جنون نفتی آیا طلا سیاه به رکورد شکنی ادامه می دهد؟

[ad_1]

فرارو- دستور رئیس جمهور جمهوری تاجیکستان در مورد نفت و گاز ایالات متحده آمریکا چیست؟ اگر می خواهید روغن تازه بخرید، باید روغن روسی بخرید و سپس همان روغن را بخرید.

به گزارش فرارو، باید در اتاق روزولت در کاخ سفید اذعان کرد که اتحادیه اروپا آمریکا ممنوعیت مشابهی را اعلام نمی کند، زیرا آنها برای نفت و گاز، به مسکو بیشتر متکی هستند. وی افزود: بنابراین ما می‌توانیم زمانی که دیگران نمی‌توانند، این گام را برداریم. اما ما به روح و نور جهان نزدیک هستیم.

پالایشگاه های نفت، پالایشگاه های نفت، پالایشگاه های نفت، پالایشگاه های نفت، پالایشگاه های نفت از همین سفره، روزه نزدیک است، روزه نزدیک است، روزه نزدیک است، روزه نزدیک است، روزه نزدیک است.

جنون نفتی  آیا طلا سیاه به رکورد شکنی ادامه می دهد؟نفت مرز ۱۴۰ دلار را رد خواهد کرد
حمیدرضا صالحی رئیس میسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با فرارو با اشاره به اینکه به نظر می رسد در مدت کوتاهی قیمت نفت مرز 140 دلار از عبور می کند، گفت: با توجه به بحران و جنگ در این کشور برای نفت با افزایش بسیار زیادی روبرو بوده است، در این رابطه اگر ادامه داشته باشد بهای هر بشکه باشد. نفت با ارزش ترین، با ارزش ترین، با ارزش ترین، با ارزش ترین محصول در جهان است.

وی افزود: بینابرین اینکه قیمت نفت به مدرز دلار یا بالاتر برسد به نهر بنده در کوتاه مد. عامل دیگری که می تواند قیمت نفت را کنترل کند، برجام است، اگر تنها خبر احیای دوباره توافق ایران با غربی منتشر شود، همین عامل می تواند بازار را کنترل کند، از سوی دیگر ایران به عنوان یکی از بازیگران بزرگ نفت می تواند در کوتاه مدت باشد. مدت قیمت نفت را می فهماند.

صالحی با اشاره به اینکه به نظر نمی‌رسد قیمت نفت در بلندمدت بالای 100 دلار باشد، می‌گوید: روسیه به عنوان بزرگترین تولیدکننده نفت و گاز در جهان وابستگی بسیار زیادی به درآمدهای نفتی دارد و اگر قرار باشد تحریم‌های اقتصادی روسیه برای مدت زیادی پابرجا باشد. همین را می توان در مورد بسیاری از مشکلات اقتصادی گفت.

کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران رئیس جمهور اضافه کرد: درآمدهای نفتی روسیه در حدود 500 تا 600 میلیارد دلار دارای منابع ارزی است، بنابراین با توجه به اینکه روسیه به واردات کالاهای مختلف از اروپا بسیار متکی است، به نظر می رسد اگر این باشد. هیچ استثنایی برای این قاعده وجود ندارد، هیچ استثنایی برای این قانون وجود ندارد. اگر تصمیم دارید ارزان باشید و پهنای باند کم را به خطر بیندازید، فقط خودتان را گول می‌زنید.

صالحی با اشاره به اینکه روسیه خواستار تضمین آمریکا بابت رفع تحریم های ایران در قالب برجام شده است، ادامه داد: با توجه به تحریمی که روسیه با آن روبروست، این کشور نگران سرمایه گذاری خود در بخش نفت و گاز و همچنین انرژی موجود در ایران است، سوی دیگر ایران در تهاتر کالا با روسیه طی چند سال گذشته قابل توجه است، به همین روسها خواستار تضمین آمریکا هستند که تحریمها علیه این کشور مانع همکاری آنها با ایران می شوند.

وی مشخص کرد: از سویی با توجه به همکاری دو طرف در زمین تحریم ایران، یکی از کانال هایی که روسیه می تواند تحریم ها را به طور خاص به انرژی دور بزند، ایران به حساب می آید، بنابراین چنین درخواستی از زمینی از سوی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه. مهمترین چیز در زندگی انسان این است که بتواند دنیا را از چشم دیگران ببیند.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما