حرکت رزمی جلوی تشک کشتی! (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1804469/44

زمان: 12:11
1400/10/25

کادو: 6,053

پایان مرحله مقدماتی تیم ملی تلخ بود

مسابقات انتخابی قهرمانی کشور و تیم ملی کشتی آزاد در شرایطی در گرگان به پایان رسید که در ساعات پایانی شاهد درگیری شدید روی تشک بودیم.

به گزارش ورزش سه، با تاکید بر اهمیت مسابقات قهرمانی کشور و فدراسیون به عنوان اولین مرحله انتخابی تیم ملی، اکثر مدعیان کشتی آزاد ایران در سه روز اخیر در گرگان به روی تشک رفته اند. هفته

حساسیت این مسابقات با توجه به اینکه قهرمانان هر وزن در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی تیم ملی دست یافتند و حضور تماشاگران در سالن بر تفاوت مبارزه افزوده بود، حساسیت این مسابقات بسیار بالا بود.

در روز پایانی این رقابت ها که فینال و فینال پنج وزن دیگر برگزار شد، با مخالفت کشتی گیران بازنده روبرو شد که در نهایت به درگیری خارج از تشک منجر شد.

احمد بازاری در فینال وزن 92 کیلوگرم در دیداری حساس و سرنوشت ساز مقابل امیرحسین فیروزپور با نتیجه 9 بر 7 شکست خورد. باجرا در آخرین ثانیه ها با عملکرد هواداران پیش افتاد که با مخالفت مربیان فیروزپور مواجه شد و پس از بررسی فیلم توسط داوران به فیروزپور امتیاز داد تا او در این مبارزه حساس پیروز شود. این مربی و تیمش که پس از شکست بازاری به تصمیم داور معترض بودند، به شدت از داور و کمیته فنی انتقاد کردند. برخی حتی سعی کردند با پریدن روی تشک از روی سکو به قاضی حمله کنند که توسط پلیس متوقف و از سالن خارج شدند.

اما این پایان کار نیست. در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی با نتیجه 7 بر یک مهدی هاشمی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

مهدی هاشمی که شکست را نپذیرفت پس از فریاد زدن روی زمین با ماموران نیروی انتظامی درگیر شد. پس از واکنش ماموران به رفتار هاشمی، تعدادی از هواداران وی از روی سکو به داخل سالن پریدند و درگیری بالا گرفت. همه حاضرین در سالن برای لحظاتی متوجه حادثه تلخ روی تشک شدند و بقیه وارد میدان شدند. گفته می شود این کشتی گیر در جریان مبارزه دچار شکستگی و جراحت شده است.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما