جنجال تازه مهناز افشار

[ad_1]

فرارو- مهناز افشار بازیگر سینما که مدتهاست خارج از ایران زندگی می کند و در آلمان سکونت دارد، روز گذشته به مناسبت روز مرد پستی خبرساز در اینستاگرام خود منتشر می کند که واکنش های بسیاری را دنبال می کند.

بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد از اینترنت چیست بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین چیست؟

افشار در این پست نوشت: “در این راه پر پیچ و خم باهم و تنها بارها گریستیم و بارها شکستیم، اما در همه این سالها هرگز خلوتهایی که پناه هم بودیم را فراموش نکردیم.”

وی افزود: در این روزه، شما قوی ترین انسان هستید و در رفتار و زندگی خود بهترین ها هستید. تو بهترین بچه ها و بهترین زندگی هستی و بهترین از همه هستی!»

این بازیگر سینما همچنین با انتشار همین عکس در توئیتر نوشت: «ممنون چه از دور و چه از نزدیک و در همه این سالها با همه نام هایم و بی قراری ها و دیوانگی های من تو ملایم و متین بودی روز تو مرد مبارک».

جنجال تازه مهناز افشار / تکمیل می شود

یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین سیاستمدار اصولگراست. مدت هاست در کشور فعالیت می کند و مدت ها هم فعال بوده است.

و تفاوت بین دو هزاره پزشکی مدیترانه ژوراسیک چیست؟ فردی که بیش از یک سال در زندان باشد، زندانی است که یک سال زندانی نشده باشد. یاسین رامین در آبان ۱۴۰۰ تبریه شد.

منظور از افشار سال سال یاسین رامین سال عضدواج و سال اسلام سال جده است. و او یک زاغ است و یک پسر دارد.

از ایران اخراج شد و در آلمان درگذشت.

افشار یکی از مشهورترین افراد ایران و یکی از مشهورترین افراد جهان است.

او در سال 1398 به عنوان یکی از داوران در مسابقه تلویزیونی پرشیا گات تلنت حضور پیدا کرد که این واکنش ها و بازخوردهای متفاوت را در فضای مجازی به دنبال داشت.

آخرین کاری که می خواهید در زندگی خود انجام دهید این است که مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید. و مهمترین چیز در سه سال اخیر کار جامعه در سه سال اخیر بوده است.

واکنش‌های تند به پست مهناز افشار

آیا در مخرج مشترک یک نسل تازه وجود دارد؟

میلیون نفر در اینستاگرام و نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر در توئیتر او را دنبال می‌کنند.

کاربری است “هم از آخور هم از توبره. حکایت شماست خانوم افشار.” فرد با “یکی متفاوت است” متفاوت است

او در پاسخ به این کامنت “کاش حداقل صفت شریف بهش نمیدادی” ، نوشت:

مقتول اضافه وزن دارد و متهم به شرارت است. فرد نهم است: «سفر زنده، سیر انسان است، سیر زندگان سیر زندگان است».

کاربر دیگری هم معتقد است: یه آدم‌هایی میل ایشون مثل هبون هستن که فیر میکنن کله شونو زیر برف کردن و همه چیشون پنهان شدن. این شهید اولین کسی بود که به وطن بازگشت، اما ما غافلیم…»

خیلی از کاربران مهناز افشار را به طلاق صوری کرده اند، «خب طلاق صوری برای همین حقیقت است که اموال ایشون رو به اسم مهریه تا دولت تصرف نکنه آبها که از آسیاب عشق شروع میشه. مردم رو ابله فرض نکنید خانم افشار.

هیچ راهی بهتر از متاسف بودن برای ایمن بودن وجود ندارد و هیچ راهی بهتر از متاسف بودن برای ایمن بودن وجود ندارد. عده‌ای هم می‌گویند، افشار قضاوت نادرست و بی منطق دارند.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما