دوربین Tiandy با گارانتی معتبر در tiandy.center

[ad_1]

tiandy.center مرکز تیاندی که به عنوان مرجع ویژه فروش دوربین مداربسته تیاندی و متعلقات آن شناخته می شود، با استفاده از تیم متخصص آماده ارائه خدمات پس از فروش به شما مشتریان عزیز می باشد. جدیدترین محصولات تیاندی را با نازلترین قیمت از ما بخواهید.

قیمت دوربین تیاندی در مرکز تیاندی

قیمت روز دوربین تیاندی را با تماس با کارشناسان ما دریافت کنید و محصولات را با ما به مقصد ارسال کنید.

شماره تماس واحد فروش 02191006008

شرکت تیاندی

Tiandi در سال 2004 راه اندازی شد. این شرکت در نظارت تصویری و با ارائه راهکارهایی در سیستم های نظارت و نظارت هوشمند و تمام رنگی در رتبه هفتم قرار دارد. این شرکت با 2000 کارمند و 500 ثبت اختراع و 18 سال سابقه در زمینه سیستم های حفاظتی نظارتی با 60 شعبه مرکزی، در داخل و خارج از کشور پشتیبانی می کند.

تیم قدرتمند، پژوهشی و توانمند تیاندی برای اولین بار در سال 2015 اصطلاح Starlight را در زمینه سیستم های نظارت تصویری معرفی کرد. این ویژگی در قدرت بسیار بالای خود به شما امکان می دهد تصویری رنگارنگ از شب داشته باشید. پس از معرفی استارلایت، تیاندی در سال 2017 تمامی شرکت های هم رده خود را با قابلیت نور ستاره ای شگفت زده کرد. این ویژگی به شما امکان می دهد تصاویر تمام رنگی را با کیفیتی شگفت انگیز در تاریکی کامل با نور کم در جو ارائه دهید.

دوربین Tiandy با گارانتی معتبر در tiandy.center

فناوری دوربین Tiandi:

شرکت تیاندی بهترین و قوی ترین تکنولوژی را برای مشتریان خود انتخاب می کند. تحت فناوری IP یا شبکه. تیاندی با توجه به قابلیت ها و قابلیت های فناوری IP بهترین انتخاب را داشت و همواره با افزودن خستگی ناپذیر قابلیت های جدید. و دوربین ها به طور منحصر به فرد قابلیت های آن را به روز می کنند

انواع دوربین های تیاندی:

تیاندی طیف وسیعی از دوربین های مداربسته را با در نظر گرفتن نیازهای مختلف شرایط مختلف مشتریان روانه بازار و روانه بازار کرده است که می توان به دوربین های بولت، تله، چشم ماهی و دوار اشاره کرد.

شرکت تیاندی با ارائه قابلیت های Starlight و Super Starlight تعداد زیادی از محصولات را به این ویژگی مجهز کرده است.

یکی از ویژگی های دوربین Tiandi که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است، ویژگی IK10 است.

این ویژگی رضایت تمامی مشتریان را جلب می کند که نگران انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین مداربسته نباشند. او آن را ضد خرابکاری نامید. ضد خرابکاری به شما اطمینان می دهد که هیچ اتفاقی برای دوربین نخواهد افتاد حتی اگر مجرم یا مهاجم بدنه دوربین یا محفظه اطراف لنز را چکش کند.

یکی دیگر از ویژگی های دوربین تیاندی مه زدایی یا ضد مه است. این دوربین دارای سنسورهای قدرتمندی است که به شما امکان می دهد در فضای مه آلود تصاویر واضح و واضح بگیرید.

ویژگی بعدی دوربین تیاندی سازنده رنگ است. این دوربین با استفاده از ترکیبی از فناوری رنگ ساز، دیافراگم و سنسورهای بزرگ به جذب نور زیاد در مناطقی با حداقل نور کمک می کند تا در محیطی کاملا تاریک، عکسبرداری کامل حاصل شود. تصاویر رنگی و واضح برای دریافت جزئیات بیشتر در تصویر. توانایی رنگ ساز به ما این امکان را می دهد که در 24 ساعت شبانه روز تصاویر تمام رنگی دریافت کنیم.

یکی دیگر از ویژگی های دوربین تیاندی تشخیص تب است. اصطلاح “تشخیص گرما” به معنای تشخیص گرما یا دما است. در شرایط کنونی کشورها به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر قلب، TIAND دوربین های خود را این قابلیت را ارائه کرده است که بتواند میزان تب فردی را که در تصویر نشان می دهد، تشخیص دهد. . این ویژگی تلسکوپ تیاندی علاوه بر نمایش عدد دمایی هر فرد، قابلیت نمایش تصاویر حرارتی را با سرعت ۲۵ فریم بر ثانیه در فاصله ۰.۵ تا ۳۰ متری نیز دارد.

ویژگی بعدی دوربین EWarning Tiandi ترکیبی از دستورالعمل های نوری و شنیداری از فناوری EWarning، هوش مصنوعی و یادگیری عمیق است. این ویژگی به دوربین قدرت تشخیص دقیق وسایل نقلیه را از انسان می دهد و می تواند به ما در مورد اولویت های انسان و وسیله نقلیه هشدار دهد. بنابراین، دقت و نفوذپذیری هشدار در مقایسه با OpenCV سنتی افزایش می‌یابد.

قابلیت بعدی دوربین TVP Tiandi است. فناوری TVP پردازش تصویری متعالی است، یعنی پردازش ویدیویی عالی. با استفاده از الگوریتم های بازیابی نور کم، این ویژگی نه تنها اجازه می دهد تا نور بیشتری در لحظات کم نور وارد دوربین شود، بلکه نویز و نور بیش از حد خورشید را از تصویر حذف می کند و در نتیجه کیفیت تصویر را محدود می کند. این ویژگی برای دوربین هایی که از آن در ترافیک جاده ها یا در ورودی و خروجی استفاده می کنند گزینه بسیار خوبی است. حرکت را محدود می کند.

اما ویژگی دوربین Tiandi به همین جا ختم نمی شود و ویژگی بعدی Turbo Al است. فناوری AI یا هوش مصنوعی، هوش مصنوعی است. تیاندی از تمام توان خود برای ارتقای فناوری و ارتقای هوش مصنوعی استفاده کرده است. تمام دوربین های سری Tiandy Pro که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کنند از فناوری تشخیص چهره و 16 نوع دیگر از آنالیز هوشمند پشتیبانی می کنند.

برد دوربین تیاندی

دوربین های تیاندی دارای مدل های مختلفی از پیچ و مهره، تله، هفت تیر و… هستند که دوربین های آن به 2 دسته تقسیم می شوند.

1. سری نور:

دوربین های سری لایت علاوه بر سهولت در نصب، بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه نیز می باشند و می توان از آنها در پروژه های مختلف مانند انبار، پارک، پارکینگ استفاده کرد. علاوه بر دوربین های سری لایت، تجهیزات جانبی مانند: میکروفون داخلی، کارت حافظه SD و دکمه ریست سخت افزاری نیز از فناوری tripwire برخوردار است. در حال حاضر دوربین های سری لایت، دوربین هایی با لنز ثابت با رزولوشن 2 تا 8 مگاپیکسل و دوربین های چرخشی 2 تا 5 مگاپیکسلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تصاویر رنگی نیز 24 ساعت شبانه روز دنبال می شوند.

2. سری Pro:

دوربین های سری Pro مجهز به ویژگی هایی مانند Starlight و Super Starlight، تشخیص و ضبط چهره، تجزیه و تحلیل هوشمند پیشرفته، رابط کاربری چندگانه هستند و می توانند در مشاغل کوچک و متوسط ​​و پروژه های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. شامل دوربین های بولت و دام از 2 تا 8 مگاپیکسل با لنزهای ثابت و قابل تبدیل.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما