالث خودرو و پوشش آن

در بیمه شخص ثالث خودرو، خسارت مالی و جانی زیان دیده تا سقف مسئولیت شرکت بیمه جبران خواهد شد. در واقع شرکت بیمه با دریافت حق بیمه از شرکت بیمه تا سقف مشخصی حادثه را جبران می کند. تعریف پوشش زندگی و مالی به شرح زیر است:

صدمات جسمی: ​​در این پوشش میزان غرامت بستگی به نوع آسیب جسمی وارد شده به شخص ثالث دارد. صدمات تصادفی عبارتند از: شکستگی، ناتوانی، ناتوانی موقت یا دائم، ناتوانی جزئی و کامل، هزینه درمان یا دیه.

غرامت مالی: در صورت تلف یا خسارت به اموال شخص ثالث در تصادف رانندگی، غرامت شامل غرامت مالی می شود. به عنوان مثال: ماشین آسیب دیده آسیب دیده است. شرکت بیمه ای که از آن بیمه شخص ثالث خودرو گرفته اید، با توجه به نوع پوشش بیمه شخص ثالث و حداکثر سقف حمایت بیمه ای، جبران خسارت می کند.

محاسبه نرخ بیمه شخص ثالث

مبنای محاسبه میزان پوشش مالی و فیزیکی برای خرید حق بیمه شخص ثالث و بیمه شخص ثالث خودرو بر اساس ماه های حرام می باشد (چهار ماه: القاعده، حجه، محرم و رجب حرام است. ماه ها در تقویم قمری). میزان غرامت فردی که در تصادف رانندگی فوت می کند با میزان ذکر شده تعیین می شود. بر این اساس، بیمه مرکزی هر ساله حداقل و حداکثر حق بیمه شخص ثالث را بر اساس نرخ بازخرید و تعداد سیلندر خودرو به شرکت های بیمه اعلام می کند. کل مبلغ تعیین شده توسط قوه قضائیه در سال 1400، 640 میلیون تومان و در ماه های غیرحرام 480 میلیون تومان بوده است.

برای خرید اینترنتی ارزان ترین بیمه شخص ثالث خودرو به لینک زیر مراجعه کنید:

https://bimeh.com/thirdparty

بیمه شخص ثالث خودرو و پوشش آن

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت مانند بیمه شخص ثالث خودرو الزامی است و این خودروهای پرخطر باید مشمول شرایط این بیمه نامه باشند. در صورتی که پلیس راهنمایی و رانندگی موتورسیکلت شما را متوقف کند و مدارک مورد نیاز بیمه نامه شخص ثالث خود را ارائه نکنید، تخلف شده و موتورسیکلت شما توقیف می شود.

جدیدترین راهنمای استعلام و خرید بیمه خودرو و بیمه موتور

غرامت مالی و شخصی از جمله بیمه شخص ثالث موتور و خودرو

بیمه شخص ثالث خودرو و موتور تفاوت چندانی ندارد. شاید تنها تفاوت بیمه نامه های این دو خودرو در پوشش هایی باشد که ارائه می کنند. پوشش بیمه شخص ثالث خودرو شامل:

زیان مالی شخص ثالث در حادثه: بر اساس حمایت بیمه شخص ثالث خودرو، شرکت بیمه علاوه بر راننده مقصر، شخص ثالث حادثه را نیز جبران می کند.

خسارت شخص ثالث در تصادف: شرکت بیمه میزان خسارت را با توجه به نوع خسارت شخص ثالث در حادثه ارزیابی می کند و با توجه به پوشش بیمه شخص ثالث موتور سیکلت خسارت پرداخت می کند.

فقدان راننده مقصر: در صورت مجروح شدن موتورسیکلت سوار بر اثر تصادف، می تواند طبق قوانین بیمه موتور سیکلت برای جبران خسارت از شرکت بیمه اقدام کند.

به طور کلی پوشش بیمه شخص ثالث موتورسیکلت به شرح زیر است:

  • غرامت فوت و ناتوانی
  • هرگونه ضرر مالی شخص ثالث
  • برخورد با هر جسم ثابت یا متحرک
  • هزینه آسیب وارده به وسیله نقلیه یا محموله آن
  • هزینه درمان شخص ثالث در صورت آسیب دیدگی ناشی از تصادف موتورسیکلت

بیمه موتور سیکلت بدون مجوز

از آنجایی که خرید بهترین بیمه موتورسیکلت مانند بیمه شخص ثالث خودرو الزامی است، طبق قوانین بیمه موتورسیکلت، در صورت وقوع تصادف بدون گواهی و مقصر بودن موتورسوار، شرکت بیمه بدون قید و شرط خسارت پرداخت می کند، اما وجه مسترد خواهد شد. بازپرداخت شد. بیمه گر راکب مقصر الزامی است و در صورت تلفات جانی بر اثر تصادف یا حادثه و پرداخت دیه امکان پرداخت از طریق شرکت بیمه وجود ندارد زیرا طبق ماده 3 قانون بیمه موتور سیکلت پرداخت دیه شرط است. راننده مقصر گواهینامه رانندگی است.

عوامل موثر بر هزینه بیمه موتور سیکلت

هزینه بیمه شخص ثالث با توجه به نرخ بیمه نامه و پوشش انتخابی موتورسیکلت تعیین می شود. نوع موتور در هزینه بیمه نامه تاثیر مستقیم دارد و هر چه چرخ و سیلندر موتورسیکلت بالاتر باشد هزینه بیمه شخص ثالث نیز بیشتر می شود. موتور سیکلت ها به طور کلی به چهار دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • موتور سیکلت گازسوز
  • موتور سیکلت یک سیلندر دنده
  • دو سیلندر و موتور سیکلت روی آن
  • سه چرخه و موتور سیکلت سایدکار

جدیدترین راهنمای استعلام و خرید بیمه خودرو و بیمه موتور

خرید اینترنتی ارزانترین بیمه خودرو و موتور سیکلت

ارزان ترین بیمه شخص ثالث را بخرید

همانطور که در این متن توضیح داده شد، قطعا اهمیت خرید بیمه شخص ثالث خودرو و موتور سیکلت برای شما ثابت شده است. به طور معمول شرکت های بیمه بیمه شخص ثالث خودرو را به صورت بلند مدت با اعتبار یک ساله و به صورت کوتاه مدت سه ماهه یا شش ماهه ارائه می کنند. البته اعتبار بیمه موتورسیکلت همیشه یک ساله است و بیمه کوتاه مدت موتور سیکلت وجود ندارد. برای خرید انواع بیمه موتور از جمله بیمه شخص ثالث موتور سیکلت به بیمه نامه قبلی و کارت موتور نیاز دارید. اگر هنوز کارت موتورسیکلت شما صادر نشده است، می توانید از فاکتور فروش پلمپ شده و مجاز برای خرید بیمه نامه استفاده کنید. شرکت های مختلف بیمه نیز این بیمه نامه ها را ارائه می دهند، اما انتخاب بهترین و ارزان ترین بیمه شخص ثالث همیشه یک دغدغه است. بیمه گذاران می توانند از خدمات پلتفرم های بیمه مانند بیمه دات کام استفاده کنند و بیمه شخص ثالث را به صورت آنلاین خریداری کنند. کارگزاری بیمه دات کام با مجوز رسمی از بیمه مرکزی با شرکت های بیمه در سراسر کشور همکاری می کند تا بیمه نامه شما را در کمترین زمان ممکن تحویل دهد. همچنین می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی سایت bimeh.com در زمینه انتخاب و خرید بیمه موتور و بیمه خودرو استفاده کنید. کارشناسان بیمه در این مجموعه به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات بیمه ای شما می باشند. در نهایت بیمه نامه به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

مراحل ارتباط با بیمه دات کام

آدرس: تهران، سعادت آباد، تهران میدان مقدم (کاج)، خیابان شرقی، جنب بیمارستان پرشین، پلاک. 17 طبقه 6 واحد6

کد پستی: 1998653740

شماره تماس: 4372-021

ایمیل: [email protected]

برای اطلاع کامل از بیمه شخص ثالث خودرو و بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و پوشش آنها می توانید به سایت بیمه دات کام (https://bimeh.com) مراجعه کنید.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما