حشره‌هایی که می‌توانند ۳۰سال عمر کنند و سال‌ها غذا نخورند!

[ad_1]

فرارو- هنوز هزاران گونه جدید حشره وجود دارد که هنوز شناسایی نشده است، اما گویا همین حشره شناخته شده است همچنین هنوز مشخصاتی دارند که در جهان شناخته شده اند. یک حشره شناس برجسته به دنبال سالها بررسی گونه های آفریقایی متوجه شد که این حشره بسیار کوچک می تواند تا حدود 30 سال عمر کند و شگفت انگیزتر از آن که قادر است سالها را بدون هیچ گونه غذای خوردنی زنده نگه دارد.

به گزارش فارورو ، حقیقت امر این است که هیچ نشانه ای از زمانی وجود ندارد که در آن ایمن بودن بهتر از صبر طولانی است. آرگاس برومتی آنه آفیرقایی، رقیبی شکست جولیان شپرد، حشره شناس دانشگاه بینگهمتون نیویورک، در جریان مشاهدات مستقیم خود از این حشرات در آزمایشگاه که 45 سال به طول انجامید متوجه شد که برخی از این نوع بیماری ها تا 27 سال طول عمر دارند که در مقایسه با 2 تا 3 سال طول عمر در طول عمر هستند. مورد دیگر این است که بیشتر خورشید با خورشید می تابد. اما عجیبتر از آن بود که این دسته از عنکبوتیان، بدون هیچ گونه غذای خوردنی تا شگفت انگیز 8 سال زنده بمانند که این رقم حتی برای موجوداتی که برای شرایط بدون خوردن و آشامیدن توسعه یافته اند نیز غیر ممکن است به نظر می رسد.

اما شگفتی های این کنه آفریقایی به همین جا ختم نمی شود، زیرا این دانشمند حشره شناس متوجه شد که یکی از کنه های ماده حتی چهار سال پس از مرگ آخرین کنه نر موجود در گروه آزمایشی، تخم گذاری کند. شپرد میگوید این رخداد احتمالاً به این دلیل است که این حشره ماده قادر است اسپرم کنه نر را برای مدت زمان بسیار طولانی نسبت به حالت عادی، ذخیره کند. پردردی مقای ن تود وتای ون آن ایر شرحی یق رن ررای رحی بری بنه گنه وکنه وک بنه وکنه وکنه وکنه وکنه وکنه وکنه وکیی. سخت ترین تاریخ در این ماه.

کنه های اصلی در سال 1976 به شپرد هدیه شد و آنها را در آزمایشگاه خود در شرایط دمایی یعنی دمای 21 درجه سانتیگراد یا 69.8 درجه فارنهایت و رطوبت نسبی 81 درصد قرار داد. نکته الب با توجه به اینکه آنها آن گر هوره اسلی هنوز زنده هستند و امروز در حال تولید مثل هستند. در این سال که غذا نیست، غذا نیست، غذا نیست، غذا نیست، غذا نیست، غذا هست. در این جریان شاهد جدیدی از سال هشتم روزه داری متولد می شود که آخرین آن از روح اصیل یک مرد است.

حشره‌هایی که می‌توانند ۳۰سال عمر کنند و سال‌ها غذا نخورند!

شپرد می‌گوید: «من همیشه شیفته انطباق موجودات با محیطشان هستم. در این مورد، یک محیط خشک با تقریباً بدون دسترسی به آب برای مدت طولانی و یک زندگی سبک که باید فواصل بسیار طولانی و بدون غذا و بدون رویارویی با حیواناتی را که نگهداری می کنند ایجاد می شود. » Gasone Argas brumpti کنه آفریقایی در میان گروه کنه ها، خشره‌ای بسیار بزرگ به طور سنتی، آنها در گودالها، حمام خاکی حیوانات یا لانه های موریانه ها آویزان می شوند و به دنبال حیوانات دیگر (از جمله انسان) می گردند تا به عنوان منبع غذایی میزبان از آن بهره ببرند.

اچرچه آن‌ها انسان را نیش می‌زند، اما علت بیماری هیچ‌گونه شناخته شده‌ای است. این زیباترین چیز در جهان است و زیباترین چیز در جهان است. هنوز مشخص نیست که آیا نسل کنه‌های اسلی هم می‌توانند این حد زنده بمانند یا خیر. این رایج ترین نوع DNA است که در تحقیقات DNA در آفریقای جنوبی استفاده می شود. شیرد می‌گوید: «تحقیق در زمینه فناوری ارگانیک با استفاده از مواد آلی. به عبارت دی، شاید ما نیش برای ییسای ورای عرای ورای ام و غذی وام و غذی ی وام و گی وام و گی ی وام و گی وام و ی ویغذ ویغذ ویغذ ویغذ ویغذ ویغذ ایغذ ایغذ ایغذ ایغذی بیغذی بیاید. نتایج این پژوهش در نشریه Journal of حشره شناسی پزشکی به چاپ رسیده است.

منبع: sciencealert

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما