خرید آنلاین انواع روسری ابریشم اعلا + قیمت و مشخصات

زیباترین لباس ‌ها در کنار گرانترین و بهترین پوشش‌ها تنها زمانی کامل هستند که از یک شال یا روسری هماهنگ و زیبا استفاده کرده باشید. خانم ‌هایی که در هنگام خرید شال و روسری نهایت هنرمندی خودشان را به رخ می ‌کشند تا بتوانند یک استایل انواع روسری هماهنگ با فضایی که در آن هستند، داشته باشند. روسری ابریشم شیفون نیمه شفاف می باشد و بافتی ساده دارد و درخشان و نرم میباشد. روسری ابریشم شیفون هایی که قیمت ارزان دارد از ترکیب ابریشم با الیاف مصنوعی و پلی استر درست میشود.

  • گفته می شود که احتمالا در همین زمان بوده است که سومین دوک کراکو هم اولین روسریهای توری و بافته شده را اختراع کرد.
  • خانم هایی که استخوان بندی ضخیم و سینه های بزرگ دارند، بیشتر تمایل به پوشیدن شال و روسری قواره بزرگ دارند تا بتوانند روی شانه و سینه هایشان را بپوشانند.
  • بهترین انتخاب برای این گزینه استفاده از روسری نخی ساده وسبک است.ست کردن شال با رنگ مانتو و یا شلوار در این استایل ها توصیه خوبی خواهد بود.
  • کاریان با در نظر داشتن نیاز مشتری های خود، انواع روسری ابریشم  جدید با کیفیتی عالی در شرایط مطلوب  و با زیبا ترین بسته بندی به دست مشتریان عزیز می رساند.
  • برای مثال تفاوت پوشش زنان و مردان در دوران ماد، پوشش سری بوده است که زنان استفاده می کردند.

خرید آنلاین انواع روسری چیندار دست دوز بسیار زیبا، شیک، مجلسی و دخترانه، با رنگ های جذاب و تورهای متنوع و جذاب کیفیت فوق العاده از برند مهنا. افرادی که دارای تیپ کژوال می باشند و این سبک پوشش مد نظرشان است بهتر است از روسری های پلیسه حریر خریداری نمایند و کسانی که پوشش رسمی را برای خودشان می پسندند بهتر است از پلیسه ساتن برای خود انتخاب نمایند. یکی دیگر از فاکتورهای بسیار تاثیرگذار در زمینه انتخاب و خرید روسری موضوع طرح پارچه است. باید توجه داشت که طرح های مختلف پارچه، تاثیرات متفاوتی بر ظاهر و زیبایی دارند. روسری های ابریشمی قیمت بالاتری نسبت به سایرمدل ها دارند، ولی با داشتن یکی از این روسری های ابریشمی به راحتی می توانید ست های زیبا و چشم گیری با اکثر مانتو های خود داشته باشید. روسری و شال های جنس حریر که معولا دست دوز هستند و جنس مرغوبی نیز دارند، جزو روسری های شیک مناسب استایل های رسمی و مجلسی است.

فروشگاه اینترنتی دنیاآنلاین شاپ

روسری های ساتن هم مانند دیگر محصولات از تنوع رنگ و مدل برخوردار است و شما هیچ گونه محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت. روسری ساتن یکی از محبوب ترین روسری های بازار برای بانوان جوان به حساب می آید، در این روسری به دلیل استفاده از پارچه های ساتن و خاص براقیت فراوان مشاهده می شود. این نوع روسری مناسب افراد خاص پسند می باشند و جز ترند های هر سال مشاهده شده است. برای مثال تفاوت پوشش زنان و مردان در دوران ماد، پوشش سری بوده است که زنان استفاده می کردند.

میزان علاقه ژورفین به این پوشش جدید به قدری بوده است که ظرف 3 سال بیش از 400 عدد از این پوشش برای خود تهیه کرده بوده است. گفته می شود که احتمالا در همین زمان بوده است که سومین دوک کراکو هم اولین روسریهای توری و بافته شده را اختراع کرد. استفاده مردان به خصوص نظامیان از این پوشش در قرن های بعدی و مناطق دیگر جهان هم ادامه پیدا کرد. آنچنان که سربازان کروات قرن 17 میلادی هم از روسری به دور گردن خود استفاده می کردند. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم روسری معمولا به شکل مثلث یا در قالب پارچه مربعی شکلی است که در زمان استفاده تا شده و به شکل مثلث در می آید.

چگونه جنس روسری را بشناسیم

چون بدلیل قرار گرفتنشان دور سر و صورت نسبت به سایز اجزاء لباستان بیشتر جلب توجه می کند. بدین خاطر شما باید انواع طرح ها و الیاف را بشناسید تا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه دسته دیگری به شال و روسری با نام مینی اسکارف اضافه شده است . روسری سایز کوچکی که در طرح های مختلف با پارچه های متنوع تولید می شود . امروزه خرید مینی اسکارف نیز محبوبیت و طرفداران زیادی بین بانوان پیدا کرده است . از این مدل روسری به عنوان دستمال سر ، دستمال گردن ، دستمال اکسسوری و … نیز استفاده می شود .

دنیای مد خانم ‌ها بسیار گسترده ‌است و انواع شال و روسری در گستردگی با این دنیای تودرتو برابری می‌ کند. وقتی قصد آشنایی حرفه ‌ای با شال و روسری دارید، باید از همان قدم اول ماجرا را دسته ‌بندی شده بررسی کنیم. در غیر این ‌صورت فقط خودمان را در دریایی از مدل ‌هایی متنوع و کاملاً متفاوت رها کرده ‌ایم و جز یک بررسی دست ‌و پا شکسته، چیزی نصیب ما نخواهد شد. بنابراین بیایید در قدم اول چند الگوی متفاوت از دسته ‌بندی انواع مدل روسری و یا شال را مطرح کنیم.

انواع روسری

یکی از ویژگی های مثبت این نوع روسری ست شدن با تیپ های رسمی و کژوال می باشد که دست مخاطب را در ست کردن باز می کند. استفاده از رنگ های هماهنگ نکته مهمی است که ارتباط مستقیمی با موقیعیت مکانی شما دارد. در این بخش با اندازه های مختلف روسری و همچنین طرح های پرطرفدار روسری آشنا میگردیم. طرح های توپ توپی یکی دیگر از طرح های مدرن می باشد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می نماید. به دلیل شاین دار بودن از رنگ های مسی، نقره ای، طلایی و مشکی برای تولید آن بیشتر استفاده می شود. روسری ساتن همانند ابریشم جنسی بسیار سبک و لطیف دارد و نیازمند مراقبت ویژه ای می باشد.

افسران معمولا از روسری های ابریشمی استفاده می کرده اند در حالیکه جنس البسه مورد استفاده سربازان عادی، پنبه بوده است. شال و روسری خود را متناسب با فصل انتخاب کنید.انتخاب روسری و شال مناسب فصل، کار خیلی سختی نیست ولی امکان به اشتباه افتادن زیاد است. ابتدا رنگ مانتو و شومیزتان را به عنوان مبنای تصمیم گیری رنگ شال و روسری تان قرار دهید، زیرا با این تکنیک استایل دلنشین تری خواهید داشت. اگر علاقه چندانی به جلب توجه در تیپ تان ندارید، میتوانید مانتو و شال را از یک طیف رنگ انتخاب کنید. ولی کسانی که میخواهند استایلشان متمایز و چشمگیر باشد، حتما با استفاده از شال رنگ مکمل با مانتوتان ست کنند. از دیگر محصولات کاریان باید به شال بافت اشاره کنیم که برای فصول سرد سال در طرح ها و رنگ های متنوع موجود هستند.

شال های اسپرت و ساده

در مقابل افرادی با رنگ چشم سبز یا میشی باید به استفاده از رنگ هایی با تناژ قرمز مانند صورتی یا بنفش فکر کنند. افرادی که رنگ چشم های آنها آبی و طیف های آبی است بهتر است به گزینه نارنجی یا قرمز برای رنگ روسری فکر کنند. اکنون که با انواع رنگ ها و تناژ ها پوست را معرفی کردیم، تاثیر آنها را بر انتخاب رنگ روسری بررسی می کنیم. بعد از انقلاب و در سال 1362 اولین قانون مربوط به حجاب در ایران به تصویب رسید.

برای یک استایل کاملا رسمی مثل مراسم و قرارهای ملاقات کاری باید به شیک ترین و جذاب ترین شکل ممکن ظاهر شوید. روسری هایی که دارای بافت نازک و سبک هستند در گروه روسری های تابستانی قرار می گیرند. اگر شما این نوع روسری را مد نظر خودتان قرار داده اید در هنگام اتو کشی به آن دقت کنید تا دمای اتو زیاد نباشد و برای محافظت از آن یک پارچه ی دیگر به رویش بیاندازید. بنابرین شما می توانید با توجه به هر سلیقه و پوششی اقدام به خرید نمایید و با پوشیدن آن به زیبایی استایل خود بیافزاید. افرادی که به علل متفاوت طبیعی یا مصنوعی، دارای پوست برنزه هستند، دارای این نوع تناژ پوستی هستند. در زمان جنگ جهانی دوم هم علاوه بر اینکه روسری از حالت یک پوشش تجملی بیرون آمد و به پوشش روزمره زنان تبدیل شد، استفاده از چنبه و کتان و پشم هم برای دوخت آن باب شد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.