حسن روحانی مورد حمله شدید یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت

[ad_1]

از زمانی که دولت سیزدهم سکان هدایت کشور را در دست گرفت، در کلام نشان داد که رویکرد ضعیف و منفعلانه دولت قبل در مذاکرات چانه زنی ادامه نخواهد داشت و تقلب را نمی پذیرد و این مورد مورد توجه تحلیلگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. شیطان بزرگ در موقعیت است. تلفات و ضعف ها، جریان سربازان و پیاده نظام آمریکایی شما در اطراف است، همه قبول دارند که شما باید مذاکره کنید! بیا داخل، نگاه کن و لذت ببر!

عباسعلی اختری نماینده مجلس خبرگان رهبری و متولد سرخه (زادگاه حسن روحانی) کیهان نوشت: اما چنین تفکری که بر دولت بی تدبیر حکومت می کرد، زمینه را برای شورش بیشتر آمریکا و افزایش چند برابری تحریم ها فراهم کرد.

یکی به بهانه تحلیل اعتراضات سال 98 که می تواند مصداق بی تفاوتی دولت مورد حمایت آنها باشد، گفت: قبول نمی کنند و می گویند: سیاست های شما تصویب شده است، بروید مشکلات خارجی خود را حل کنید، پس که این محدودیت ها را می توان افزایش داد.

در پاسخ به چنین افکاری باید گفت; آیا از ابتدا نمی دانستید که دشمن سیاست های آزادی را نمی پذیرد؟ اصلی ترین چیزی که شما باور ندارید این است که فرهنگ اسلام و رفتار پیامبر و اولاد او (صلی الله علیه و آله و سلم) اجازه نمی دهد مسلمانان بروند. زیر بار دجال تاریخ. دنیای بیرون اسلام را قبول ندارد. قرآن اعلام کرده است و ما سالها می دانیم که فقط با نابودی دین ما موافقت می کنند، دوست دارید؟

اگر قرار بود سیاست‌های ما مورد قبول دنیای خارج (دنیای مورد نظر شما) باشد، پیش از انقلاب نیز همان سیاست‌ها توسط عوامل آمریکا و دولت‌های مزدور دنبال می‌شد.

«مجاهدین راستین» به پیروی از امام و طرح انقلاب می خواستند سیاست های اسلام را اجرا کنند، هرچند برخی از اول یا میانه بریدند و زندگی دنیا را همه چیز می دانستند.

اسلام اطاعت از خداست. کسی که احکام اسلام را قبول ندارد چگونه می تواند مسلمان باشد؟

وی گفت: تحریم‌های بی‌سابقه علیه کشور ما مشکلات زیادی ایجاد کرده است، لغو تحریم‌ها راهی برای مذاکره با خارج و حل مشکلات خارجی است تا بتوانیم حداقل زندگی قابل قبول برای مردم ایجاد کنیم. .

در این باره باید گفت: چرا اینقدر در حل مشکلات آگاه هستید، به جای حل مشکلات، محدودیت ها را در مذاکرات خود افزایش داده اید؟ کدام مسلمان و غیرتمند به خود اجازه می دهد در مقابل دشمن ذلیل شود و مشکلات خود را حل کند؟

آیا نماد شرک و بیگانگی از خداست؟ آیا می خواهید به مردم یک زندگی حداقلی بدهید؟! چه ادعای بزرگی!

امت مسلمان و مؤمنان به خدا، شیطان بزرگ را روزی دهنده و مزاحم نمی دانند! آشا غرب گرایی و غرب گرایی مشکلاتی ایجاد کرده است.

دیگری (عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران) آنقدر آمریکایی گرایی را بزرگ خواند که گفت: این نتیجه مذاکره با آمریکاست وای به حال مذاکرات وین که مستقیما با آمریکا نیست! او می خواهد در شرایط فعلی علیه گستاخی و نامردی تیم قبلی خودباختگی را گسترش دهد. از یک طرف کلمه توخالی را به کار می برد چون می توانیم و باید مذاکره کنیم و از طرف دیگر می گوید ایران چاره ای جز مذاکره با آمریکا ندارد، طرفدار تفکر خشکی که پشت سر دشمن ایستاده است. و سیاست های استکبارستیزی در حال تشدید است. درد دارند!

کسانی که دلشان برای مقابله با دشمن و مقاومت دوستانه به درد می‌آید، مورد محکومیت اسلام و اعلامیه‌های مکرر رهبرانشان است.

نفر دوم (اعضای مستعفی حزب کارگزاران) برای عقب نماندن از قافله، سیاست همیشگی زمزمه کردن و تفسیر نادرست از سخنان مقام معظم رهبری، توصیه و ترویج توافق و برخورد با معنای واقعی کلمه را تکرار می کند. به معنای آمدن

عجيب است كه پاسخ آنها در همان كلماتى است كه مقام معظم رهبرى نقل كردند. معظم له فرمودند: سعی کنید بیشتر بگیرید و کمتر بدهید. می گوید برای این وضعیت هم باید چند موضع کوتاه کرد؟! عجیب است که دولت مورد تایید ایشان و حامیان اصلی، ملت و جریان دائما انقلابی را تحت فشار قرار دادند و در حالتی ضعیف و لفاظی، امتیازات را نقد کردند و با وعده های وام برگشتند، روحانی را تضمین کردند و فدای منافع ملی کردند. وضعیت آنها. به اندازه کافی عجیب، مذاکره کننده مذاکره کننده پیشنهاد کرده است که باید با مذاکره شرایط شکست قبلی، جایگاه قدرت و اعتبار تیم را افزایش دهید، یعنی موضع قدرت دشمن را نادیده بگیرید و مشت آهنین را بپذیرید. دشمن

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما