پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به ماشین کشتاری مدرن تبدیل کرد؟

[ad_1]

فرارو- «ولیدیمیر گوتین» یک فیلم ملی روسی است که بر اساس تاریخ اتحاد جماهیر شوروی ساخته شده است. در ویدئویی که با استفاده از رایانه ساخته شده است، یک موشک با قابلیت حمل کلاهک وجود دارد که به فلوریدا اصابت کرد که باعث شد در میان حضار در مراسم سخنرانی پوتین شود.

به گزارش فارورو به نقل از دیلی تلگراف ، جمهوری روسیه در سال 2018 میلادی که نقطه عطفی در جستجوی یک دههای یا به این معنی است که نیروهای مسلح رئیس جمهور را می توان گفت: «پیشتر گفته بودیم، اما هرکسی به حرف ما گوش نداد پس به ما گوش داد».

پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به ماشین کشتاری مدرن تبدیل کرد؟  / از ارتشی ویران شده تا ماشین کشتاری مدرن .  . . .

سه پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، رئیس جمهور پوتین در حال گذراندن لحظه «به تو گفته بودم» خود برای اصلاحات نظامی دردناک روسیه است، زیرا او با ایجاد تحولی خیره ارتش روسیه که زمانی ویران شده بود را به یک ارتش خوب تبدیل کرد. تبدیل یک قدرت معجزه آسا است که امروز باید در نور تحقق یابد.

نیروهای مسلح روسیه که بر اثر فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی از بین رفته بودند در دهه 1990 نماد نمادی از منظرهای غمانگیز بودند: سربازان 18 ساله اعزامی به چچن تعدادی تجهیزات و یونیفرم بودند و ارتش روسیه به زودی متوجه شدند که از سوی ستیزه جویان جدایی. طلبی که آموزش دیده بود شکست خورده است.

با این وجود، اصلاحات صورت گرفته توسط پوتین در سالیان باعث شد که نیروهای مسلح روسیه به عنوان یک سرباز آماده رزمی که در طول کارزار نظامی در منطقه و سوریه آزموده شده است، خیره کننده باشد. روسیه در سال 2008 میلادی، با هدف بلندپروازانه ارتقای تسلیحات خود و ایجاد نیرویی که به سربازان قراردادی متکی باشد روند مدرنیزاسیون را در توسعه بزرگ آغاز کرد. روسیه دو سوم از بودجه 44.1 میلیارد پوندی خود را در سال گذشته صرف خرید و نوسازی تجهیزات نظامی کرد و 900000 سرباز را به عنوان پرسنل نظامی خود آماده کرد که چهارمین کشور بزرگ جهان از این نظر می شود. همین امر در مورد خودشیفتگی نیز صدق می کند، رایج ترین شکل خودشیفتگی با مبهم ترین کلمات است. 2000 در اوایل دهه میلادی، پوتین گلایه داشت که روسیه 1.4 میلیون سرباز، اما او به سختی می تواند 50000 سرباز آماده جنگ را برای مبارزه با جدایی طلبان در چچن جمع آوری کند. «گال لوزین» تحلیلگر مستقل با «دلی دیلی تلراف» است. این سرنوشت جامعه روسیه است.”

Assassin’s Creed هدف ارتش روسیه است. ارتش روسیه قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین، قوی ترین است. مرز روسیه مرز بین دو کشور است.

پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به ماشین کشتاری مدرن تبدیل کرد؟  / از ارتشی ویران شده تا ماشین کشتاری مدرن .  . . .

برای رسیدن به چنین جایگاهی «آناتولی سردیوکوف» دفاع وزیر سابق به تعدیل نیرو در میان افسران به ویژه افسران ذخیره پرداخت و در عوض به گزینش از میان افسران برای نیروهای آماده جنگ مبادرت ورزید. جریان اسلاحات صورت گرفته تعدیل نیرو نیرو صورت گرفت

تعداد سربازان از ۱.۴ میلیون ۱۵ سال قبل به کمتر از ۹۰۰۰۰۰ در این راستا زبان روسی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین زبان ها در زمینه انرژی است. روسیه هنوز خدمت سربازی اجباری را اجرا می کند، اما بسیاری از مردان جوان آن کشور ضعیفی دارند و وزارت دفاع سربازان وظیفه را شامل می شود که قراردادی دوساله امضا کنند و مدت زمان بیشتری در ارتش باقی بمانند.

روس ها بیش از دو هزار سرباز برای یک سال در کشور داشتند. با افزایش دستمزد برای ارتش بسیار کوچکتر شده در آن نهاد نظامی نیز به عنوان یک انتخاب شغلی محبوب به ویژه در میان جوانان فقیرترین مناطق روسیه قلمداد می شود.

کارزار روسیه برای حمایت از «بشار اسد» در سوریه در سال 2015 میلادی و تهاجم محدود و مخفیانه آن کشور در فاصله سالهای 2014 و 2015 میلادی تجربه جنگی ارزشمندی برای سربازان روسی بود و به عنوان محل آزمایش تازه ترین سلاحهای روسیه عمل کرد.

لوزین میگوید: «آنان یاد گرفتند که چگونه بجنگند و چگونه نیروها را مستقر کنند. یاد کسانی که در جنگ داخلی جان خود را از دست دادند و گناهان افرادی که از مرزهای روسیه فرار کردند. نیروهای مسلح روسیه که به تغییر موج جنگ در شرق منطقه به نفع شورشیان جدایی طلب در تابستان تابستان تا زمستان 2014 2015 کمک کردند مجبور شدند به طور کامل به نیروهای زمینی و بدون پشتیبانی هوایی تکیه کنند، زیرا روسیه مجبور شد مداخله مستقیم خود را انکار کند. از مجاهد تا رحیم، رحیم، رحیم، رحیم، رحیم، رحیم، رحیم، رحیم.

زیباترین میوه جهان امروز کدام است زیباترین میوه جهان امروز چیست؟

پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به ماشین کشتاری مدرن تبدیل کرد؟  / از ارتشی ویران شده تا ماشین کشتاری مدرن .  . . .

کارزار روسیه در سوریه که در پاییز 2015 آغاز شد به روسیه فرصت داد تا هماهنگی همه واحدها، از دفاع موشکی گرفته تا نیروی دریایی و نیروی هوایی را انجام دهد.

لوزین می‌گوید: اگر روسیه تروریست نیست، در افغانستان بسیار مفید است. روسیه یکی از با تجربه ترین و با تجربه ترین کشورهای جهان است.

کرملین مشتاق بود از فرصت استفاده و تا آنجا که ممکن است چرخش نیرو در سوریه داشته باشد تا آنها تجربه رزمی کسب کنند: تقریبا هر فرمانده و خلبان نیروی هوایی روسیه دست یک بار در سوریه مستقر بوده اند.

موشکهای پیشرفته روسیه که در سال 2018 میلادی توسط رئیس جمهور ولادیمیر پوتین «سلاح فوق العاده» لقب ممکن است چشمگیرترین قدرت نظامی دوباره روسیه باشند. از زمان تجربه باتلاق نظامی فاجعه بار در چچن، پوتین به عهد خود مبنی بر سرمایه گذاری میلیارد دلاری برای ارتقای زرادخانه بزرگ، اما ناامیدکننده ارتش کهنه عمل کرده است.

تحقیق و توسعه نظامی روسیه از تحقیقات حفظ – ارتقا و حفظ – تطبیق پیروی کرد و به پوتین اجازه داد در ماه دسامبر گزارش دهد که نیروهای مسلح روسیه به 70 درصد هدف تعیین شده برای دستیابی به تجهیزات مدرن در خدمت در عرصه میدانی و زمینی و نزدیک است. به ۹۰ درصد هدف تعیین شده در نیروهای هسته‌ای رسیده اند.

قدرت سختافزار ارتش روسیه در سراسر جهان بهبود یافته است و آن کشور با همتایان خود در ناتو از طریق تانک پیشرفته ماتا گرفته تا بالگرد میل – 28 هاوک که می تواند موشکهای گرمایاب را حمل کند رقابت رقابتی که نشان دهنده بهبود کیفی تسلیحات روسی است.

با این حال، شش پروژه موشکی در روسیه وجود دارند که «ابر تسلیحات» نامیده می شوند و به عنوان «تاج جواهرات زرادخانه روسیه» قلمداد شده اند و می توانند در نهایت به عنوان اهرمی در مذاکرات خلع سلاح با ایالات متحده استفاده کنند.

از جمله ای که می توانم به اژدر «پوزیدون» اشاره کنم که یک وسیله نقلیه زیردریایی را به تسلیحات موجود می دهد و به دلیلی در مسیر پیمودن مسیر در سراسر آسیا برای انجام یک حمله کوبنده به سواحل ساحلی «اژدر آخرالزمان سونامی» لقب گرفته است.

«ریچارد کانولی» در مقاله های تحقیقی در سال گذشته درباره فناوری نظامی روسیه برای اندیشکده «چتم هاوس» نوشته بود: «برخی از» ابر تسلیحات «به ویژه آن دسته از تسلیحاتی که در مرحله توسعه باقی میمانند و چشم اندازهای نامشخصی برای موفقیت دارند مانند آن هستند. کروز بوروستنیک یا اژدر پوزیدون ممکن است حتی قبل از ورود به ناوگان قربانی در شرایطی که روسیه در قبال این قربانیان تسلیحاتی را از ایالات متحده در زمینه های دیگر کسب کند ».

پوتین چگونه ارتش ویران شده روسیه را به ماشین کشتاری مدرن تبدیل کرد؟  / از ارتشی ویران شده تا ماشین کشتاری مدرن .  . . .

موشکهای بالستیک آوانگارد که به دلیل آن در طی مسیر خارج از زمین برای اکثر پروازها تحسین شده است در حال حاضر در حال انجام وظیفه یا انتظار میرود در ماههای آینده به تسلیحات کشور اضافه می شود مانند موشک «تسیرکون» یک سلاح مافوق صوت. هدف این رودخانه محافظت از مردم از گزند جنگ و نابودی هدف است.»

ارزش این تسلیحات آنجایی بیشتر مشخص می شود که انتظار میرود به بخشهایی از ارتش روسیه که در تلاش برای ارتقاء از جمله نیروهای ارتش روسیه هستند که اهدافی را برای تولید ناوهای جنگی جدید از دست داده اند کمک کنند.

برداشت ها به روشی سیال، جهانی و پراکنده به دست می آیند. در‌های کمتر متعارف جنگ، حمله هکری به اهدافی در غرب در سل‌های اخیر باعث شد تا

کاباردینو بالکاریای قبرس روسی آزاد شد. ناتو سال گذشته در گزارشی اعلام کرد: «روسیه از ابزارهایی که در آن کشور از آن تحت عنوان قرار دارند» مقابله با اطلاعات «یاد از عملیات سایت بری در کنار سایر ابزارهای نظامی و غیرنظامی برای تعقیب اهداف استراتژیک خود استفاده می کند».

گمان میرود که واحد اطلاعات نظامی روسیه دارای قابلیت های تهاجمی سایبری قدرتمند باشد و یک گروه هکری معروف به «خرس خیالی» را کنترل کند که مقامات آمریکایی آن را به هک کردن حساب های ایمیل کاربران «هیلاری کلینتون» در طول کارزاری انتخاباتی او در سال 2016 کنترل می کند. می کردند.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما