جزئیات تصادف مرگبار میکسر با 11 خودرو

[ad_1]

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات برخورد یک دستگاه میکسر کشنده با 11 دستگاه خودرو در ستاری مخبری چوک را تشریح و از لغو مجوز این شرکت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدحسین حمیدی در این باره گفت: ساعت 18:49 شب گذشته تصادف شدیدی در ستاری رخ داد و برخورد شدید کامیون میکسر با چند دستگاه خودرو به همکارانم اطلاع رسانی شد.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ با رسیدن به محل حادثه و بررسی موضوع متوجه یک دستگاه میکسر در مسیر ستاری به سمت شمال در مخبری چوک شدند. ، 11 وسیله نقلیه را بزنید. قطار به چپ پیچید، نرده ها و چندین شاخه درخت را شکست، از لاین گذشت و به سمت میدان مخبری حرکت کرد.

حمیدی در ادامه گفت: این کامیون میکسر در ادامه حرکت خود در لاین مخالف، در خلاف جهت با یک دستگاه خودروی پژو 206 که از جنوب به شمال در حرکت بود برخورد کرد و خودرو از روی پل عابر پیاده عبور کرد و در نهایت در پای پل متوقف شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متاسفانه در این حادثه راننده پژو 206 که 29 سال سن داشت در دم جان باخت و 6 نفر دیگر مجروح شدند و 11 دستگاه خودرو، نرده، درخت و ساختمان جاده آسیب جدی دیدند.

وی در خصوص علت این حادثه گفت: به دلیل رفتار راننده و تردد بیش از حد و همچنین تردد غیرمجاز و عدم نظارت بر میکسر، شرکت مربوطه از سوی شورای حمل و نقل و حمل و نقل تهران تعیین شده است. راننده. سهام به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت غیرمجاز سرزنش شدند.

حمیدی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع جلسه اعضای شهرداری تهران، نمایندگان حمل و نقل و کمیسیون رسیدگی به تخلفات ضوابط وسایل نقلیه باری و باری تشکیل و جلسه کمیسیون تشکیل شد. نمایندگان شرکت به دلایل ذکر شده. و مجوز شرکت به مدت یک سال تعلیق شد.

وی افزود: تحقیقات پلیسی همچنین اضافه کرد که یک فقره تخلف از جمله حمل بار غیرمجاز (وزن اضافه) و تخلفات متعدد منجر به تصادف و همچنین فوتی و جرح و تصادفات در سوابق شرکت است. همه اینها به دلیل عدم آموزش و نظارت مدیران شرکت ها بر فعالیت رانندگان ناوگان آنهاست که منجر به تخلفاتی به خصوص حادثه دیشب شد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما