حق با رضا کیانیان است یا دختر رامین؟

[ad_1]

مهرداد خدیر در عصر ایران: انتشار تصاویری از «صالح رامین» دختر محمدعلی رامین معاون جنجالی مطبوعاتی در دولت احمدینژاد در فضای مجازی که او را در حال فعالیت در صنعت مد اروپا نشان می دهد از واکنش ها را برانگیخته است.

ابتدا باید توضیح داد تصاویر صالح (سالیا / صالیا) با معیارهای شرعی و دستک عارف و طبق معیارهای متوسط ​​​​شهری امروز مشکلی ندارد و حتی از پوشش بخشی از دختران دهنهاد و هشتاد ما هم فراتر است اما به شکل هفت غرب ستیزی است. افراطی یا هدف پیروزی هدف پیروزی است هدف پیروزی هدف پیروزی است.

توجه به تنها به این خاطر نیست که دختر محمد علی رامین است که ایدۀ انکار هولوکاست (نسل کشی یهودیان در جریان جنگ جهانگیر دوم) را به ذهن و زبان محمود احمدینژاد انداخت (و برای ایران که در این فقر بود نه سر پیاز نه ته). ن هزینه ساخت) و البته بهشتر به خاطر گفتارها و رفتارهای خاص و غیر متعارف چرا که برادر خانم صالحه – یاسین رامین – هم به خاطر برخی از ابهامات در عملکرد اقتصادی و تجاری و همسر سابق خود مهناز افشار بازیگر سینما هم در عرصۀ عمومی مدت ها سوژه بود و توجه به اعضای خانوادۀ مشاور غرب ستیز سالها آلمانی رئیس جمهور اسبق. ، مسبوق به سابقه است.

جوّ منفی علیه درتر رامین که به خاطر موضع رضا کیانیان بازیگر پرآوازۀ سینمای ایران درگرفته است.

«نمی‌دانم کی و کجا و به چیزی تظاهر کردم که شما [کیانیان] به من گفتند کینه ابراز برایش نفرت انگیز است. اما می خواهم مرا در تمام خوبی های زندگی بشناسی. تنها مسئله زمان است که مردم مصر بتوانند در صلح و امنیت زندگی کنند. تنها راه زنده ماندن در این دنیا، زندگی در صلح و آرامش است و تنها راه زندگی، زندگی در صلح است.

سال ها با خانواده، اطرافیان، در مدرسه و در اجتماع پیرامون خودم جنگیدم تا خودم باشم نه آن چیزی که بر من حکم می کند و شاید کمتر دختری به اندازه ی من با گشت ارشاد درگیر شده و کتک خورده باشد و هر بار که بیش از بقیه از بین رفته باشد. در زاداشت مانده باشد تا پدرش نفهمد! ….

بهترین راه برای کسب درآمد در این دنیا چیست بهترین راه برای کسب درآمد در این دنیا چیست بهترین راه برای کسب درآمد در این دنیا چیست بهترین راه برای کسب درآمد در این دنیا چیست؟ ولی راه و رسم زندگی‌ام را از زمانی که بزری شدم و زورم رسید

در ادامه هم ذکر شده: «مدل نیستم. طراح لباس هستم و دلم می‌خواست لباس‌هایم را تَنِ خودم همه بشناسند.

چند بار هم رضا کیانیان را با عنوان «عزیز» خطاب کرده تا به بازیگر بزرگ سینمای ایران بیاحترامی تبدیل شود و این گونه به پایان برده «من آنی نیستم که فکر می کنم. در این صورت، اگر من را دوست نداشته باشید، نمی توانید به من نشان دهید که چقدر برای من ارزش قائل هستید.»

رضا کیانیان هم البته این متن را درصفحۀ خود منتشر کرده است.

احتمالاً برای خواندن آشنا با نوشته های این نویسنده جای تعجب است که چرا این بار در اینستاگرام رفته ام در حالی که هیچ فعالیتی در آن نیست و سر هم نمی زنم و اطلاعاتی در حد متون و تصاویری است که دوستان وثوق میفرستند و بسیار مهم هستند. نقل نوشتۀ خانم صالحه یا صالیا هم کلمات شکسته را به همان سورت نقل نکردم

پاسخ این است که مورد محمد علی رامین متفاوت است. نه به خاطر پسرش یاسین یا عروس سابقش مهناز افشار. چون متفاوت ترین و عجیب ترین معاون مطبوعاتی تاریخ جمهوری اسلامی بوده و برای بیان تنوع حاکمیت جمهوری اسلامی همین یک نمونه کافی است که هم احمد بورقانی در این ملک معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بوده و هم به فاصلۀ 10 سال محمد علی رامین. یکی کاملا ضد دیگری! و نه مصداقی بر شعر مولانا «بوالعجب، من عاشقِ این هر دو ضد»!

بهترین راه برای به دست آوردن یک محصول جدید چیست بهترین راه برای به دست آوردن یک محصول جدید چیست؟

آدمی که به لوگوی روزنامۀ “تهران امروز” هم گیر داد که چون انحنا دارد تاسویر زن است و یا وعدۀ اعتبار در قبال استفاده از یک لقب را می‌داد و می‌توانست به جای این که این رفتار را حذف کند، همین زمین را می‌سازد ولی از وقت ارشاد از بازگشت از حج باشد.

حالا با این اوساف رضا کیانیان حق دارد یا نه؟ بله، حق دارد. صالحه رامین چه؟ آیا او مقصر است؟ نه! معلوم است که نه.

کیانیان و تهدیدان حق دارند چون اگر هم نشانۀ ریا نباشد و توضیح صالحه هنرمند را بپذیرد که نشان می دهد آدمی که بر خانوادۀ خود هم نفوذ نمی کند دیگران را به پیروی از سلیقۀ خود وادارد. به سیاق مرحوم امام خمینی که خباب به بختیار گفت

کسی که درمی‌گیرد این است که در پرورش فرهنگی «محیط» باید یا «ژن» باشد؟ می‌دانیم که فرزندان رامین در آلمان به دنیا آمده‌اند و بخشی از زندگی خود را در آن محیط سوری کرده‌اند.

رسانه‌ها دربارۀ زندگی خسوصی چهره‌های مشهور سیاسی یا هنری ملاحظاتی دارند. زمانی که دختر یک جمهوری فرانسه در گرماگرم برای انتخاب مجدد پدر، خودکشی کرد قرار گذاشتن خبر آن را بعد از انتخابات منتشر کنند و از آن به عنوان مثال، احتمال استفاده نبرند. اما اگر می خواهید “پیروزی” را بدست آورید، باید “پیروزی” را بدست آورید. چون غنیمت و غرامت با هماند.

اشتباه نکن برای انسان صالح خوردن غذای خوب جایز نیست، ولی هفت روز خوردن آن برای او جایز نیست. ف و و»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» منظور، جناب رامین پدر است که برای مطبوعات خط و نشان می‌کشید و گاه هتی بدر از مرتضوی هم عمل میرد.

کما اینکه تا معاون وزیر وزیر شد روزنامۀ بسیار خواندنی «سرمایه» را بست یا زمین بستن آن را ساخت در حالی که تحلیلها و هشدارهای 12 سال قبل آن هنوز قابل استفاده است و چند ماه بعد از سرمایه گذاری روزنامۀ «پول» از ترس تهدید از چنین خطری. وجود نوع بشر باعث به وجود آمدن «خوبی» و «خوبی» مردم مصر شده است.

با این اوصاف روشن است که هم رضا کیانیان حق دارد (یعنی چون پس از دریافت توضیح بر آن موضع نایستاده) و هم صالحه رامین راست میگوید و هم نویسندۀ این سطور که به موضوع اینستاگرامی رفته خرق عادت شده است!

در دنیا هیچ فرقی جز حب نفاق نیست. اون اداها و ادعاهای رامین را از احمان ابتدا هم خیلی باور نمی‌کردند. چگونه به تنهایی از شر آکنه خلاص شوید

از این نظر ما عاشق هستیم. اهل فرهنگ و هنر و مطبوعات، تصاویر سالیا یا صالیا را که میبینند به یاد زخمهایی میافتند که بیدلیل به قصد تحمیل یک سلیقه و ایدیولوژی به اهل فرهنگ و هنر وارد شده تا استعدادهایی را که باید میشکوفیدند، به جای آن که بدرخشند و بجوشند، بپوندند. و بخشکند یا صرف سر و کله زدن با امثال رامین شود.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما